26.1.11

mangolu sütlac dilimleri


mango lu sütlac dilimleri


Mangolu sütlac dilimleri
Malzemeler
200 g Kokulu pirinc(yasmin)
250 g hindistan cevizi sütü
250 ml su
85 g seker
2 olgun mango
Yapilisi:
° Pirinc,hindistancevizisütü,suyu ve sekeri bir tencereye koyup kaynamaya baslayinca altini  iyice kisin ve 20 25 dakika pisirin.Bu süre zarfinda dibini tutmamasi icin ara sira karistirin.
° Tamamen suyunu cekmis olan pirinci hafifce yagladiginiz ufak bir kaliba ,kalinligi 1 cm olacak seklinde dökün ve bir spatula yardimi ile üzerini düzeltin.Sogumaya birakin.
° Mangolari soyup düzgün ve ince dilimleyin.Süsleyeceginiz kadarini kenara ayirip digerlerini el blenderi ile püre haline getirin.
° Sütlaci istediginiz büyüklükte kesip, üzerine dilim mangolari yerlestirin.Ikram ederken yaninda  biraz mango püresi ile servis edin.
Hindistan cevizi sütü yerine normal sütte kullanabilirsiniz.Tadini yakaliyabilmek icin bir kasik hindistan cevizi rendesi eklemeyi unutmayin.

Serap diyor ki....Baska meyvalarda kullanabilirsiniz..

37 yorum:

Unknown dedi ki...

Amann yarabbiii bu nasil bir gôrûntü bôylee !!! Gözlerim kamasti resmen! çok orijinal olmus, ellerine saglik çok begendim

Eya dedi ki...

Yine cok degisik ve leziz bir tatli..ellerine saglik arkadasim...sevgiler

zehra

Saglıklımutfak dedi ki...

çok değişik olmuş. görüntü çok cezbedici. eline sağlık serapcım:)

fatma dedi ki...

Sana inanamiyorum Serapcigim!Bu ne harika bir tarif ve görüntü vallahi bayildim.Ellerine saglik canim benim.

yemekbiraşk dedi ki...

hint mutfağından çıkma gbi olmuş:) eline sağlık nefis gözüküyor.. mango çok yakışmış..
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Mangoyu hiç tatmadım,ancak şu görüntüden sonra ilk fırsatta alıcam galiba :)
Çok hoş olmuş sütlaç diliminin üzerinde..
Ellerine,emeğine sağlık..
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Süper görünüyor bir sütlac bu kadar nefis ve leziz görüne bilir ellerinize saglik .hayirli aksamlar öptüm.

Avrupa'da yasam dedi ki...

nefis bir fotograf nefis bir tat ve harika bir fikir,ne diyeyim,nasil yorum yapayim,ellerine saglik,afiyet olsun...sevgiler...

Ferkay dedi ki...

Çok güzel görünüyor tadı nasıldır kimbilir.
Ellerine sağlık Serapcım.
Sevgiler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, benim parlak fikirli arkadasim :)harika gorunuyor.

Sevgiler ve selamlar..

Özlem dedi ki...

MMMMHHH bu nasıl bir görüntü böyle, nefis, bunu yiyen kendini cenette hisseder herhalde, ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Günaydinlar arkadasim..... Yine hafif bir lezzet ve sahane bir sunum... Zevkine, ellerine saglik... Sevgilerimle, güzel bir gün diliyorum...

Adsız dedi ki...

serap hanım ben de bugün denem istiyorum güzel oluyormu? birde üstüne başka hangi meyveler güzel gider acaba?gözde

Unknown dedi ki...

Serapcım harikasın her zamanki gibi
ellerine sağlık süper görünüyor öpü
yorum.

bir dilim bir tutam dedi ki...

SEVGILI ARKADASLAR HEPINIZIN GÜZEL YORUMLARI ICIN TESEKKÜRLER

ADSIZ ARKADASIM-
tabikide baska meyvalarda kullanabilirsin..

sarımutfak-hande dedi ki...

değişik bir sunum çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Hanım, benzerine rastlamadığım bir sütlaç tarifi bu harikasınız..
ellerinize emeklerinize sağlık..
sevgilerimle..

evatolyesi dedi ki...

