18.11.09

milföylü kundak bebisler

Bu bebisleri yine NESELI TABAKLAR programinda görüp not almistim...Ben  hem yaparken hemde yerken cok eglendim dogrusu....
MILFÖYLÜ KUNDAK BEBEKLER
Malzemeler:
Milföy
sosis
karanfil veya kürdan
Yapilisi
Milföy hamurlarini 1 cm lik seritler halinde kesin.Ve parmaklarinizla uzatarak biraz inceltin.
sosisleri 1 parmak uzunlugunda kesip iyice kurulayin.Milföyleri sosislere sarin.Göz olarak karanfil saplarini veya kürdan kullanabilirsiniz.
Firin tepsisine dizin yumurta sarisi sürüp bir kac dakika firinda kizartin.

43 yorum:

müjde dedi ki...

Çok şirinler.Bayıldım.Ellerine sağlık Serapcığım.

Sevgi Küçük dedi ki...

ne tatlı olmuş bunlar! :)))
ellerine sağlık valla, çok şeker bir şey ortaya çıkarmışsın.lezzetli bebişler :)
sevgiler

balböcükleri dedi ki...

ay çok şirin yaaaaa

Eya dedi ki...

Ay Seraaaaap...cok alemsin, ellerin dert görmesin emi. Bayildim bu kundak bebelere inan.

Sevgiler

zehra

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah severim ben onları tek tek :))

pelince dedi ki...

Serapcım süpersin ya,harika olmuş bu bebişler...
Ellerine sağlık...
Sevgiler..

küçük*mutfak dedi ki...

Çok beğendim ,ellerine sağlık çocuklar bayılır buna eminim.Sevgiler...

Ilker Erdem dedi ki...

Ay cok guldum vallahi ellerine saglk. Sevgiler

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Kimin aklina gelir boyle birsey:) Ellerinize saglik.

mom dedi ki...

gercekten pek neseli gorunuyorlar
harika bir fikir
elinize saglik:)

Ferkay dedi ki...

Bu şirinlere kıyılmaz seyirlik bunlar.
Ellerine sağlık canım.

Rakunt ideas dedi ki...

Görüntü çok hoş da kıyıp yemek zor olsa gerek.Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

ben kıyıpta yiyemem valla.ellerine saglık.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

çok güsel olmuşlar...yerim ben o bebişleri...
ellerine sağlık...

*kelebekana*-* dedi ki...

çok şirinler ...

Işıl dedi ki...

bayıldım hemen deneyecegım

Adsız dedi ki...

Ne kadar hos, ne kadar sirin bunlar...
Ellerine saglik Serap'cim.

Adsız dedi ki...

Ablacigim
Süpersin...........
daha ne diyeyim
Sevtap

kelebeklisaniyeler dedi ki...

canim pek sirinler çocuklara yedirmek ideal degisik sunumlarla sahane yapmissin eline saglik, bayildim:))

Disalce dedi ki...

canım çok güzel bunlar..ellerine sağlık...çocuklar bayılır buna...bende çok sevdim ya gerçi:)

lemanice dedi ki...

:)))))))))ben bayıldım çocuklar ne yapar artık bilmem:)

sevgi dedi ki...

Allahım ne ciciler. Çok çok güzeller.. Ellerine sağlık..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Valla fikir kiminse süper olmuş:)

aysegul dedi ki...

Kundaklı bebişler haa?
Off yaa çok şekersin Romalı Perihan
pardon pardon,

Berlinli Serap abla:D:D:D

İii haftalar,sevgilerrr:))

Adsız dedi ki...

kuzen walla olayi bitirmissin:))
Bunlar bir harika. Bu sene yilbasi partisi bizim evde olacak, bunu mutlaka cocuklara yapmaliyim!...
The Kuzen

tub@ dedi ki...

Merhabalar, sayfanız çok hoş hatta bu minik bebişler harika :)

Sizi arkadaş listeme ekliyorum ve izlemeye alıyorum :)
(siz de beni eklerseniz çok sevinirim:))

Antalya'dan kucak dolusu selam ve sevvgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Kuzende gelirmis....
Yorum da yazarmis.....aman da aman...Damlacimseni daha cok görmek isterim....

Adsız dedi ki...

Yine çook güzel milföylü bir sun-
um yapmışsınız Serap hanımcım.İnan-
ınki sayfalarınızda dolaşmak çok ama çok büyük bir zevk.......
Zülâl
(Sydney)

neseersoy dedi ki...

selamm,
bende Neşeli Tabakların takipçisi olmaya gayret ediyorum :-)
ellerine sağlık çok şekerler :-)
sevgilerimle

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Harikasin, cok seker olmuslar, ellerine saglik..

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Denemeye çalışacağım.Ellerine sağlık.Sevgilerr.

Mimosa Café dedi ki...

bunlar da cok sempatik :) sevgiler.

casminella dedi ki...

Ay bunlar çok sevimli...

Adsız dedi ki...

pardon,yalancı midyeye 2 kaşık atacaz ya;

kepçe kaşığımı
çay kaşığımı
çorba kaşığımı?

son bişi,önce kaşıkları atıp kekiği
sonramı atalım;
önce kekikleri atıp,sonramı kaşıkları atalım?

elinize sağlık.

Esra dedi ki...

çok şeker ya,çok hoşuma gitti

İlkay dedi ki...

Blogunuza ilk defa girdim bütün tariflere bayıldım hangi birini yapcam karar veremedim hepside birbirinden güzel ve ilginç ellerinize sağlık.

Alev dedi ki...

Blogunuzu tesadufen kesfettim. Cocuklar icin hazirladiginiz seylere bayildim inanilmaz guzeller. Blogunuza takili kaldim sayfalar cevirip duruyorum hepsi birbirinden guzel.

Sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Hoşgeldim,

Süper süper süper.
Ellerinize sağlık.

Hayran anne Cigdem

LaMa dedi ki...

nasil da sekerler:)

mine dedi ki...

yanda küçük fotoda görünce güldüm çok şekerler ellerine sağlık

BOŞNAK KIZI dedi ki...

harika olmuşlar bayıldımm bunlara :)) bebek mevlütleri için çok güzel bir seçim olur ellerinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

AY BU NE YA, KORKUNÇ! FELAKET ÖTESİ.. BUNU KİM YEMEK İSTER Kİ.. FİKRİN SAHİBİNDEN KORKTUM.. BENCE MİDE BULANDIRICI BİR FİKİR..

bir dilim bir tutam dedi ki...

7 yillik blog yazarligimda övgü dolu yorumlarin yaninda bir kac elestiriler de aldim.....ve her ne hikmetse elestiriler hep isimsiz kisilerden....aynen isminizi yazmaktan korkan sien gibi....