28.6.10

2.Almanya blogcular bulusmasi

Dün 2.Almanya blogcular bulusmasi Bielefeld'de gerceklesti..Buna sehirlerarasi blogcular bulusmasida denebilinir.Cünkü hepimiz Almanyanin farkli farkli sehirlerinden geldik.Düsünsenize Ankarada bulusmaya karar veriyorsunuz ve Istanbuldan, Izmirden, Samsundan ,Konyadan gelenler oluyor.
Bizlerde sevgili Zehramizinön ayak olup  düzenledigi bu bulusmaya Almanyanin kuzeyi- güneyi- dogusu -batisindan bir araya geldik.

Bizler icin ayarladigi mekanda hosca dostca  karsilandik.Ayrica yine bizler icin hazirladigi,arkasinada tarifinide yazmayi ihmal etmedigi, mavi boncuklu isim etiketli kurabiylerimizi aldigimizda keyfimize diyecek yoktu.

Cok  güzel ve hos zaman gecirdik.Saatlar  bir öncekinde oldugu gibi yine ve yine yetmedi. Sorular soruldu ,notlar alindi bir sürü bilgiye sahip olundu, Aramiza katilmayi cani gönülden isteyen ve ya uzaklik sebebi ya da herhangi sebebten gelemeyenler anildi,google yasanan sorunlar tartisildi.Yeni kesfedilen veya ilginc internet siteleri ögrenildi,tekrar not alindi ,yenildi icildi ,veeeee ayrilik zamani geldi.
.Ama en kisa zamanda bulusmak üzere sözü ile....
Bu bulusmaya katilan Sevgili Ayse'ye  Ikizlerin annesi
sevgili Kevser'e Elda'nin annesi
sevgili Filiz'e Petunyalarim
yeni tanistigimiz cici Seda'ya Kabarik lezzetler
ve tabiki bizleri bir araya getiren,organizeyi yapan,lezzetli kurabiyeler hazirlayan ev sahibimiz sevgili Zehra'ya Eya's cookies tesekkürler.
iyiki sizleri tanimisim....!
Zehramizin hazirladigi kurabiye.
Tarifi yakinda.......!

19 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah nede güzel olmuşş.
diğer arkadaşlarıma yazdığım gibi,
yüzünüzde güller açmış :)
sende pek bi güzel göründün gözüme komşum..
mutluluk çok yakışmış ! :)))
sevgiyle Serapcığımm.
Ve
Tüm arkadaşlara tek tek sevgilerimle..

seda dedi ki...

Cok tesekkür ederim. Bende gercekten cok mutlu oldum sizleri tanidigima. Fotograf cok güzel cikmis. Mailime baktim bos bir mail gelmis kimden geldigide yazmiyor. Pek anlamadim, herneyse ben e-mail adresine gönderirim tekrar mailimi. Bende Hamburg dan sevgilerimi yolluyorum Serapcigim (bu olmadi böyle Serap ablacigim desem daha iyi olacak herhalde ne dersin) Öpüyorum:)

Unknown dedi ki...

Canim benim, gercekten cok hos ve bence nadide saatler gecirdik.... Ortamimiz son derece pozitif ve simsicakti.... Bu beni özellikle cok mutlu etti.... Insallah tatil sonrasi planlarimizi gerceklestirebilir ve dostluklarimizi daha da pekistiririz.... Sevgilerimle, cok öpüyorum canim benim....

sevimin sayfasi dedi ki...

dün aklim hep sizdeydi, kendim orda olamasamda tüm kalbimle yaninizdaydim...
insallah birdahaki bulusmada
kocaman öpüyorum canim

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım süper olmuş birde soldan sağa kim kim dir söyleseydin . arada bir filizi tanıdım :) belki birgün burada da buluşuruz kim bilir ;)

YeMeK vAkTi dedi ki...

bu buluşmalar inanılmaz eğlenceli geçiyor.Sık sık görüşürsünüz umarım...

pelince dedi ki...