Canım benim ne kadar güzel bir şey bu böyle emeğine sağlık
Sevgiler:)

emelce yemek dedi ki...

lezzeti harika olmustur mutlaka,cok güzel görünüyor

Unknown dedi ki...

Yine dokturmussun kuzen:))

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

Enfessss olmuş görüntüsüne bayıldım eminin tadı da bir harikadır! bu arada Emine Hanım isimli bir bayan siyah havuç sorarsa merak yok, Almanya'da yok dedim, bulabilenler var diye sitenin adresini verdim:)) hizmette sınır yok:) hakikaten harika tarif olmuş' ellerine sağlık!

Özgen dedi ki...

Merhaba ne kadar değişik bir yorum katmışsınız çok ilgimi çekti sevgiler...

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Çok hoş olmuş Serapcım ellerine sağlık..

sarkaç dedi ki...

Görüntü muhteşem, tatları da çok yakışmıştır birbirine.

dokuzuncubulut dedi ki...

Serap'cım harikasın arkadaşım. Yine harika bir tatlı hazırlamışsın. Görüntü muhteşem olmuş, ellerine sağlık canım.
Sevgiler.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh nefiss görünüyor, sunumuda cok hos olmus canim! afiyet seker olsun!

cevabin icinde cok tesekkür ederim canim, kusurma bakma tesekkürüm biraz gecikti! sicacik sevgilerimle..hayirli geceler..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Sütlaç dilimlerinin nefis bir görüntüsü var, eminim tadı da öyledir.
Ellerine sağlık.

lezzettabağı dedi ki...

Canım ya bu ne muhteşem bir resim. sarının ve beyazın bu kadar nefis olduğu ender bir görüntü olmuş bu arada mangoya da bayılırım. ellerin dert görmesin. sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Serapcığım merhaba,
mozaik pastamı beğenmene sevindim daha önce ki kahveli çikolatalı muzlu etkinlik için hazırlamıştım bir çok arkadaşımda beğenerek paylaştı bende çok zaman beğendiğim şeyleri not alıyorum bazende unutuyorum . İzmirden kucak dolusu sevgiler...

Tijen dedi ki...

Mangoya bayılırım! Ah Uzakdoğu'daki mangolar ne muhteşem, ballı ballı. (Sütlaca da bayılırım, ikisi birlikte cennetten çıkma...)

keskinli dedi ki...

serapcim selamlar
vallahi öyle yogunumki anlatamam :((
bu hafta sonuda annemler tr ye dönecekler gelen giden basimi kasimaya zamanim yok:))
böyle degisik ve harika tariflerine bayiliyorum ya harikasin canim ellerine saglik

benim bir sorum olacak bu hindistan cevizi sütünü hangi kauf'tan aliyorsun??

az önceden zehradan buraya atlattim kurs kararini duydum insallah bu yakinlarda da yaparda bizde katiliriz
HADI BAKALIM SIZE KOLAY GELSIN BASARILAR DILERIM öptüm

anneminkizıyim dedi ki...

Serapcim canim ellerine saglik, hastalara sifa dertlilere deva bir lezzet ve görüntü. icim acildi. sevgilerimle...

tub@ dedi ki...

nefis görünüyor :)

mandalincikmazi dedi ki...

Nefis bir görüntü ..
Ellerine sağlık canım mango hiç denemedim ...
Şeftalide sanırım çok güzel yakışır ...
Sevgiler.....

Sara dedi ki...

Sutlaci cok severim, mangoyu da. Cok ilginc tarifleriniz var.

Adsız dedi ki...

Merhaba! Kokos sütü ağır olmazmı acaba??Sevinc

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevnc hindistan cevzi sütü hicte agir olmuyor…Ama tabiki sen normal sütlede hazirliyabilirsin.