4.10.08

Cevizli kabak salatasi

Cevizli kabak salatasid
CEVIZLI KABAK SALATASI
Malzemeler:
Kabak,
ceviz ici,
süzme yogurt,
biraz un
sarimsaz ,tuz ,karabiber
ve biraz dereotu
Yapilisi:
Kabaklari soymadan rendeleyip az bir siviyag ile tavada kavurun.Indirmeye yakin un serpip biraz daha cevirin.Bir kenarda sogumasini bekleyin.
Ceviz icini istediginiz incelikte cekin.
Sogumus kabaklara ceviz ici,süzme yogurt,sarimsak,tuz,karabiber serpip tatlandirin.
Servis yaparken dereotu serpin.Arzu edenler kirmizi pul biberde katabilirler.

12 yorum:

Özlem dedi ki...

Merhabalar,

Acaba ilk yorum yazan ben mi oldum? Bakalım göreceğiz :))

Bu nefis birşey, buna benzer bir tarifi ben de denemiştim, meze olarak da çok güzel oluyor, bir dahaki sefere bu tarifi uygulayacağım,
ellerine sağlık,

sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok sevdiğim bir salata bu.
eline sağlık serapcığımm....
afiyetler olsun.
svglr NuNu

Tuba dedi ki...

Simdi, bayram sonrasi bu tarifi vermekle, galiba bayramda aldigmiz kilolari geri vermemiz gerektigini hatirlatiyorsun bize:) Ama ne diyeyim haklisin ve bu cevizli kabak tatlisi da acaip guzel gozukuyor....

Betül İnce dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık.

Sevgilerimle.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim salata sahane görünüyor...sunum da harika olmus ellerine saglik...öpüyorum seni

Sevgilerimle...

Begüm dedi ki...

Salatan cok lezzetli görünüyor. Ellerine saglik canim. Hic un ekleyip denememistim. Birde ögle denemeli :)

Esradan dedi ki...

selam canım,salata olsun da neyden olursa olsun bayılırım,sevgiler
http://dostluk.balca.net/dostluk10021.aspx#link

Tijen dedi ki...

Bazen diyorum birileri yemek yapıp getirse, doyursa beni...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,

Lezzetli olduğu gibi diyete de çok uygun bir lezzet bu. Ben un koymadan yapıyorum, bir de senin tarifinle denemek gerek.

Ellerine sağlık, yiyenlere afiyet olsun.

Sevgiler,

Adsız dedi ki...

"Hayat, silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır." John Christion --güzel günler dilerim arkadaşıma

Eya dedi ki...

Serapcığım....yoksun ortalarda... ramazanda geçti,e hadi gel artık,
bak sobeledim seni,sevgiler


zehra

Damak Tadı dedi ki...

Çok sevdiğim bu salatanın, farklı bir sunumla sunulmuş olması çok hoş..İnsanın iştahını kabartıyor..))

Ellerine sağlık Serap..


Sevgilerle..