8.5.09

Gnocci salatasi

GNOCCI SALATASI
Italyanlarin pizza ve makarnadan sonra ki en meshur yemeklerinden biridir.Genellikle makarna gibi haslanir ve domates sosu ile yenir..Gecenlerde kardesimde bir Italyandan ahcidan ögrendigi sekilde salata olanini yedim.Ve cok begendim.Döner dönmezde tabiki uyguladim.Umarim sizde begenirsiniz......



GNOCCI SALATASI

Malzemeler:1 paket Gnocci
1 tavuk gögsü
Domates
carliston biber
kirmizi biber
taze sogan
maydonoz
Yapilisi:

Tavuk gögsünü tavla zarindan biraz büyük dograyip tavada sivi yag ile kizartin.Tavuklari cikartip tavaya biraz sivi yag katip gnoccileri hafif kizartin.

Domates ,biber,maydonoz ve taze sogani dograyin.Tavuk ve gnoccileri ekleyin.Tuz karabiber serpin.Arzuya göre limon suyu veya sirkede kullanabilirsiniz.


Gnocci nedir? Patates, yumurta sarısı, un ve bazende irmik ile hazirlanan bir cesit hamur köftesidir. Ceviz büyüklügünde koparilir, şekillendirilir ve kaynayan suya atılarak haşlanır.Marketlerde satilan hazir gnocciler 2 dakika gibi kisa sürede haslanip hazirlaniyor.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Serapcım çok değişik ve şık bir lez
zet acaba Türkiyede varmı gnocci araş
tırmam lazım.Kocaman sevgiler ellerine sağlık...

aysegul dedi ki...

Offf ya ben neden yemek,salata
yapamıyorum yaaa...Ellerinize sağlık efendim.

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Cok guzel olmus, cok istah acici, ellerine sgalik.

Sevgiler ve guzel bir hafta sonu dilegimle...

Adsız dedi ki...

Ablacigim güzel olmus, ellerine saglik.Havalarda isiniyor yazin yenilecek güzel bir salata.
Sevtap

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çok leziz birşeye benziyor. İlk fırsatta alıcam,merak ettim:)

Ellerine sağlık canım..

Şehnaz dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ.FARKLI BİR TARİF BEN SADECE PATATES İLE DENEMEK İSTİYORUM.SEVGİLER.KEKCAFE

sevimin sayfasi dedi ki...

gnocciyi bende cok severim, ama dedigin gibi hep domates soslu yaparim...
salatasi cok güzel görünüyor...
denemek lazim, yazin cok iyi olur
ellerine saglik

Sevgi Küçük dedi ki...

daha önce duymamıştım cidden merak ettim tadını.burada bulabilir miyim acaba bu gnoccilerden? neyse sorarım. ellerine sağlık.
bu arada herkesin anneler günü kutlu olsun!
sevgiler

Adsız dedi ki...

HANCI

Çok yollar gezdim,gördüm,yorgunum,
biraz dinlenebilir miyim hancı?
Majörleri tükettim,minörlerinde
biraz mola verebilir miyim hancı?

Sen bir kız kardeş ol,
ben ağabey...
Başımı omuzuna dayayıp,
bana biraz huzur verebilir misin hancı?

Ana yok,baba yok,
her ikisinden de biraz olabilir misin hancı?

Sen herşeyi görür,bilir,hissedersin
Bana huzur-sevgi dolu bir dünya
verebilir misin hancı?
---------------
Anneler gününüz kutlu olsun.
zngida

MELİS dedi ki...

Sevgili Serap ablacığım,her
zaman olduğu gibi İtalyan salatanız harika.Anneler Günü'nüzü en içten duygularımla kutlarım.
Size,eşinize,kardeşlerime,ailenize ve dostlarınıza sağlık,huzur ve mutluluklar dilerim.Sevgilerimle...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok severim boyle bol sebzeli seylere. Gnocci de hic yemedim bu gune kadar. Denemek lazim. Ellerine saglik. Hollandadan sevgiler.

neseersoy dedi ki...

Harika bir görüntü tadını çok merak ettim , kısa bir İtalya turumu yapsam yoksa:-))
sevgilerimle

pelince dedi ki...

Serap salata enfes olmuş,hemde çok doyurucu..Ellerine sağlık..
Çeviri konusunda haklı olmalısın,yabancı dilim olmadığı için güvendim bende :)
Öpüyorum,çok teşekkürler..

Rakunt ideas dedi ki...

gnocciyi duymamıştım çok merak ettim Türkiyede vr mı acaba bakmak lazım ellerinize sağlık

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tugbacim ,Büyük sehirlerde bulacagini umuyorum.....