7.5.11

3.Almanya blog toplantisi


Aylardir büyük bir heyecan ile bekledigimiz ve 3.yaptigimiz  blogcular toplantisi Köln sehrinde sonunda gerceklesti...
Arkadasimiz Sevim yine en ince detaylari düsünerek, bizleri kiraladigi hos bir mekanda agirladi...Eslerin ve cocuklarinda geldigi toplantimizda,havaninda güzel olmasi sebebiyle cok güzel zaman gecirdik...herbirimizin getirdigi börek,cörek,salata,tatli,pasta ve meyvalar bol bol yendi...Piknik havasi tadinda semaverde caylar demlendi..Kahveler icildi..
Bol bol fikir alisverisi yapildi...Bir cok blogcunun kulagi cinlatildi....Ve yine her zamanki gibi zaman su gibi akti..Ayrilma vakti geldi...Diger toplanti icin ay ve zaman belirlendi....
Toplantiya katilanlar ise söyleydi...
Keskinlinin annesi -Bielefeld
Eya's Cookies-Bielefeld
Petunyalarim-Münster
Kafe ikra-Kamp-lintfort
Sevimle-Köln
Emelce mutfak-Frankfurt
Pasta sarayim-Berlin
Bereket sofrasi-Berlin
Ve ben...         -Berlin

(Ha.... birde yukarida adi gecmeyen ama rüyama giren bazi blogcu arkadaslarimda var...Bundan bahsetmek istiyorum.Nasil mi?
Toplanti heyecani beni öyle sarmiski....Gece rüyama kendilerini hic tanimadigim bir kac arkadasda girdi...Bunlarin icinde bilhassa iki kisiye cok sevindim...
Canan's Culinaria   ve   Hasretli lezzetler.. Umarim sizlerle de en kisa zamnda tanisma firsati bulurum..)

21 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne zaman basladik, ne zaman bitirdik anlayamadim... Yok anam yok... Biz bundan sonraki bulusmayi en az 48 saat yapmaliyiz... Hani söyle pijama partili filan... Acep öylesi yeterli olur mu bize...???.:))
Hersey harika idi... Bir dahaki bulusmaya kadar hos kal, hoscakal canim dostum benim...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Merhabalar Serap hanim,simdi actim ,ilk sizin postunuzu gördüm ve birden heyecanlandim,tabiki 5 Mayista idi toplantimiz,ama ben nasilsa gidemeyecegim diye tarihi filan unutmusum tamamen:( Köln bana cok uzak kaliyor ama birdahaki sefere ufakliklar dahada büyümüs olurlar belki görüsüsürüz,ne diyelim kismet,bu arada kimlerin kulaklarini cinlattiniz,bugün bi ara kulagim cinladi,bende beni kim aniyor dedimde:)) Sevgiler hepinize,Allah daim etsin dostluklarinizi...

nesrin dedi ki...

Serap abla, ne hos bir resim olmus. Aranizda olmak isterdim. Kimbilir belki de dördüncü toplanti Berlin`de olur. En kisa zamanda görüstügümüzde detaylariyla anlatirsin umarim.

Eya dedi ki...

Arkadasim bravo yani ...Ayseyle hemen yayinlanmis fotograflar...ay pek güzeldi degilmi...hala etkisindeyim...aksam hepinize mail atiyorum...bendeki fotograflar harika...sevgilerimle...

mine dedi ki...

hep böyle güzel buluşmalarda görüşmeniz, görüşebilmek dileğiyle...

Tijen dedi ki...

Aaaa ama ben de gelecektiiiiimmmm... Şaka bir yana, iyi ki buluştunuz Serap'cığım. Nice buluşmalara.

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim sen nezaman berline gitin ve resim yayinladin??? resimde gözlerim günesten cok yaniyordu...
sizlerlen beraber cok güzel vakit gecirdim...iyiki geldiniz...bende zehradan gelecek resimleri bekliyorum yayin yapmak icin...bakalim resimler nasil;-))

fatma dedi ki...

