13.12.07

Kestaneli brüksel lahanasi



brüksel lahanasi

KESTANELI BRÜKSEL LAHANASI
Malzemeler:
1 kg brüksel lahanasi
250 g soyulmus haslanmis kestane
1 sogan
biraz sivi yag -biraz tereyagi
biraz  domates
Yapilisi:
Lahanalar ayiklanip dipleri bicak yardimi ile arti seklinde kesilir.Tuzlu suda haslanir.
Sogan rendelenip sivi yagda kavrulur.Haslanmis kestaneler,süzülmüs lahanalar ,sogan ve domates parcalari  ile birlikte harmanlanip bir tasim kaynatilip , bir kac parca tereyagi da eklenerek servise hazirlanir.

Serap diyorki...Arzu edenler besamel sos hazirlayip bu sos ile birlikte kasar rendesi de serperek firina verebilir.

38 yorum:

Eya dedi ki...

Serapcigim benden de merhaba...

Ziyaretin icin tesekkürler,iade-yi ziyarete geldim. Seker hamuru konusunda haklisin. Bende Almanya´da yasiyorum.Yaz´in izinde kursa katildim,ilgin olursa yardimci olurum.Bu arada benim de kardesim Berlin´de yasiyor, master yapiyor.Berline bir gelisimde belki karsilasiriz.
Sevgiler,
Zehra

Eya dedi ki...

Bu arada sectigin müziklere bayildim....


Zehra

Adsız dedi ki...

canim merhaba,
çok lezzetli gorunuyor, hiç kestaneli yapmamistim ama çok iyi bir fikir, tadina da farklilik eklenmistir, ellerine saglik canim, senin su tariflerin beni bitiriyor, inan hepsi bir birinden harika, sevgiyle selamliyorum ve optum.

reality dedi ki...

Bayramınızı ailece en içten
dileklerimle kutlarım.

reality dedi ki...

Bayramınızı ailece en içten
dileklerimle kutlarım.

(ht:sunny-reality.blogspot.com)

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap
Ellerine sağlık,herzaman ki gibi
güzel bir tarif.

Bayramınızı Candan Kutlar,herşeyin
gönlünüzce olmasını dilerim.

Sevgiler,
Ayşegül Pırlanta

Adsız dedi ki...

Serap'cığım,

Lahana, hele kestanelisi herhalde
nefistir.Yemede yanında yat:)
Bu ara da ailece bayramınızı kutlar
Sevgi ve Sağlıklar dilerim.

Özlem Su

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap Ablacığım,
Kestaneli brüksel lahanası çok
güzel gözüküyor.Ellerinize sağlık.

Bayramınızı içten kutlar,Sevgi ve
Saygılar Sunarım.
Melis

bir dilim bir tutam dedi ki...

AYSEGÜL;
ÖZLEM;
MELIS;
Yorumlar icin tesekkürler.Bende sizin bayraminizi kutluyorum.

Gönül dedi ki...

vayyyyy hemde kestaneliii bakarım ben bunun tadına valla...ellerine sağlık nefiss görünüyor...sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Kestane ve lahana karışımından
böyle bir lezzet çıkmasını doğrusu
düşünemezdim.Ellerine , emeğine
sağlık Serap'cığım.
Bayramınızı Ailece Kutlarım,
Nil Gürgen

Adsız dedi ki...

Serap'cığım,
Doğrusu denemeye değer harika bir
tarif daha...
Bende Bayramınızı Kutlar , Güzel
geçmesini temenni ederim.
Neşe Kutlutan

meleginmarifetleri dedi ki...

Ailenle birlikte nice mutlu ve sağlıklı bayramlar geçirmenizi temenni ederim hoşçakal öptüm

Adsız dedi ki...

Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Kurban Bayramınız mübarek olsun.
Öptum

Aybike Ceylan dedi ki...

Bayramini kutluyor, daha nice bayramlara saglikla, hep birlikte ve mutluluklarla diyorum.

Sevgilerimi gonderiyorum.

Aynur dedi ki...

Bayramlar, insanlar arasindaki karsilikli sevgi ve sayginin perçinlendigi günlerdir. Bayramlar, insanlarin birbirleriyle olan darginliklarini unuttuklari, baristiklari, kardesçe kucaklastiklari günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duygularin, inançlarin, örf ve adetlerin uygulanip sergilendigi, bir toplumda millet olma suurunun sekillendigi, kuvvetlendigi günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle, Kurban Bayraminiz kutlu olsun!


www.aynurdantarifler.blogspot.com

Tijen dedi ki...

Serap'cığım çok haklısın. Uzaklarda olunca hep bir burukluk olur insanın içinde. Çok incesin ayrıca. Ben de sana Antalya'dan selamlar, sevgiler ve bir demet mis kokulu nergis gönderiyorum.

Adsız dedi ki...