Harika bir gün olmuş,fotoğraflar ışıl ışıl.. gülen gözleriniz hep gülsün..ne iyi yapmışsınız buluşmakla.. hepinizi öpüyorum..

sevgiler..

Rakunt ideas dedi ki...

Ne güzel yapmışsınız.Güzelde geçmiş yüzlrden belli.Ne mutlu

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Maşallah,aranızda bu kadar mesafe varken, bir araya gelmeyi başarmışsınız.
Darısı diğer buluşmaların başına...

Cafe Pepela dedi ki...

Maşallah,hepiniz birbirinizden şekersiniz.
Allah muhabbetinizi artırsın,darısı bizim başımıza ..
Malumunuz yeniyim canım,sizleri tanımak isterim,arkadaşımızın söylediği gibi,kim-kimdir bilsek? :)

Kocaman sevgiler..

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş valla...

Adsız dedi ki...

Sarapcim, yillar seni hic degistirmiyor bunun sirrini merak ediyorum dogrusu. hepiniz cok tatlisiniz.sen yine cok güzelsin canim. büyük kizim sonunna burhanieye gitti.basi göge erdi.Allahtan bir aksilik cikmassa bizde agustos ayinde düsünüyoruz insallah.ne güzel ne güzel bütün arkadaslar toplanmissiniz tadini cikarmissiniz.burasina bu sene yaz gelmedi havalar soguk hic tadim yok.türkie gözüme tütüyor.herkeze cok selamlar canim.

Fatma (Canada)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Güzel arkadasim,
büyük heyecanlarla hazirlanmis oldugum bu bulusmada bence cok güzel gecti. Saatler ne cabuk akti gitti hic anlamadim, sizlerle disarida daha saatlerce geceye kadar da oturup sohbet edebilirdim, o kadar yani.

Benim iceride cektigim resimler hep flu cikmis, anlamadim neden böyle oldu, disarida cekilenler idare ediyor yine.

Bu yüzden kimseye fotograf yollamakta istemiyorum güzel olmadiklarindan dolayi.

O gün makinalara birsey oldu, seninkide kafayi yemis durumdaydi ama degil mi?

Bizim buralar cok sicak halen, insanin birsey yapasi gelmiyor. Sezon finali olayini bende iyice kafama koydum. Okullar tatile girince herhalde bende bu alemi biraz terkedecegim.

Senin kocamanindan öpüyorum ve hoscakal diyorum canim.

keskinli dedi ki...

serapcim gercekten halen ogünün etkisindeyim hersey süperdi tabiki Zehranin ev sahibligide sahaneydi ben cok yogunum canim isden gelince sifre icin mail atar seni ararim öptüm sevgiler en kisa zamanda yinede bulusmak dileiyle

Saglıklımutfak dedi ki...

İşte şimdi sizleri tekrar tanıdığıma memnun oldum . teşekkür ederim canım benim :)

Tespih Taneleri... dedi ki...

Supersiniz masallah diyeyim nazar degmesin. Ne guzel bir seyler paylasmak, hatta o birseyleri hayata gecirip yasayabilmek...
Allah muhabbetinizi arttirsin...
Sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Yorum yazdığım bana yorum yazan gurbetteki arkadaşlarımı bu resimde görünce çok hoşuma gitti bir tek Seday bilmiyorum şimdi sitesini ziyaret edeceğim .Sohbetleriniz hep tatlı olsun. Sevgiler..

peynir hösmelimi dedi ki...

Serapcim ne kadar güzel bir gün gecirmissiniz.
Keske olabilseydim ama aklim hep sizdeydi:((
Insallah bir dahaki sefere.
Selamlar.

Ilker Erdem dedi ki...

Gelemeyenlerden biride bendim. Cok uzgunum... Ama birdahaki bulusmayi ben duzenlemek istiyorum ilerki zamanlarda. Sevgiler