12.5.08

Folyoda sebzeli tavuk gögsü

FOLYODA SEBZELI TAVUK GÖGSÜ

Malzemeler:
Kisiye sayisina göre kemiksiz tavuk gögsü
1-2 havuc
1-2 kabak
Biraz sivi yag
Soya sosu
Kekik,pul biber,tuz,karabiber,sarimsak
Yapilisi:
Sivi yaga baharatlari ekleyin.Soya sosunuda katin tavuk gögüslerini bu karisimda 1-2 saat bekletin.
Diger tarafta havuc ve kabaklari soyup jülyen ( Kibrit gibi)dograyin ve cok az bir sivi yagda hafif soteleyin.
Folyolari yaklasik 20 cm lik karelere kesip ortasina bir tavuk gögsü ,üzerinede biraz havuc ve kabak koyup folyolari iyice kapatin.
Firin tepsisine dizip 200 dereceli firinda yarim saat pisirin.

Ister folyo ile kapali bir sekilde -ki hos sürpiz oluyor-, ister cikarip yaninda pilav veya patates ile ikram edebilirsiniz.





12 yorum:

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmm şahane görünüyor yemede yanında yat ellerine sağlık Adaşım kocamnn sevgiler:)

Adsız dedi ki...

merhaba Serap Hanim,
ben Selma Teyze nin Evin arkadasinin kizi Gul. Hergun mutlaka bakiyorum sayfaniZa, sizi tanimadan size hayranim, detaylardan yarattginiz guzellikler icin. ben bugun bir arkdasima sayfanizdan su peynirler ve turptan yapilmis fareleri gostermek istedim ama bulamadim yoksa kaldirdiniz mi? tesekkurler, mutlu kalin

Eya dedi ki...

Sevgili Serapcığım, öncelikle anneler gününü kutluyorum. Tarifin de çok hafif ve leziz görünüyr, eller,ne sağlık, sevgiler


zehra

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik ne kadar hafif ve hos bir tarif pek severim,mutlu bir hafta dilerim,optum...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gül'cüm yorumuna cok sevindim.Samsun'dan halamin arkadaslari tarafindan da takip edildigimi duymustum.
Bizzat tanismasakta yorumun beni cok mutlu etti.
Farelere gelince,ben bir kac ay önce bu bloga tasindim ve diger blogta yayinladigim tüm tarifleri bu tarafa aktarmak bayagi bir zaman aldigi icinde biraz secme yapmak zorunda kaldim.
Biraz evvel resim arsifimi taradim ve resimleri buldum.Bloguma koymadigimada üzüldüm.
Gül'cüm sana söz, cuma günü bu resimi yayinlayacagim.Acele lazim ise serapmail@web.de ye mailini birakirsan ben sana dönerim.Ziyaterin ve yorumun icin tesekkürler.
Bu taraflara yolun düserse bekleriz.
Berlin'den Hollanda'ya selamlar

bir dilim bir tutam dedi ki...

Zehra'cim

Serap'cim

Huriye'cim hosgeldiniz tesekkürler.

HUYSUZBALIK dedi ki...

Lezzetli ve pratik bir yemeğe benziyor. Eline sağlık.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Merhaba Serap Hanım,

Öncelikle sayfama uğrayıp bıraktığınız yorum için teşekkür ederim.
Yoğunlaştırılmış konsantre sütü Almanyada bulup bulamayacağınızı merak etmişsiniz. Emin değilim ama mutlaka vardır diye düşünüyorum. Çünkü Almanya pastacılık konusunda en iyi ülkelerden biri.
İngilizce adı; Sweetened Condansed milk. Bulduğunuzda bu karameli yapmanızı şiddetle öneririm.

Yemeğiniz çok sağlıklı ve de leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

Sevgilerimle,

Esradan dedi ki...

slm arkadaşım kızım suçiçeği çıkardı onunla ilgilendiğimden gelemedim,svgiler

Gönül dedi ki...

harika görünüyor lezzetli olduğu her halinden belli ...ellerine sağlık sevgilerimle öpüyorum

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Serap'cigim,
Ne kadar guzel gorunuyor, eminim tadi da oyle olmustur.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir gun diliyorum.