Serap'cigim...Harika...Ayse'de facebook ta yayinladi,süpersiniz.
Filizinde dedigi gibi gercekten
yetmedi.Hepsi birbirinden degerli insanlar.Sana tesekkür etmekten bikmayacagim,cünkü senin sayende
blog dünyasina girdim ve bugün aranizdayim.Senin gibi dost herkesin basina...Sevgilerimle

Saglıklımutfak dedi ki...

Ne mutlu size. İstanbul daki gibi istikrarla buluşuyorsunuz. İnşallah bir gün buradaki buluşmalara katılmak ta nasip olur.

aslı dedi ki...

Ne güzel olmuş Serap Hanım, Darısı İzmir'in başına

kalpkurabiye dedi ki...

ne kadar da güzelsiniz:)
gurbet ellerde bir araya geliyorsunuz ablacım çok hoş:)
kutluyorum hepinizi:)

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

merhabalar serap ablacigim resimlere bakilirsa cook güzel bi gün gecirmissiniz,ben maalesef gelemedim ama o gün hep aklimdaydiniz bir dahaki bulusma berlindeymis sanirim bu sefer ev sahibligini bizler yapalim en yakin zamanda diger blogcu arkadaslarlada tanisma firsati bulurum herkese sevgiler

keskinli dedi ki...

Serapcim
zehra gibi o kadar güzel anlatmissinki süperdi gercekten de ve filizin de dedigi gibi zaman yine yetmedi yine yetmedi :((
tabikide sevimin misafir perverliginede diyecek yoktu yani
bir dahaki bulusmayi sabirsizlikla bekliycem zaman gecmez artik

pogacanin tarifi blogspotda yok canim biliyorsun ben ilk blogcuda baslamistim orda var adresi vereyim sana


google bu adresi yaz
http://keskinlininmutfagi.blogcu.com/karni-yarik-pogaca/2269835

yada blogspotta site haritam var ordan pogacalara tikla en altinda ordanda direk baglanirsin öptüm

keskinli dedi ki...

serapcim
facceden ekleyemiyorum sen beni ekle
isim keskinlininmutfagi
öptüm

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Serap çok güzel bir buluşma olduğu yüzlerinizdeki tebessümden belli oluyor. hepinizi bir kez daha burada görmek çok hoşuma gitti çok iyi yapmışsınız eminim tadı damağınızda kalmıştır. hepinizi yürekten öpüyorum ve sevgiler yolluyorum.

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım sizlerle tanışmayı çok isterdim ama olmadı:( Ama yıllardır tanışıyormuşuz gibi arkadaşlıklarımız oldu..
Hepinizi öpüyorum ..

peynir hösmelimi dedi ki...

Serapcigim merhaba.
Bensiz bir toplanti daha gecti:((
Cok istedim ama malesef gerceklesmedi:(
Ama sizlerin gülüslerinizi görünce neler konusuldugunu,nasil eglendiginizi tahmin ettim:)
Canim öpüyorum kocaman sevgilerle.

ayseyaman dedi ki...

Cogu zaman keske Amerika yerine Almanya da olsaydik diye ic geciririm...sizi boyle gorunce yine icim gittim...
cok tatlisiniz :)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

merhaba ablacim.. ay yazicam yazicam araya hep birseyler giriyor...
umarim iyisindir.. görüsemedik bayadir...
benim son zamanlardaki halsizliklerim haric iyiyiz cok sükür :)
MasAllah size! bulusma süper gecmis :) Keyfiniz resimlerden belli.. Rabbim bu güzel dostlugu daim etsin InsAlah... ve InsAllah görüsmek dileyigle diyorum :)ama rüyanda bulusmus olmamizda ayri bir hos :)) biz bir Türkiyeye gidip gelelim ayarlariz birseyler :)) öpüyorum kocaman, mutlu bir hafta sonu diliyorum...

almanya ilan sitesi dedi ki...

Harika buluşmalarınızı yakından takip ediyorum. :)

almanya ilanlar dedi ki...

Harika teşekkürler :)

Almanya'da yaşayanlar için almanya iş ilanları sayfamız yayındadır. Teşekkürler.