4.9.09

Humuslu kabak ve somon rulo

Iftar icin aperatif olarak bir şeyler ararken eski yemek dergilerinde bu mest eden görüntü ile karsilastim.Evde de zaten somon ve hazirda bulunan humus olunca iş kabaklari tedarik etmeye kaldi.Ve kisa bir süre sonra bu muhteşem görüntü ortaya cikti....Tadi mi????
Mest oldum desem yeridir...!
Bu tarifide bu ayki etkinlik konusu olan mest eden tariflere yolluyorum.Afiyet olsun.!

                              
HUMUSLU KABAK VE SOMON FÜME RULO
Malzemeler:
3 sakiz kabagı
12 adet somon füme
250 g humus
Yapilisi:
1)Kabaklarin dışıni dişli bir soyacak ile temizleyin.Uzunlamasina yaklaşik 3 mm kalinliginda dilimleyin.
2)Izgara veya yapişmaz tavada arkali önlü pişirin.
3)Kabaklar soguduktan sonra somon dilimlerini kabaklarin üzerine yerleştirin.
4)Kabaklari rulo seklinde sarin uclarini biraz bastirarak yapişmasini saglayin.(ben kürdan yardimi ile bir müddet tutturdum)
5)Ortalarina  humus doldurun.
Humus yapimi:
250 g haşlanmiş nohutu suyundan da yarim su bardagi alarak robotta cekin.Gerekiyorsa tel süzgecten gecirin.3 corba kaşigi tahin biraz zeytinyagi,yarim limon suyu ve tuz ekleyerek hazirlayin.

16 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

sunumuna bayıldım
ellerine sağlık
misafir ağırlarken harika olacak.
:)
sevgiler

tatlilar gülcandan dedi ki...

Canim ne si bir sunum .Yine nefis bir tat.Canim sana iyi huzurlu ramazanlar .

müjde dedi ki...

Çok şık görünüyorlar.Ellerine sağlık.Sevgiler...

pelince dedi ki...

Serapcım böyle bir sunumda kabak salatası için yapılmıştı,oda benim çok hoşma gitmişti...nefis gözüküyor gerçekten...ellerine sağlık.

hayırlı sahurlar;)

sevgiler..

sevimin sayfasi dedi ki...

gine harikalar yaratmisin canim,
bende sunum ve görüntüye mest oldum
herzamanki gibi süper olmus ellerine saglik canim kocaman öpüyorum

Tijen dedi ki...

Aaaa bu ne şık bir şey olmuş Hülya! Harika vallahi.

Unknown dedi ki...

Serapcım tablo gibi olmuş yemeye kıyamam ellerine sağlık bereketli iftarlar dilerim öpüyorum...

Adsız dedi ki...

görüntü süper ama benim gözüm hurmada kaldııı

ellerine sağlık
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

sunumlarına bayılıyorum zaten tariflerine diyecek kelime bulamıyorum ellerine sağlık canım...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Sunum muhtesem! Ellerine saglik.

sinem aksoy dedi ki...

hmm güzel birşeye benziyor denemeki ^^ :) teşekkürler

sarımutfak-hande dedi ki...

değişik ve güzel sunum şahane ellerine sağlık cnm

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çooook değişik ve hoş bir sunum olmuş. Bayılırım humusa zaten. Ellerine sağlık. Sevgiler...

sevimlimutfak dedi ki...

Sunumu bu kadar güzel olursa,lezzeti nasıl olur bilemiyorum. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

Sakizliturkkahvesi dedi ki...

Blogunuzu ilk defa bugun kesfettim ve bayagi zaman gecirdim.cok begendim uzun zamandir boylesine zevkle inceledigim bi blog olmamisti.kabakli somon da harika bi sunum olmus.ellerinize saglik.sevgiler.....

Kırmızı Mutfak dedi ki...

1 saatten fazla zamandır bloğunuzdayım! Harikasınız...