13.6.09

milföy canagida meyvali pudding


MILFÖYDE ORMAN MEYVALI PUDDING

Malzemeler:

Milföy

1 paket vanilyali pudding

Orman meyvalari

Yapilisi:

Puddingi üzerindeki tarife göre ama sütünü biraz az koyarak pisirin ve sogumaya birakin.Milföyleri muffin kaliplarina göre kesip merdane yardimi ile biraz inceltin.Margarin ile yaglanan muffin kaliplarini milföy ile kaplayin.Dibini catal ile bir kac yerinden delin.
Yaklasik 10 cm lik folyoyu gevsek bir sekilde top haline getirin ve milföyleri doldurun.200 dereceli firinda kizarincaya kadar pisirin.

Folyoyu dikkatli bir sekilde kalibin icinde parmaklarinizla büzerek cikarin).

Sogumus olan puddingi canaklarin icine doldurun Meyvalarla süsleyin.
Serap diyor ki...Ister cikolatali ister baska baska tatda puddingte kullanabilirsiniz.
Orman meyvasi yerine mevsim meyvalari da güzel oluyor.

20 yorum:

zerrin-misss dedi ki...

canım serap, sunum harika. ellerine sağlık. ben de denemek isterim. peki ne kadar dayanıyor milföy tabakları. hemen tüketmek mi gerekir? akşam davet sofrası için hazırlansa sorun çıkabilir mi?

öperim yanaklarından

Sevgi Küçük dedi ki...

şu an burada olsalar bir tane bile bırakmazdım!! içinde milföy olan her tatlıya hastayım. normal tatlılardan ve özellikle çikolatadan pek haz etmediğim için tarifin tam benlik olmuş diyebilirim. ellerin dert görmesin. :)
sevgiler

Unknown dedi ki...

Serapcım ellerine sağlık harika bir
tatlı.Hem hafif hem şık öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Ahhh ah Serapcim,memleketim gozümde tütüyo.Simdi bu orman tatlini yapamam icin,bir baskadir benim memleketimde olmam gerektidi.'Düzce,bolü daglarinin ormanlarinden minik,kokükü dag cilegi,bogürtlen toplamam lazimdir.Büyük kizimda bayilir bole seylere,o romantik takiliyor büaralar nedense.Baris'la konusursan cok selam sole canim.
Fatma (Canada)

Banu dedi ki...

Kirmizi orman meyveleri.himmm...Cok hafif bi tatliya benziyor, ellerine saglik Serap ablacim, harika gorunuyor...
Hoscakal...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ne kadar şık bir görün tü...
Ellerine sağlık mutlu hafta sonları

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Zerrin milföy maalesef önceden hazirlanabilinen bir hamur degil.Iki saat sonra yumusuyor..Kaldi ki icinde birde pudding var.Onun icin sana tavsiyem yemeden kisa bir süre önce yapman...

Sevgili Sevgi bende öyle milföy hastasiyim bu aralar biraz milföye takiliyorum...

Sevgili Deryacim tesekkürler....


sevgili "Canadadan Fatma" Baris kim ki???????????


Banucum milföyü saymazsak hafif bir tatli diyebiliriz...

Pembe tatlar yorum icin teskkürler..

Adsız dedi ki...

Yahu ben diger Seraplami karistirdim.Bizin Düzce'den baris vardida.O sen degilmiydin allaskina
İyi günler canim..Fatma (Canada)

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Muhteşem bir görüntü, dayanılmaz bir lezzet...Ellerine sağlık...
Çok hafif görünüyor...

Sevgiyle kal,

FİLİZ'CE dedi ki...

çok şık lezzetler.ellerine sağlık..

Disalce dedi ki...

çok güzel bir tarif..ellerine sağlık..

görüntüye bittim zaten..çok hoş..

öpüyorum seni..

TuruncuTatlar dedi ki...

canım ellerine sağlık tariflerinin hepsi güzel seni takibe aldım:))

tasarım mekani dedi ki...

mmmm.. hafif ve lezzetli bir tatli.. elinize saglik.. slmlar medinem

Özlem dedi ki...

Ne güzel bir görüntü, ne kadar leziz bir tatlı olmuş bu, tadının mükemmeliğini buradan anlayabiliyorum,
ellerine sağlık,
sevgilerimle

Gönül dedi ki...

sorma hayatım ya neler yaşadım neler..haksızlıklar....en çok zoruma giden buydu..neyse geçti bitti....dualarını ve smslerini bekliyorum...pudingler harika olmuş bayıldım ençokta görüntüsüne tabi tadına bakamadığım için:)) ama benden tam puan:))) ellerine sağlık hayatım ..sevgilerimle öpüyorum

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

harika birsey bu!! sunum cok guzel. Seni favorime ekliyorum. hollandadan sevgiler!!

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok şık bir görüntü olmuş,
ellerinize sağlık
sevgiler

Hülya dedi ki...

Çok şık olmuşlar bayıldım..
Ellerine sağlık

meleginmarifetleri dedi ki...

Harika olmuş bayılım görüntü muhteşem ellerine sağlık.
Sevgiler canım by..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BENDE BU TARİFİ YAZ AYLARINDA ÇOK YAPARIM SERAPCIĞIM.
VE MUTLAKA DONDURMALI OLUR..
GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK.
( tatil yakın mı :) ?
SEVGİLER CNM.