6.2.12

Pancar salatasi

Televizyonda bir yemek programinda görmüstüm bunu...Rengini vuruldum..Misafirlerime böyle şık seyler sunmak cok hosuma gidiyor...
Hemen her zamanki gibi not aldim...Ama simdi kimden aldigimi bilemiyorum.Yabanci biriydi...(o kadar cok yemek programi izliyorum ki... insanin aklinda tutmasi mümkün degil..)Bir cok  kez kez yaptim...
Tavsiyemdir....
DSC_0272

PEYNIRLI PANCAR SALATASI
4 tane pancar (4-5 kisilik)
2 paket labne peyniri
biraz frenk sogani
alternatif olarak taze sogan
biraz taze nane
l limon kabugu rendesi ve suyu
karabiber
kücük kaliplar
strec folyo

*Pancarlari soyup limon suyu ve tuz eklediginiz suda yumusayincaya kadar haslayin.
(ben burada sebze reyonlarinda bulunan soyulmus ve haslanmis vakumlu pancarlardan kullandim.)
*Daha sonra ince ince dilimleyin.
*Labne peynirini bir kaba alip icine ince ince dogradiginiz frenk sogani,nane,limon kabugu rendesini koyup karistirin.
*Tek kisilik kaliplari strec folyo ile kaplayin.
*Pancar diliminin bir tanesini kalibin altina yerlestirin.Diliminizin kabin alt tabanindan büyük olmamasi gerekiyor,aksi takdirde ayni büyüklükte kesebilirsiniz.
*Diger dilimleride assagida resimde görüldügü gibi uclari üst üste gelecek sekilde kalibin kenarlarina döseyin.
*Diger kaliblarida aynen böyle hazirlayin.
*Peynir karisimini iclerine bölüstürerek yine kalip büyüklügünde kestiginiz bir pancar dilimininden kapak yapin.
*Streci üzerine kapatip buzdolabinda 1 saat bekletin.
*Ikram edeceginiz zaman tabaklara salatalik dilimleri dizip folyodan cikardiginiz peynirli pancarlari bu dilimlerin üzerine koyun.
DSC_0278

Isterseniz labne peynirini ceşnilide kullanabilirsiniz.Ayrica icine kekik ve sarimsakta cok yakisiyor.
                                                            Afiyet olsun..!

34 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Sunumlarına hayranım , eminim lezzetleri çok güzeldir . Eşin çok şanlı senin gibi bir eşi olduğu için bence ;) ellerine sağlık , Tanırsın cafepepela yani Şeyma'mda çok güzel yemekler yapıyo onun ellerinden bişeyler yemeyi çok istiyorum , seninde ellerinden yemeyi çok isterdim heheheheheee :D

bir dilim bir tutam dedi ki...

Mor meneksem...Tesekkür ederim...

fatosun mutfagından... dedi ki...

gerçekten çok şık bir sunum olmuş..ellerine sağlık canım..sevgiler

Naile dedi ki...

çok güzel görünüyor, paylaşım için teşekkürler

Eya dedi ki...

Senin gibi zarif bir kisilikten böyle zarif sunumlar görmek pek sasirtici olmuyor arkadasim....sana cok yakisiyor...ama bende cok begendim...elölerine saglik, sevgiler

zehra

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Hem rengi, hemde görüntüsü ile süper bir tarif, ellerine sağlık.
Tamda Pancar mevsimindeyiz denemek lazım.

Unknown dedi ki...

Bu resmen bir tablo olmus...

ne kadar güzel yakismis renkler

süper

mutfaktaki acemi dedi ki...

anna olson yapmıştı bunu. görünüşüne hayran kalmıştım. pancarım varken ben de yapayım. ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Sahane bir sunum... Fikrine, ellerine saglik Serapcigim... Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Anna Olson tarifi :) Süper görüntü.. ellerine sağlık.. aynısı olmuş hatta onunkindende güzel :)

Oglak Kizlari dedi ki...

Süper bir sunum olmuş.

Bayılmış anne Çiğdem

Adsız dedi ki...

Ay cok begendim..
Harika birsey bu :))


Ellerine saglik.

