26.6.08

Bezelyeli sehriye pilavi


SEHRIYE PILAVI
Malzemeler:
1 paket arpa sehriye
et bulyon,su,tereyagi tuz
arzu edilirse bezelye
Yapilisi:
Az bir siviyagda 2-3 kasik sehriyeyi hafif kavurun.Sonra diger sehriyeleri ekleyin ve hemen kaynar suyu dökün.Isterseniz et bulyon katabilirsiniz,altini kisin.
(ben suyunu ölcmeden göz karari ekliyorum ve aynen pilav gibi suyunu cektiriyorum.Eger su fazla gelirse makarna gibi süzün.Bir iki kasik tereyagi ekleyin.Demlenmeye birakin.
Bu sefer elimde kalan konserve bezelyeleri ekledim.Fena da olmadi!

15 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

O kadar severimkii, ellerinize sağlık.
not: blogum güncellendi
svglr.NuNu

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap,
doğrusunu istersen hayatımda hiç yemedim. Görüntüsü çok güzel ve şık olmuş.
Denemeye değer.
Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

Görünüşü dolmalık içi gibi,leziz..
İyi bir hafta sonu dilerim Serapcım
ÖzLeM sU

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım süper görünüyor pilavın bayılırım zaten şehriye pilavına ellerine sağlık.
Ben şimdilik buralardayım tatil yok daha ufukta bakalım ne zaman olur. Blogları bekliyorum malum herkes gitti ne olur ne olmaz ben bekliyeyim dedim:).
Sevgiler canım öptüm bay.

ev perisi;) dedi ki...

Şahene bir görüntü ellerine sağlık sevgili serap;)

Esradan dedi ki...

merhabalar arkadaşım,hayırlı kandiller,ellerine sağlık

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
kandilin kutlu, dileklerin kabul olsun.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

serapcigim pilavin cok nefis olmus ellerine emegine saglik canim
Kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

Unknown dedi ki...

serapcigim pilavin cok nefis olmus ellerine emegine saglik canim
Kucak dolusu sevgilerimi gonderdim.

Adsız dedi ki...

açayrum açayrum pakayrum hep aynu
pilavdır daaa..yenusu nerdedur haa
uşağım??
zngida

Tijen dedi ki...

Ben mantarlısını yapardım arpa şehriye pilavının. Pek severim, özlemişim bak!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili serapIMMM :))
VALLAHİ KOKTU BU ŞEHRİYEE,BAK DOLABADA KOYMAMIŞSINN :)))))))
NERELERDESİİİİİNNN :))) ??

ÖZLEDİKKKKK..... İST. SVGLRR

nUnU

Esradan dedi ki...

¦ Günaydın, Pozitif düşün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta... Katıla katıla Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitifleşecek,unutma gülmek bulaşıcıdır,hadi ne duruyorsun

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,

Ellerine saglik, manzara nefis gorunuyor, cok canli.

Ellerine saglik hersey cok guzel, ugramayali ne guzel lezzetler eklemissin, sevgilerimi gonderiyorum.

Işıl dedi ki...

Merhaba Serap

sayfanı cok güzel düzenlemissin, güzel fotograflar cekiyorsun ve tariflerinde ilgimi cekti,
mutlaka deneyecegim..
Sevgiler

Isil