16.6.10

Cheescake Mandalinali


MANDALINALI DILIM CHEESECAKE
Malzemeler:
Tabani icin:
500 g un
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya sekeri
200 g seker
250 g margarin veya tereyagi
Peynirli karisim:
1 kg Quark veya iyice süzülmüs yogurt
200g seker
2 yumurta
1 paket vanilyali pudding
1 paket vanilya sekeri
500 g mandalina dilimleri veya baska bir meyva
                                                                  Yapilisi:
°Taban icin malzemeleri iyice karistirip 1 avuc kadar bir kenara koyup pasta kabina yayiyoruz.
°Quark veya yogurdu,sekeri,vanilya sekerini,yumurtayi ve vanilyali pudingi iyice karistiriyoruz.
°Hamurun üzerine bu karisimi döküyoruz.Mandalinalari üzerine gelisigüzel diziyoruz.
°Ayirdigimiz taban hamurundan ufalayip bunuda serpistiriyoruz.
°Orta dereceli firinda yaklasik 50 dakika pisiriyoruz



AFIYET OLSUN.....!
Almanyada dilimlenmis ve fileto edilmis mandalinalar konserve kutularinda cok ucuza satiliyor.Mandalina yerine mevsim meyvasi seftali,cilek,dut veya bögürtlende kullanilabilinir...

24 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Tarif süper birde resmi görseydim muhteşem olurdu;) eline sağlık canım

Eya dedi ki...

Serapcigim...streusel olunca üzerinde daha bir lezzetli olmus belli...ellerine saglik, zam da sicak günlere yarasir bir lezzet, sevgiler

zehra

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Bir dilim de ben istiyorum ;
harika bir görüntü..
Ellerıne sağlık afiyetler olsun bereketi ile..
Sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Nefis olmuş elinize sağlık.İzmirden sevgiler..

Meleğin Mutfağı dedi ki...

harika olmuş canım ellerine sağlık, ben de ilk kez cheesecake yapmayı denedim bir bakarsan sevinirim olmuş mu?

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok sevdiğim bir tat,ellerine sağlık,sevgilerrrrr.....

emelce yemek dedi ki...

serin serin iyi gider ellerine saglik

peynir hösmelimi dedi ki...

canim encok sevdigim tatlardan birtanesi.Görünüsünden belli harika olmus ellerine saglik.
Sevgilerle.

Unknown dedi ki...

Canım harika görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

Tijen dedi ki...

Şu aralar her türlü tatlıyı yiyebilirim ama hiç birini yemek istemiyorum. Ne biçim çelişki bu???

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ellerine saglik canim,mandalinayla nefis olmustur afiyet bal seker olsun...sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benim.... Ne de güzel giderdi simdi... Ama gec mi oldu ne... Neyse ben istahimi sabaha saklayayim.... Sevgilerimle 27`sinde görüsebilmek dilegiyle...

YeMeK vAkTi dedi ki...

ben bu dilimleri öteki halinden daha bir çok sevdim sanki:)) ellerine sağlık

Serap dedi ki...

Ellerinize sağlık,adeta ye beniii diye bağırıyor doğrusu.:)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Ellerine sağlık, cheseecake nefis görünüyor.
**********
Hastalara şifa,borçlulara eda,kimsesizlere hami,muhtaca dost eli,
Küslere barış,işsize iş,mekanı olmayana hayırlı mekan,
Evladı olmayana hayırlı evlad,rızgı dar olanlara bolluk,
Sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!
Dualarınız kabul,kandiliniz mübarek olsun.

sarımutfak-hande dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık hayırlı kandiller
sevgilerimle

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık canım, kandilin de mübarek olsun öpüyorum :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

nede güzel bir tarif olmuşş
ellerine sağlık serapcığım..
bide severim ki !!!

keskinli dedi ki...

serapcim
cok enfes bir görüntü tadinada bayilirim dogrusu ellerine saglik
o güzel yorumun icinde cok tesekkür ederim

pazara görüsürüz insallah öptüm canim....

Zehra Gürgen dedi ki...

Burada bu mevsimde en güzrl kayısı ile olur bu kek.Hemde ne güzel olur.
ellerine sağlık
sevgiler

seda dedi ki...

Insallah bir aksilik cikmazsa bende cok sevinecegim görüsecegimize. Hamburgdan sevgiler:)

Denise dedi ki...

Cok cok guzel gozukuyor Ellerınıze saglık yalnız bır sey merak ettım mandalına ıle yapınca tadı bıraz eksı olmuyor mu acaba

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Denise ben burada satilan konserve mandalinalari kullaniyorum.Bunlar soyulmus yani o beyaz kabugu bile alinmis tatli mandalinalar.Ama sen bunu seftali kiraz gibi yumusak bir meyva ilede yapabilirsin.