7.5.08

Caffe latte cheese cake



CAFFE-LATTE-CHEESE CAKE

3 yemek kasigi Cappuccino ( hazir kahve tozu)

1 yemek kasigi kakao

800 labne peyniri

125 g seker

4 yemek kasigi limon suyu

5 yemek kasigi irmik

4 yumurta

1 paket vanilya sekeri

biraz galeta unu

üzeri icin

Kakao ve cikolatali kahve cekirdekleri

YAPILISI

1)Hazir cappuccino 5 yemek kasigi sicak suda eritilir.Ve bu karisim ikiye ayrilir.

2)Bir yarisina kakao eklenir ve karistirilir.

3)Labne peyniri,seker,vanilya ve limon suyu karistirilir.Irmik eklenir ve yumurtalar teker teker yedirilerek cirpilir.

4) 26 cm-dikdörtgen bir firin kabi yaglanir ve galeta unu serpilir.

5)Karisim üce bölünür.Bunun bir bölümü kaba yayilir.-

7)Ikincisine hazirlanan capuccinolu kahve eklenir ve bu karisimda yayilir.

8)Ücüncüsüne ise kakaolu cappuccino eklenir ve bu da diger karisimin üzerine yayilir.

9)150 dereceli firinda yaklasik 1,5 saat pisirilir.

Soguduktan sonra kakao serpilir ve cikolatali kahvelerle süslenir.

21 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
böyle bir güzellige inan birseyler yazmadan gecemedim, harika ötesi hatta süper birsey olmus bu, hem görüntü hem de lezzet acisindan da mutlaka enfesdir, hele ki icinde kahve aromalari varsa, hmmm.... Cok severim bende böyle seyleri, ellerine saglik hayatim, yine yapmissin yapacagini..harikasin...

Selamlar ve kocaman öptüm..

Hülya dedi ki...

Bu cheese cake nefis görünüyor.
Ellerine sağlık.
Denemek için not ediyorum.

Gönül dedi ki...

harika oluyor biliyorum tadını ama nasıl yapıldığını bilmiyordum elciklerine sağlık..öpüyorum sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Nefis bir görüntüsü var. Bayıldım, ellerinize sağlık..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Kevser ilk defa kardesimde yedigimde bunu muhakkak yapmaliyim dedim.Tadi gercektende hos....

Hülyacim not aldigina sevindim...Umarim begenirsin.

Gönülcüm demek bu lezzeti taniyorsun...

Sevgili misketlimonu! Tadida aynen görüntüsü gibi

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim bu ne güzel olmus öyle canim benim,
ay görüntüsü süper tarifini yazdim mutlaka ama mutlaka yapmam lazim
cheese cake'i cok severim bide kahve aromali oldumu tamam tam benlik...
ellerine saglik canim benim

Adsız dedi ki...

Canim ne kadar harika bir goruntusu var begenmemek mumkun degil sahane,kesinlikle denenecekler arasina girdi bile ellerine saglik,optum canim.

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Fotograf ne harika cikmis, ellerine saglik, muhtesem gorunuyor.

Sevgilerimi gonderiyorum ve guzel bir gun diliyorum.

melda dedi ki...

harika görünüyor. ilk fırsatta denemek istiyorum. inşallah karışımları birbirine karıştırmadan üstüste dökebilirim. :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevim'cim yerken agizda hos bir kahve tadi birakiyor.....

Huriyecim ugradigin icin tesekkürler.Sende deneyeceksin umarim begenirsin.

Aybikecim bende sana güzel bir hafta sonu diliyorum...

Meldacim karistirmazsin.Cok kolay ama yine takildigin bir yer olursa bana haber ver.......

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Serap enfes bir görüntü, bayıldımm!! Pamuk gibi de yumuşacık görünüyor, tarifi not alıyorum, mutlaka deneyeceğim.. Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Cafee latee chsee ceka çok güzel
olmuş Serap.
Sevgi, Müvit

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Görüntü, sunum mükemmel, hemen mutfağa koşası geliyor insanın:))

Ellerine sağlık,

Sımsıcak sevgiler.....

Esradan dedi ki...

merhabalar,adresinizi ortak arkadaşlarımızın sitelerinden buldum,ben de sizi beklerim.sevgiler.anneler gününüz kutlu olsun

Esradan dedi ki...

selam canım,ziyaretin ve güzel mesajın için teşekkürler ben de seni listeme ekledim.sevgiler

Nilgün dedi ki...

Serapcigim ellerine saglik canim..Ne diim valla canim cekti degisik olmus deniyecegim mutlaka..


Ayrica Anneler günün candan kutlarim..

SEVGILER

Adsız dedi ki...

Sana selam olsun Serap Anne.
Ne mutlu sana
Eşin ve kızlarınla
Mutluca yaşarsın.
Çizgin,yolun bellidir.
Kendin güzel,ruhun güzel,
Dengelerin tamdır.
Dedikodu,yalan bilmezsin.
Sevecen ve yardımseversin.
Dostlarını idare etmesini bilensin.
Başkalarının kusurunu örtensin.
Yardıma ihtiyacı olana
Sen önce koşansın.
Akıllı hem de duygusal olansın.
Misafirperver,neşeli,biraz da matraksın.
Çocukların söz konusu olunca
Dişi bir pantersin.
Herşeyin en iyisine sen layıksın.
Ela gözlerin hep ışık saçsın,
Gönlünden geçenler hep gerçek olsun.
Anneler Günün Kutlu ve Mutlu Olsun.

Özlem Su

Aybike Ceylan dedi ki...

Anneler gunun kutlu, mutlu ve cok guzel olsun Serap'cigim. Daha nicelerine hep birlikte.

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle..

Adsız dedi ki...

canim merhaba,anneler gunun kutlu olsun,opuyorum,mutlu bir hafta dilerim canim.

egeli dedi ki...

ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim Serapcım, bende senin bu cheescake'ini çok beğeniyorum,ellerine sağlık arkadaşım.

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Ya ben aslında yerfıstıklı cheesecake'i okuyordum, altta bu kekin resmini gördüm, muhteşem görünüyor, ellerinize sağlık!