Güloanne mutfakta dedi ki...

SUNUM RENK Şahane ötesi bayıldım ellerine sağlık .Arkadaşım Porselen Demlik Çay saati etkinliğine desteklerinizi bekliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok farklı ve çok hoş bir sunum. Görünce çok dikkatimi çekti. İnşAllah yapmak nasip olur. Ellerinize sağlık.

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

Allahım bu ne güzellik renklere byaıldım tadıda bir harika olsa gerek ellerine sağlık canım sunum çok şık

Pasta sarayim dedi ki...

Caniiiim...bu ne güzellik,renkler
harika, sunum muhtesem,ellerine emegine saglik.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

harika bir paylasim olmus! cok tesekkürler ♥

keskinli dedi ki...

Serapcim öncelikle kucak dolusu selamlar canim biliyorum coktandir ugrayamadim ve güzel kizinin nikahi icinde tebrik edemedim cok özür dilerim ....
Dilara ve denisse bir ömür boyu mutluluklar dilerim ....

blogdan takip edemedim ama tüm habaerlerini zehracim'dan aldim tekrar tekrar tebrik ederim

peynirli pancarada bayildim vallahi ellerine saglik senin sunumlarinin hastasiyim zaten ellerine saglik sevgiler öptüm

Saglıklımutfak dedi ki...

Çok beğendim. Mutlaka deneyeceğim. Bu ilginç sunumlarını seviyorum Serapcım. Öperim ellerine sağlık canım benim

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık serap hanım..
çok şık harika görünüyor:)
sevgiler..

nesrin dedi ki...

Cok lezzetli omali, görünüsü zaten harika. Ellerine saglik Serap ablacigim.

Unknown dedi ki...

voov bu ne harika şey böyle ellerine sağlık
Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... "Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!" Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Görüntü bir harika, mutlaka denemeliyim. Fikir için teşekkürler. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Renkler harika,
sunum harika,
eminim ki lezzetide harikadir
tüm bunlari bize sunan söylemem gerek yok hepsinden harikaaa.
Ellerine saglik Serapcim iki gün sonra görüsmek üzere...sevgiler

Ferkay dedi ki...

Çok şık bir sunum olmuş Serapcım ellerine sağlık.
Sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

gerçekten değişik ve güzel renk harika,ellerine sağlık canım

sevimin sayfasi dedi ki...

iste budur serapcim, senden böyle SIK tarifler ve sunumlar beni hic sasirtmiyor... bizi böyle güzel sunumlara alistirdin birkere...
senin bu sunumlarina bayiliyorum...
ellerine saglik güzel arkadasim

Emel Kurt dedi ki...

selam, çok şık bir sunum olmuş, eminim tadıda çok güzeldir.ellerine sağlık,sevgiler...

Unknown dedi ki...

Serap Hanım ciddi çok güzel olmuş sunum süper kesin tadıda harikadır..labnenin girdiği her yemek güzeldir...ben kış başı bu pancarın turşusunu yaptım hali hazırda var ondan yapmalımıyım yoksa pazarda tazesi var onu haşlayıpmı yapmalıyım...sizce...
bu arada cafe pepeladan bahsetmiş mor menekşe arkadaşımız kendisi çok uzun zamandır aramızda yok yorumlarını tariflerini çok özledim bir bilginiz varmı..

lezzettabağı dedi ki...

Canım tarif burada ..http://www.foodnetwork.ca/recipes/Vegetables/recipe.html?dishid=10128 çünkü bende Anna Olson hayranıyım ve Home Tv de hep seyretmeye çalışırım hatta o gün bende notumu aldım ve de taslak olarak yazmıştım ama sırada başka şeyler olunca araya koymak olmaz diye yayınlamadım fakat senin fotolar muhteşem.. bunları görünce ben belki yayınlamayabiliriiimm. eline sağlık.

neslice tarifler dedi ki...

Harika birşey olmuş. Salata demek haksızlık olur. Elinize saglık.

ihlamurcum dedi ki...

Bayıldım, ne hoş bir sunum ve tarif.Ellerinize sağlık

Yasemin dedi ki...

Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

SUPEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!