18.4.09

bakla

Ilkbaharin müjdecisi bakla!!!!


YOGURTLU BAKLA ICI (tabikide sarimsakli)

Malzemeler:

Hazir bakla konservesi

yogurt,sarimsak

Tuz ve dereotu

Yapilisi:

Pismis hazir bakla konservesi sarimsakli yogurda karistirilir.Üzerine dereotu serpilir.Sonra oturulup bir güzel yenir....


Dipnot:Almanyada bakla ici konserve olarak satiliyor.Bunlar fasulye gibi kücük boydalar ve körpeler.Türk marketlerinde kurutulmusuda var.Bunlar ise genellikle daha iri ve fava icin kullaniliyor.Bende baklayi cok sevdigimden evimde her zaman böyle bir iki kavonoz bullundurur canim cektigi zaman iki dakikada hazirlarim.

10 yorum:

nil-nennenmutfakta dedi ki...

çok severim ellerine sağlık...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM...ELLERİNE SAĞLIK...GÖRÜNTÜ MÜKEMMEL... GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM...
(BEN HİÇ DENEMEDİM BAKLA İÇİNİ)

Eya dedi ki...

Serapcığım,ellerine sağlık, ben bunu biraz farklı yapıyorum,bu baklaları ayıkla,soğanı biraz yağ ile kavur,ayıklanmış baklaları da ekle,bir döndür tamamçSoğuyunca üyerine bol taze dereotu...süper oluyor bide böyle dene...sevgiler

zehra

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap hanim,
Sizin sayfanizi hic kacirmam.Sürekli takipteyim.Zevkle de okurum.Simdiye kadar da yorum birakmadim saniyorum.Kismet bu güneymis.
Bugün her zamanki gibi sayfaniza girdim.Allah Allah Serap hanim bakla hakkinda yazi yazmis.Bir an sasirdim..Nicinmi...
olan olmus.Tarifler yazilmis.Ben treni kacirdim dedim.Olamaz ya....
Bende bugün bakla yapmistim ama,
Tarifte hazirdi.Tüh dedim,keske
yapmasiydim dedim.
Iste böyle;biraz evvel neler yasadigimi sizinle paylasmak istedim.
Iyiki sayfaniza girmisim....
Bunca yorgunluktan sonra dinlendiginizi umuyor islerinizde basarilar diliyorum.
Sevgilerle
Reda

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Reda ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler.sevgiler



Zehracim tabiki seninkide güzel oluyordur.Icine sogan girince.....güzel olmaz mi?yanliz ayikla derken tam neyi kasdettin bilmiyorum.

mujdenin denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Bayılırım.Sevgiler...

Semra Altay dedi ki...

Ellerine sağlık.
Sarımsaklı yoğurtla dayanılmaz lezzet.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com

Eya dedi ki...

Serapcigim...ayikla derken kavanozlarda konserve tane bakla aliyoruz sanirim sende onlari kullandin. Bunlari eline alip üst kabugunu soyarsan cikiyor, sadece ici kaliyor kestane misali... onu demek istemistim...sevgiler

zehra

Adsız dedi ki...

merhabalar.. bende almanyadanim ve bsy sormak istiyorum...

ismi ne olarak satiiyor bu baklalar.. yani burda nasil bulabiliriz bu körpecikleri

tsk

ela degirmen

bir dilim bir tutam dedi ki...

Elacim baklalar konserve ve kavanozda satilan sebzeler reyonunda genellikle SAUBOHNEN veya Diche BOHNEN olarak cam kavanozlarda satiliyor.Tabiki senin yasadigin bölge neresi bilmiyorum ama adi orada degisebilir.Yapman gereken bezelye ve fasulyelerin arasinda araman...

BERLIN den sevgiler