28.5.09

Meyvali Cheesecake

.Tabani olmayan ve bu sebebten isinizi kolaylastiran ama tadindan da hic bir sey kaybetmeyen hafif bir kek-malzemeleri hazirlayip firina veriyorsunuz…Daha sonrada üzerine bolca meyva...

Cheese cake Meyvali peykek


MEYVALI CHEESECAKE(tabansiz)

Labne ve meyvanin bulustugu hafif bir pasta…!

Malzemeler:
75 g Tereyagi
175 g Seker
2 Paket vanilya sekeri
700 g Labne peyniri
150 g süzme yogurt (orjinal tarifinde quark)
1 Paket vanilyali toz pudding
3 Yumurta
75 g Krema
1 paket kabartma tozu
Üzeri icin:
Cesitli meyvalar( cilek,muz,dut,ananas,kayisi,bögürtlen.mandalina,seftali vs)
(meyvalarin toplam agirligi 1 veya 1,5 kg)
Pasta jölesi
Yapilisi:
Tereyagi 150 g seker,vanilya sekeri ve bir tutam tuz beyazlayana kadar iyice cirpilir.
Labne peyniri ve yogurt eklenir.
Puding ve kabartma tozu da eklenir.
Yumurtalar teker teker katilip karistirilir.
Son olarak kremasi konur.
Yuvarlak kelepceli bir kek kalibina altina yagli kagit konarak
175° C yaklasik 1 saat pisirilir.
Soguduktan sonra meyvalari koyup, hazirladiginiz pasta jölesini üzerine döküp, donmasini bekliyorsunuz.
Pastanin üzerinde gördügünüz yildiz seklindeki meyvalar mango olup kurabiye kaliplariyla kesebilirsiniz.!
meyvali cheesecake

Sevgili arkadasimiz Özlemin düzenledigi Annelere özel ve güzel tarifler etkinligi icin hazirladigim bir cheesecake

20 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

işte ..
ne demeli bilmem ki..
hep böyle güzelsin.....

müjde dedi ki...

Nefis olmuş canım.Resmen ye beni, diyor.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım pastalarına hayranım şarlotunu denemek için rulo pasta aldım bugün yarın deneyeceğim inşlh:)
cheese caken harika gözüküyor...
Yemeye kıyamaz insan ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Serapcım ellerine sağlık harika görünüyor sevgilerimle...

Sevgi Küçük dedi ki...

görüntü harika!tadının güzelliğinden de eminim. ellerine sağlık. sevgiler :)

meleginmarifetleri dedi ki...

Offf süper olmuş serapcım bu bayıldım ellerine sağlık harika harika..
Sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

bende tabansiz cheesecake tarifi ariyordum,birdahakine senin tarifinle yapacagim,görüntü meyve cenneti gibi olmus eline saglik

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Muhteşem görünüyor, bayıldım!!!Ve mutlaka acilen denemeliyim...Ellerine sağlık, gerçekten görüntüye hayran kaldım...

Sevgiyle kal,

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,

Tek kelime ile harika olmus, ellerine saglik.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta sonu diliyorum.

Unknown dedi ki...

Süüüüppper ! KEsin denyeceğim. Ellerine sağlık...

aysegul dedi ki...

İşte budur Serap ablacığım,
ellerinize sağlık:))
Offf yaa canım çekti..Sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim, pastan cok ama coook güzel görünüyor, sen yaparsinda güzel olmazmi...
süpersin canim arkadasim
ellerine saglik
kocaman öpüyorum

sarımutfak-hande dedi ki...

ooo süper olmuş ellerine sağlık cnm

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Bayılırım görüntü muhteşem ellerine sağlık canım..kocaman sevgiler

sünter dedi ki...

Merhaba serap,
Bende sana bir ugrayayim dedim, aman masallah cok bereketli bir blog burasi:)
Biraz dolastim, cok lezzetli görünüyor hepsi.

Bende sana Stuttgart civarindan kocaman sevgiler yolluyorum:)

durutarifler dedi ki...

Mangolar süper, cheese cake harika. Süper bir sunum. Nasıl yenebilir ki bu kadar güzel bir şey.
Ellerine sağlık.

yildiz dedi ki...

Bir dilim almak gerek,gecenin bu saatinde.....Alayim alayim..

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Görüntü harika.Meyvalar iştah açıcı.Ellerine sağlık.Kullandığınız jöle 1,5 kg çok değilmi? Merak ettim.

Sevgiler*

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hadiyecim 1,5 kg dan kastim tüm meyvanin agirligi.Jöle ise tabiki 1 paket
yazilar alt alta olunca herhalde yanlis anlasildi.Bir bakip düzenliyim.

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bu çok çok harika cıvıl cıvıl birşey olmuş,nefis ellerinize sağlık!