31.8.09

Sürpriz hurma

SÜRPRIZ HURMA



Misafirleri şaşirtmayi cok severim.Iste buda ikram ettigim süpriz hurmalarim.Bunu hazirlamak bir iki dakika-Tabiki hazir hurma ezmesi bulursaniz-Ama bulamazsanizda sorun degil.Elinizdeki hurmalardan da hazirlayabileceginiz ilgin bir sunum!! Öyle degil mi?

Malzemeler:

1 paket hazir ezilimiş hurma

arzuya göre tarcin veya degişik esanslar

Yapilisi:

Hurma ezmesinden ufak parcalar alarak ve elinizi hafif yaglayarak istediginiz şekili verebilirsiniz.

Hepsi bukadar!

Arzu ederseniz Tarcin veya portakal veya limon rendesi

ile tatlandirabilirsiniz.

Ben hic bir sey kullanamadim..!

Hazir ezme bulamazsaniz- yerine cekirdeginden ayiklanmis ve rondodan cekilmiş hurmada kullanabilirsiniz.


Hurma ezmesini yurdişinda yaşiyorsaniz,Arap marketlerinden veya bazi Türk marketlerinden bulabilirsiniz..Fiyati yarim kg 2-4 Euro civari.


14 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

:)) ne guzel bir tarif bilmiyordum boyle bir sey oldugunu... medinem

müjde dedi ki...

Süper bir fikir bence.Ellerinize sağlık.Mutlu haftalar...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Gercekten cok basitmis yapilisi. Fotografi gorunce merak etmistim abaca icinde ne var diye. :)

Unknown dedi ki...

Serapcım harika bir fikir ellerine sağlık kocaman öpüyorum...

sena dedi ki...

çok güzel bir tarif.ramazan ayında süper olur.yardımınız için teşekkür ederim.benim sorduğum slayt ın altındaki resimli etiketler.çorbalar,salatalar etiketinin yanında resimde oluyor ya.o resimler nasıl ekleniyo.yardım için çok teşekkürler

Sevgi Küçük dedi ki...

çok basit ama leziz bir şeymiş,ellerine sağlık. burada hiç bir şey bulamıyorum ama ilginçtir hurma var yahu! :D
en kısa zamanda deneyeceğim
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım süper bir fikir elelrne sağlık...
Senin fikirlerinden baya yarrarlanıyorum dün şarlot pastandan esinlendim:))

bir dilim bir tutam dedi ki...

Senacim blogunu actiktan yani olusturduktan sonra sagda üstte
Özelestir i tikla....
Sayfa ögeleri ekle veya düzenle diye bir pencere acilacak.sectigin sayfanin durumuna göre sagda veya solda
GADGET EKLE yi göreceksin bunu tikla....
Daha sonra yeni bir pencerede farkli temalar var (mesela bloglistesi-HTML-Izleyici gibi)
Sen resimi ekleyi tikla...!
Yine bir pencere acilacak burada üsste:
Baslik yaziyor,buraya istedigin basligi ver mesela salatalar,corbalar vs vs...
Altinda Baglayi göreceksin buraya blogadresini vereceksin...Unutma!
Mesela benimki www.birdilimbirtutam.blogspot.com
Sonra istedigin bir resmi ya bilgisayarindan ya da web den ara butonuna basip bulacaksin-ki kendi cektigin resim olursa daha iyi olur.Bir kac saniye icinde resim yüklenecek.Sonra kaydet i tikla... hepsi bukadar....
Ha birde altta bir kutucuk var resmi kücült diye bunuda isaretleki resimler büyük gelmesin.
Tabiki bunlarin kategoriye girmesi icin yazilarinin altina muhakkak kategoriyi ekliyeceksin.
Umarim kafan fazla karismamistir.
Bunlari bende yaparak, deneyerek ögrendim.Kimseden yardim alma imkanim yoktu.Ve simdi baska birine yardim ediyor olmak bir zamanlar bilgisayardan hic anlamanyan biri olarak beni cok mutlu ediyor.
Takildigin bir konu olursa tabiki yine sorabilirsin.
Berlinden selamlar

pelince dedi ki...

Ezmesinin satıldığını bile bilmiyordum.. Süper bir öneri... ellerine sağlık...

hayırlı iftarlar..

sena dedi ki...

çooook teşekkür ederim.çok güzel anlatmışsınız.ben değişik deniyodum.meğer kolaymış.çok güzel ve detaylı anlatımınız için teşekkürler

Ligtv izLe dedi ki...

Çok güzel bir görünüm. Eminim bi okadardalezzetlidir.Elinize sağlık

rumma dedi ki...

bol miktarda hurma mevcut mutfağımda..:) ezmeme de gerek yok ezilmiş , çekirdeklerini ayıklamak biraz zama alıcak o kadar..tarif için teşekkürler..:)

Adsız dedi ki...

Serap ablacigim sayfana bayildim, cok istahh acici gorünüyor.En kisa zamanda tariflerin cogunu deneyecegim.Hülya Citak

sare dedi ki...

ÇOk güzel bir fikir, ellerinize sağlık.
Bende en son hurma macununu yaptım, misafirlerime kahve yanında ikram ediyorum.
Kurban bayramınız kutlu olsun, sevgiler.