Serap,
Senin,eşinin,kızlarının,gurbetteki
ve Türkiye'deki tüm sevdiklerinin
Bayramını kutlarım.
Hiç tanışmadığımız halde,resmini
bloguna almadan öncede ; senin
sıcacık,insan sevgisi yüreğini
hep hissetik...Adeta ailemizden birisi oldun...Nice uzun yıllarda ve bayramlarda istediğin herşey
gönlünce olsun...HEP SEVGİYLE KAL..
Melahat Çınar

meleginmarifetleri dedi ki...

serapcım güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım bende seninle tanışmak isterim inşallah birgün buluşuruz:) ama bazı arkadaşlarla msn den görüşüyoruz istersen görüşürüz bayyy sevgiyle kal öptüm

Adsız dedi ki...

B A Y R A M

Güle güle eski bayramlar,
Hoşgeldiniz diyemem yeni bayramlar.
Neredesiniz çocukluğumun
Nehirler gibi çağlayan bayramları?
En fazla parayı Metin dayım verirdi
Çok çapkındı,ayın onbeşinden önce
Bayram olmalıydı,yoksa
Parası biterdi.
En cimrisi Enver amcamdı,
Bir ikibuçuk liraya
Elini öptürendi.
Bir mendile fit eden diğer halamdı,
Onlara giderken sanki bayram değildi.
Biz elimizde şekerler,çikolatalar,
Diğerinde mantar tabancası ve maytaplar...
İşte biz öylesine mutluca koşan
Eski bayramların şen çocuklarıydık.
Hey gidi günler,
Ne güzel günlerdi !

(Serap'ın kızlarına..) Müvit

Mutfak Havlusu dedi ki...

Serapcım hatırlaman kafi bu bile çok ala:)
çok ama çok teşekkürler bende senin ve ailenin bayramını tebrik ederim.
bayramınız mübarek olsun yüzünden tebessüm eksik olmasın.

canan kufer dedi ki...

merhaba serap,

mutlu, huzurlu ve sevincli bayram günleri diliyorum.

canan

Adsız dedi ki...

Canımm Serap,

kestane ne yakışmıştır lahanaya... Ellerinize sağlık.

Mutlu güzel bayramlar

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Gönül dedi ki...

Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, kurbanlık hayvanların sesleri, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

slm canım:)
bayram mesajın için çok teşekkür ederim seninde bayramın kutlu olsun canım sevdiklerinle beraber çok mutlu bir bayram dilerim sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Brüksel lahanasini kestaneyle hic denememistim,eminim nefis bir lezzet olmustur.
bayraminizi kutlar sevdiklerinizle huzurlu neseli bayramlar dilerim

sevdamavisi dedi ki...

Serapcığım,
iyi bayramlar. tariflerin de çokkkk güzel ellerine sağlık. sevgiler

Ayşegül dedi ki...

Güzel dilekleriniz için teşekkürler, size de mutlu bir bayram diliyorum..

Binnur dedi ki...

Serapcigim,
Hayirli Bayramlar...Saglikli ve Huzurlu Bir Yeni Yil Diliyorum...her sey gonlunce olsun:)
Sevgilerimle,

Eya dedi ki...

Serapcığım merhaba...

Bayramını kutluyor,sevgilerimi yolluyorum.

zehra

Adsız dedi ki...

Serap'cığım bayramını kutlar,nice güzel bayramları birlikte kutlamayı
dilerim.SEVGİLER, Gülsen Yalçın

Adsız dedi ki...

Hayirli bayramlar

Adsız dedi ki...

Merhaba Serap,
Güzel,Mutlu,Gönençli bir Bayram
geçirmeni dilerim.
Bu arada güzel şarkılarını göremedim. Sevgiler,Aysun Şenkal

Özlem dedi ki...

Merhabalar,

Sayfanızı, Damak Tadı vasıtası ile keşfetmiş oldum. Tariflerinizi ve sunumlarınız çok beğendim. Linklerim arasına ekleyeceğim.

Sevgilerimle,
iyi bayramlar

Yaren dedi ki...

Merhabalar,kurban bayramini yürekten kutlar ve daha nice mutlu bayramlari sevdiklerinle karsilamani dilerim canim.

etki alanı dedi ki...

Merhaba serap hanım,
Güzel resimleri ve ilginç tarifleri görünce dayanamıyorum.Sunumlarınız harika.Mutlaka deneyeceğim..Son günü ama iyi bir bayram günü geçirmenizi dilerim..
Etki

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Aysun
ve
Sevgili Gülsen bende sizlerin bayramini kutluyor sevdiklerinizle güzel günler diliyorum.

aysegul dedi ki...

hmm cok enfes bir tarif olmus bence ... patateslisinden sonra umarim bu seklini de bgenirler cocuklar bir denemek isterim dogrusu;goruntu yeterince cesaretlendirdi beni;)