2.5.11

citir sogan

citir sogan

CITIR SOGAN-Baharatli
Malzemeler:
4 sogan
1 kase yogurt
1/2 kase un
tuz, karabiber
kekik
toz kirmizi tatli biber
 Yapilisi:
Yogurda tuz ve su ekleyipkoyu bir  ayran haline getirin.Soganlari soyup halka halka olacak sekilde dilimleyin.
Sonra bu halkalari birbirinden teker teker ayirin.Ayranin icine yatirip marina olmasi icin 1 saat bekletin.
Unun icine tuz,karabiber,kekik ve kirmizi toz biberi katip karistirin.
Daha sonra soganlari bir süzgecte süzüp unlu karisima batirip hafif silkeleyip  kizgin yagda kizartin.
citir sogan

33 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

çok sevdıgım bir aparatif ,göruntu ,resim çok hoş ellerınıze sağlık

Hayatın Tatları dedi ki...

çok pratik bir yapılışı varmış bende hep çok zahmetli birşey olduğunu düşünmüşümdür. Ellerine sağlık...

eli dedi ki...

bunun tadini merak ettim simdi. abim misafire geldiginde yapayim da film izlerken yesinler. :)

ellerine saglik.
sevgilerimle eli

Adsız dedi ki...

Hmmm bayiliyorum bu soganlara, ellerine saglik Serapcim.

CANBOGAZDAN dedi ki...

Yogurtta bekletilenini duymamistim. Ilk firsatta denemek icin notumu aliyorum. Ellerinize saglik. Bana da beklerim. Sevgiler :)

Yeşim dedi ki...

çok güzel bayılırım buna:)
ellerine sağlık canım.

durutarifler dedi ki...

Oğluşum bayılır buna. Ellerine sağlık.,
Sevgiler

Saglıklı Mutfak Hilal dedi ki...

Çok güzel ama içim gidipte yiyemediğim bir lezzettir soğan;) Mide sancısından mahvoluyoum sonra:) Ellerine sağlık Serapcım:)

Pasta sarayim dedi ki...

Citir sogani hep denemek istemisimdir
bir türlü kismet olmadi.Cok lezzetli görünüyor,denerim artik.Ellerine saglik canim.Sevgiler...

nesrin dedi ki...

Serap abla, ellerine saglik. Soganin kavrulmus kizartilmis halini cok severim. Bu tarifde muhakkak denenecek.

Gulden dedi ki...

Bayiliriz ailecek citir sogana. Evde yapilmisi da cok daha saglikli. Cok tesekkurler bu tarif icin. En kisa zamanda yapmaya calisacagim insallah.

pelince dedi ki...

Şükür kavuşturana.. vallahi blogları gezememek deli ediyordu beni.. umarım tekrar yaşamayız...
bu çıtır soğanlar çok leziz olmuş,Serapcım ellerine sağlık...

Perilersofrasi dedi ki...

Ellerine saglik Serapcim ben cok severim sogan halkalarini ama Amerikada kendin pisirme ihtiyaci hissetmiyorsun her seyin yanina garnitur olarak getiriyorlar, ozellikle izgara etin yanina cok yakisiyor.Benden soylemesi :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Zeymuran,
Hayatin tatlari,
sevgili Eli,
Sükrancim,

Canbogazdan,
ve Yesimcim yorumlariniz icin tesekkürler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Nesrincim,
Fatma ablam,
Sevgili Güldencim tesekkürer.

Pelincim sükür kavusturana...

Pericim sanada tesekkürler.Amerikaya sevgiler

Eya dedi ki...

Arkadasiiiim...sogan kizartmasinin tadinindan ziyade be fotografin güzelligine takildim. Cok begendim...harika bir fotograf olmus...ellerine saglik, öpüyorum

zehra

kalpkurabiye dedi ki...

çookk sevdiğim ama birtürlü böyle düzgün yapamadığım bir aperatif:) Serap Hanım ellerinize sağlık olsun:)

Duygu dedi ki...

Cok guzel olmus citir citir, ellerinize saglik...

emelce yemek dedi ki...

cok severim ama hic kendim yapmamistim,ellerine saglik

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

bayılırım soğan halkasına...kızartma olduğu için kaçsamda insan arada kendini şımartmalı değilmi...ellerinize sağlık pekde aydınlık çıkmış resmi...

zerrin-misss dedi ki...

Hımmm çok severim. Yoğurtda bekletme kısmı enteresan en kısa zamanda deneyeceğim.

ellerinize sağlık.

sıcacık sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok severim.. dışarıda hazır satılanlara bayılıorum evde hiç denemedim desem yeridir ama yapmak lazım.. ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Ben bugün bu tarifi denedim kızartmaya çalıştığımda üzerindeki unlu harç soğandan sıyrıldı. Böyle çıtır çıtır bir şey olmadı yani.Acaba nasıl bu fotoğraftakiler gibi yapabilirim? :)

Unknown dedi ki...

Merhaba Serap Hanım,,,
Bayılırım soğan halkasına bir ara burdaki Bim markete soğan halkası geliyodu alıp yapıyordum...Benimde sodalı bir tarifim vardı eşim beğenmiyo onun tadını yapmıyodum bende sporada başladım ama bi kaçamak yapıp hafta sonu deneyeceğim.....elinize sağlık

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili ADSIZ yorumcu...!

Sogan halkalarini ayrandan cikardiktan sonra una batirip itina ile fazla zedelemeden mümkünse teker teker undan alip yaga attigin takdirde hic bir sey olmaz..
Sevgiler

YeMeK vAkTi dedi ki...

Bir aralar o kadar sık yapıp dondururdumki hazır gibi olurdu.Ellerine sağlık canım

sibelyalcincom dedi ki...

Yanında çeşitli soslarla nefis olur ellerinize sağlık:)))

eldivenlerim dedi ki...

tadını merak etmedim desem yalan olur;) enfes bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım.....

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Serap'cigim,

Ugramayali ne guzel seyler yapmissin, eline ve koluna saglik.

Bu arada hem anneler gunun kutlu olsun ve hem de cok guzel bir hafta sonu.

Sevgi ve selamlar..

keskinli dedi ki...

davet sofralari icin mükemmel bir secenek ellerine saglik serapcim öptüm iyi geceler yarin görüsürüz insallah

NESLiiCE dedi ki...

Ne kadar güzel gözüküyor böyle ellerinize saglik

Cafe Pepela dedi ki...

Bayılırım onion rings'e! :)
Ellerine, gönlüne sağlık ablacığım.

Kalbi muhabbetlerimle

Gezi/yorum... dedi ki...

Mc Donalt'larda çıtır soğan diye sattıkları şeylere benzemiyor.. bu orjinal :)