2.11.12

Kereviz Köftesi

Yabancı bir blogta gördüm bu köfteleri…Elimde de kereviz olunca hemen deneyim bari dedim..Benim cok hosuma gitti…Et yemekleri yaninda cok yakışacağını düşündüm…Hatta üzerine sarımsaklı yogurt bile döküp yedim..Inanılmaz güzel bir lezzet..!
8079874546_5bd0b09239_z


KEREVIZ KÖFTESI

Malzemeler:
1 kereviz (yaklaşık 500-600 g)
2 yumurta
1 tatli kaşığı köri
4 yemek kaşığı galeta unu(ufalanmış ekmek)
5 yemek kaşığı un
tuz ve karabiber
Yapılışı:
Kerevizi soyup incecik rendeleyin.Diğer malzemeleri ekleyip elinizle iyice yoğurun.
Cevizden biraz büyük parçalar alip elinizle köfte haline getirin.Yağli kağıt yayılmış tepsiye dizip 180
dereceli fırında yaklaşık 40 dakika pişirin.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık, her zamanki gibi görüntü muhteşem, denemek şart oldu.

sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik Serapcigim... Hem degisik, hem saglikli bir yemek olmus... Bu tarifini mutlaka deneyecegim.... Sevgilerimle, güzel arkadasim...

Ferkay dedi ki...

tamda kerevizi sevmeyenler için bir tarif Serapcım. Ellerine sağlık..

mutfagabuyrun dedi ki...

harika bir görüntü canım.sunuma ayıldım.ellerine sağlık.sevgiler.

Arzu dedi ki...

Kerevizi çok severim , deneyecegim , tesekkürler

Pasta sarayim dedi ki...

Mükemmel bir tarif,kesin deneyecegim,hemde yogurtlusunu:)ellerine saglik Serap'cigim...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Denemek lazım..Yalnız köri nasıl olur bilemedim,sanki daha başka bir baharatmı olsa..

*mehtap dedi ki...

tadı nasıl oldu ,merak ettim,eline sağlık...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Mehtapcim kerevizi seviyorsan tavsiye ederim…

Nursencim köri koymayabilirsin.Onsuzde gayet güzel oluyor...

Unknown dedi ki...

BİZİM EVDE PEK KEREVİZ YENMEZ,AMA BUNU DENİCEM.ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR.ELLERİNİZE SAĞLIK

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

çok orjinal geldi bana mutlaka deneyeceğim, elinize sağlık

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Çok değişik bir tarif denemek lazım, hem guzel, hem havali...teşekkürler....

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

değişik lezzet denenmesi şart oldu:)
ellerine sağlık.

NarTaneleri dedi ki...

Kerevizi bir de böyle denemek lazim,ellerinize saglik

zemberekkuşu dedi ki...

Tam benlik bir tarif, kesinlikle deneyeceğim, çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık:)

Aicha Dalgic dedi ki...

amaaaaaaann daa amaaannnn

ellerinize saglik efendim

afiyet bal seker olsun !


bayildim blogunuzzaa

o kadar lezetli gorunuyorki


gece gece agzim sulandi yahuu


ellerinize saglik sizi takibe aliyorum

blogunuzu çok begendim

mutlaka sizi kendi bloguma davet

ediyorum

hayirli geceler


www.fraise-framboise.blogspot.com
www.fraise-framboise.blogspot.com

ozguluntarifleri dedi ki...

nefisss gorunuyor bu guzel lezzeti mutlaka deneyecegim.Serapcim ellerine saglik

GIA dedi ki...

Muhteşem, tam bana göre birşey!!! Çoktandır gelmemişim blogunuza, nasıl da ihmal etmişim, artık yakın takipteyim!

Bu köfteyi denemeden rahat edemeyeceğim.