23.11.10

mozarellea katlari

Tuz Biber Dergisi Dergisi Subat 2010 sayisindaki tariflerimden biri..

mozarella katlari
PEYNIRLI MOZARELA KATLARI
Malzemeler:
200 g Labne peyniri
3 kasik süzme yogurt
250-300-g Mozarella
80 g Kurutulmus domates
1 yemek kasigi dolma fistigi
Bir kac yaprak reyhan
Tuz,karabiber
Hazirlanisi:
°Dolma fıstıklarini bir tavada hafif sararincaya kadar kavurun,sogumasi icin bir kenarda bekletin..Labne peynirine yogurdu, ufak ufak dogranmis domatesleri,dolmafıstıklarını ve ince ince kesilmis reyhani katın.Tuz ve karabiber ile tatlandirin.Bu karisimi sikma torbasina koyup ucunu kesin.
°Mozarella peynirini düzgün sekilde dilimleyin..Peynirli karısımı dilimlerin ararsına sıkın.Reyhan yapraklari ile süsleyin.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

Serapcım bunlara bayılıyorum resmen
pasta gibi duruyor:))Ellerine sağlık kucak dolusu sevgiler.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Görüntü nefisss tam benlik yani..

Eminimtadıdda öyledir zira peynir en sevdiğim bişi:)))

ANNEMİNELİ dedi ki...

Serapcığım; öncelikle zarif ziyaretine teşekkürlerrr..Paylaşım çok güzel,dergi içinde tebriklerrr..öptüm....

nesrin dedi ki...

Serap abla, ellerine saglik. Nefis bir sey olmus.

Kuzzine dedi ki...

HARİKA görünüyorlar ve çok da pratik....bu hafta sonu mutlaka deneyeceğim..sevgiler..:)

Adsız dedi ki...

Serapcim harika bunlar kahvalti masamizda cok hos duracak. Ellerine saglik canim...

fatma dedi ki...

Süüüpper... Bu ne güzel görüntü
Serapcigim.Tek basina bir ögünlük yiyecek.Bu güzel sunumlarini özlemistim.Ellerine saglik canim arkadasim...

nesrin dedi ki...

Ablacigim seni mimledim. Haberin olsun.

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Hanım;
harika bir sunum kesinlikle..
ne kadar da güzel görüünüyorlar peynir severlere dayanılmaz bir alternatif:)) bu arada kuzu kurabiyeler tarifinizle acemi bir deneme yaptım belki bakarsınız:))

Yemekbahane dedi ki...

Çok beğendim çok ellerine sağlık
sevgiler
Müge

Unknown dedi ki...

hımmm lezziz.
ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Eline saglik Serapcigim... Mozarella benim olkazsa olmazim... Herseye ne de güzel yakisiyor degil mi? Sevgilerimle bu son derece zarif paylasimin icin tesekkür ediyorum arkadasim...

Özgen dedi ki...

merhaba ne kadar alımlı bir görünüşü var peynirli mozarella katlarının.ellerinize sağlık.

kusura bakmayın ben memlekete erken gitmiştim o yüzden mesajlarınızı yeni gördüm.dün yayınladım yalancı yemeklerimin tariflerini sitemde bilginiz olsun.
sevgiyle kalın.

Mimosa Café dedi ki...

çok estetik ve leziz bir çalışma olmuş. hem de pratik. eline sağlık.

serap'tan serap'a ..karakazandan dedi ki...

Adasim bu ne güzel bir sunum bayildim yani :)
Hemen denencek bunlar,ellerine saglik cnm.

Sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

çok hos gorunuyor ellerine saglik canim sevgiler.

kupia papalina dedi ki...

bu ne güzel birşey böğle denemek için sabırsızlanıyorum gerçekten...
görüşmek üzere...