10.6.10

cikolatali milföy canaklari

TUZ BIBER dergisi Mayis sayinda yayinlanan tarifim:



CIKOLATALI MILFÖY CANAKLARI
Malzemeler:
2 paket milföy
1 cay kasigi tereyagi
375 ml süt
75 g bitter cikolata (%85 kakaolu)
2 yemek kasigi un
225 g seker
bir tutam tuz
1 vanilya sekeri
1 tam yumurta
3 yumurta sarisi
Süslemek icin 2 yemek kasigi kakao
Hazirlanisi:
Milföy hamurunu paketlerinden cikarip cözülmesini saglayin.Uclari üst üste gelecek gibi ekleyip merdane yardimi ile inceltin.Capi 10 cm lik 12 tane daire kesin(bunun icin bir kaseden yaralanabilirsiniz)Kenarlardan artan hamurlarida üst üste koyup merdane ile inceltip bu hamurlarida kesebilirsiniz.Kesilen hamurlari muffin kaliplarini hafif yaglayarak yerlestirin.Elinizle biraz bastirin.Buzdolabinda bekletin.

Tereyagi ve sütü kaynatin.Cikolatayi parcalayip icine atip erimesini saglayin.Seker ve tuzuda katin.Unu eleyerek azar azar süte ekleyip iyice karistirin.Bir iki tasim kaynatin.

Ocaktan alip vanilya sekeri bir yumurta ve yumurta sarilarini sicak kremaya katin.

Sogumus milföylere pay edin.200 dereceli firinda 12-15 dakika pisirin.

Firindan cikinca iyice sogumasi icin bekletin.Muffin kaliplarindan cikarip üzerine kakao serpin

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım resmi görünmüyor ama eminim harikadır ellerine sağlık sevgiler.

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

nefissssss ötesi.....

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Saglıklımutfak dedi ki...

Her zaman ki gibi süper canım. ellerine sağlık . kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım yine göremedim acaba bendemi
sorun var diycem ama diğer arkadaş
ların resimlerini görüyorum.İsterse
tekrar kayıt düzenlemeden gir resmi sil tekrar geri yükle öpüyo
rum...

Unknown dedi ki...

Yerim ben onlariiii... Valla diyet filan tanimam en az 3 tane götürürüm... Iste dedim görünce, mutluluk bu dedim..... Ellerine saglik Serap`cigim.... Süper görünüyorlar.... Sevgilerimle, afiyetler olsun...

sevimin sayfasi dedi ki...

milföylü tarifleri cok seviyorum,
harika bir tarif, bol cikolatali mmmhhh...ellerine saglik canim

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Serapcığım, canım Resimleri neden göremediğimi bilemiyorum :(
ama hayal ederek mükemmel bir görüntü ve sunum olduğunu tahmin edebiliyorum sadece..
güzel ellerine sağlık.
çok sevgiler güzellikler....

YeMeK vAkTi dedi ki...

üff muhteşemmm

çikolata neye girse mükemmeleştiriyor zaten:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

!!!
görüyorum görüyorum :)))))
:)))
sen hiç yanıltmazsın ki,
hayallerim yanıltsın !!!!!
harikasın her zaman.

Sevgi Küçük dedi ki...

Hmmm..Ellerine sağlık. Gerçekten çok güzel olmuş
Sevgiler :)

keskinli dedi ki...

canim enfes olmus canaklar tarifini bekliyordum zaten

insallah sende tanisirin ikbal hanimla gercekten süper insan cok cana yakin kendini begenmisligi felan yok programina katilmak isteyen herkesi bekliyor haberin olsun ....

bulusma günümüzde yaklasiyor insallah heycan basti simdiden
zehra seninde gelecegini yazmis cok sevindim insallah görüsürüz öptüm

eldivenlerim dedi ki...

muhteşem bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım......

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Muhtesem ablam tek kelimeyle harika,eline saglik....sicacik sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

tatlım çok beğendim ellerine sağlık
sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Milföy hem tatliya hem tuzluya cok yakisiyor,böyle bol cikilota canagiylada gözleri bayram ettiriyor
Eline saglik canim

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim arkadasim,
öncelikle annemle ilgili yazdiklarin bana cok moral veren yorumun icin cok tesekkür ederim. Aslinda uzun süre düsündüm, bu olayi bloguma tasiyayim mi diye, ama insan yazinca da böyle güzel bir destek görünce de cok seviniyor, buna inanabilirsin. Bazi zaman bu tür seyler maalesef yanlista anlasilabiliyor o yüzden uzun düsündüm yani.

Cikolatali canaklarin da herzaman ki gibi yine nefis ve bir o kadar da degisik bir tarif olmus, ellerine saglik diyorum.

Bielefeld'de güzel bir sohbet ortaminda ve sizlerle bulusmaya cok seviniyorum simdiden.

Seni kocaman öpüyorum ve sevgilerimi birakiyorum.

Hoscakal

Bengü dedi ki...

Serap'çığım merhaba, seninle bloğumdan tanışıyorduk. Artık bloğuma veda ettim. Kapsamlı bir web sayfasında devam ediyorum. Bu arada, uzun zamandır web sayfası hazırlığı yaptığım için sayfanı ziyaret edememiştim. Harika şeyler eklemişsin. Füzyon mutfağın harika! Sevgiler.

Tijen dedi ki...

Hmmm... Portekiz'de hemen her kentte, her kafede bulunan "pasteis de nata"ya benziyor bu. Ne muhteşem bir tatlı o da:
http://www.google.com.tr/images?hl=tr&q=pasteis%20de%20nata&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi