29.11.07

Tavuk dolma-zeytinli
























TAVUK DOLMA-Zeytinli
Malzemeler:

*4-5 adet Tavuk gögsü

*3-4 kasik dilimlenmis yesil zeytin

*bir kac kurutulmus domates-ufak dogranmis

*bir kac kornison tursu dilimlenmis

*biraz konserve misir

*bir iki kasik hardal

*bir iki kasik kasar rendesi

*dereotu,maydonoz,karabiber

Yapilisi:

Tavuk gögsü kalin tarafindan bicak yardimi ile cep olacak sekilde yarilir.

Ici icin tüm malzemeler harmanlanip tavuklara doldurulur.

Tavada- bir kac damla yag ile - önce yüksek ateste arkali önlü 1-2 dakika sonra da kisik ateste pisirip servis yapilir.




Ben yaninda kizarmis sogan dilimleri-patates ve yabani pirinc ile servis yaptim.

30 yorum:

Adsız dedi ki...

Serap'cigım ne guzel dolma yemegi
bu.Ellerıne saglik.Muzik ziyafeti
esliginde okudum.Bende sana bu hafta sonu icin Farhat Gocer-Arkadas,sarkisini hediye ettim.
Soguk,karli Canada'dan Sevgiler.
Obligita,obligita,Fatma

Adsız dedi ki...

Doris Day-Dream çıktı şansıma
Serapcığım,tabi ki güzel zeytinli
dolman da,ikisini de harmanlayıp,
mutfağa girmek istedim.Mutfakta ki
küçük televizyonum da ''kanal 8''
de bakalım şansıma ne çıkacak?Bu
arada malzemelerde eksik çıkmasa:)
SEVGİLER,Hayal

Beyza dedi ki...

Serapcim harika görünüyor. Ellerine saglik.
Sevgiler

nil-nennenmutfakta dedi ki...

selamlar nefis bir tarif görüntüsüde şahane .Ellerinize sağlık....

DAMLA dedi ki...

Serap,
senin bu tavuğunu önceden kızartıp sonra mikrodalgada ısıtabilir miyiz? Ben misafirlerime yapmayı düşünüyorum da... Tam yemek sırasında kızartınca da koku olur!...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Fatma,cim armaganin icin tesekkürler.Bilhassa Ferhat Göcer olmasi beni cok sevindirdi.Ben de sana ve ailene selam ve sevgilerimi yolluyorum.

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel olmus ellerinize saglik

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hayal,cim bu müzik isi benim de cok hosuma gitti.Tarifleri yazarken ben de dinliyor büyük zevk aliyorum.Cünkü hepsi benim severek dinledigim parcalar.Ehhh siz de begeniyorsaniz ne mutlu bana...Kanal 8 de güzel bir tercih.Son günlerde bizde de sadece bu kanal izleniyor diyebilirim.Insanin icini bunaltan sabah kadin programlari,abuk sabuk magazinler ve ici bol magazinli haber programlarindan cok farkli bir kanal diye düsünüyorum.Yaniliyormuyum??

bir dilim bir tutam dedi ki...

Nil ve Beyza,cim sizlerede ayrica tesekkürler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Damlam, olur olur da......Isitilmis tavugun tadi baska oluyor be ablacim...
Bu tavukte bir gün sonraya kaldi ve ben mikro da isittim.Ayni tadi alamadim......

Adsız dedi ki...

Serap'cığım harika harikasın.Sanat
gibi tariflerin,müzik eşliğinde,
ne güzel.Çok farklısınız,
biliyor muydunuz? Sağlık,Sevgiyle,
Naciye Özkasım

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ohh Naciye,cim iltifatin icin tesekkürler.

Adsız dedi ki...

Serapcığım,
Bu hafta sonu tarifini yaptım.İçine
biraz havuçta ekledim,sonuç mükemmeldi.Paylaşımın için teşekkürler.İyi haftalar dilerim.
Pınar Tugsavul

Aybike Ceylan dedi ki...

Ne kadar guzel omus, ellerine sgalik, hem goze ve hem de mideye hitap etmis.
Guzel bir hafta diliyorum.

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Serap,
harika görününüyor ellerine sağlık. müüzik de çok hoş. bol bol gelmeliyim sitene. sevgiler

Adsız dedi ki...

Serapcığım,bu tarfinide yapılacak-
lar listesine aldım,oturarak bir
kahvede Kadıköy'de:)
Sevgiler,Özlem Su

Adsız dedi ki...

Canım Serap,

ne hoş bir tarif bu böyle, ne hoş bir fotoğraf...

ellerinize sağlık. Bayıldım. Mutlaka deneyeceğim.
sıcacık sevgiler...

Bu sırada yeni yazı eklediğinizde başlığını sayfamda bulunan blog manşete eklerseniz diğer arkadaşlarda sizin yeni yazı eklediğinizden haberdar olacaklardır. Sizi orada görmek beni sevindirecektir...

www.misssgibi.com

Disalce dedi ki...

selam

soğan sarımsak olmasında ne olsa bayılarak yerim....

ellerine sağlık...görüntü süper...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Disal anlasilan bu ikisinden de nefret ediyorsun.Ben de sogan sarimsak olunca bayiliyorum....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Misss dedigini yaptim.Tesekkür ederim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Özlem,cim Kadiköy'de bir cafe de oturmak isterdim...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Pinar,cim muhakkak güzel olmustur.Zaten bende dolgusunu hep yeni seyler deneyerek yapiyorum.Böylelikle yeni tatlar ortaya cikiyor.

Betül İnce dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Eminim lezzeti de öyledir.
Ellerinize sağlık.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Betül,cüm olma mi???
bu da son günlerde Haluk Bilginer den kaldi..

Ilker Erdem dedi ki...

Sevgili Serap cok guzel bir tabak hazirlamissin ellerine saglik. Sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

TAVUK DOLMASI HEM GÖZE HEM MIDEYE HITAP ETMIS;ELINIZE SAGLIK MISAFIRLER ICIN GÜZEL BIR YEMEK OLUR

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık,nefis görünüyor...Selamlar........

Adsız dedi ki...

ellerine saglik çok beyendim gerçekten degisik bir tat bir lezzet, sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Baharcicegi,

Serinmavi ve sevgili

Ilker
ziyaretiniz ve yorumunuz icin tesekkürler

Mutfak Havlusu dedi ki...

bu ne hoş bir tabak böyle.
sunumun harika olmuş!
yemekte zeytinin olması ilginç ve güzel ki zaten görüntüsüde ye diyor:)
ellerine sağlık.