27.2.11

Berlinde pasta kursu

Günlerdir büyük bir heyecan ile bekledigimiz sonunda gerceklesti....Sevgili Zehra Almanya'da bir ilki gerceklestirip pasta,sekerhamuru ve kurabiye kursu vermek icin ta ayagimiza kadar geldi...Dolu dolu iki gün gecirdik..
Bize seker hamurunu yapimini, pasta yapmanin inceliklerini,püf noktalarini tüm ince ayrintilara kadar ögretti...ikinci gün ise birbirinden renkli kurabiyler hazirlandi.Kurs sonunda birdahaki sefere kendisinden cicek ve modelleme kursu icinde söz aldik...
Zehracim bu kursu gerceklestirdigin ve onca yola katlanip ayagimiza kadar geldigin  icin,
ve Nesrincim bize evini ve mutfagini actigin icin ikinizede ayri ayri tesekkürler..Tabiki güzel ve hos dakikikalar gecirdigimiz diger ögrencilerden Sükran ve Nursel'ede tesekkürler..
Ve iste sizlere  gururla sundugum pastam...!
kurs
kurs

Pastam ici vanilya kremali ve cilekli ,disi cikolata ganaj ve seker hamuru    
                                                                                                                                  
kurs

Hocam ve ben ikimizde sonuctan gayet memnunuz...!

Kurstan görüntüler..
5482628857_0482d06bbf_m5482623223_66a27696ec_m

5483296070_7ec003fdaa_mkurs5482880503_40a386ba02_m

Pastalarimizin üst kremasinin sogumasi icin terasta bulunan kütüklerin üzerine koydugumuzda bu ilginc görüntüyü ortaya cikti ve hepimiz fotograf makinalarimzla kaydettik...Neresi mi ilginc görüntüye bir daha bakin.."kütük pasta"

 Ve pasta kursunun  sonunda ortaya cikan birbirinden güzel ve özenle süslenmis pastalarimiz...

kurs

38 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Hepsi çok güzeller ellerinize sağlık.

Saygılar.

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Hanım nasıl zevk aldığınızı kareler yansıttı:)
harika şeyler yapmışsınız:)
ne kadar da güzell..

sünter dedi ki...

Harikalar yaratmissiniz.Herbirinizin ellerine saglik. Ama eminim birlikte gecirdiginiz o anlar en az paslariniz kadar lezzetli olmustur.

nesrin dedi ki...

Serap abla, ne hos görüntüler. Iyiki olmus hepsi. Yüzümde simdi bir gülümseme oldugunu tahmin edersin.

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

ne kadar güzel pastalar bunlar böylee!!.pasta şöleni olmuş adeta ,tadılarıda öyledir kesinlikle.ellerinize sağlık hepinizinde .

fatma dedi ki...

Haariiika...Serapcigim heyecandan catladim .Iki gündür merakla bekliyordum fotograflari.hepsi birbirinden güzel olmus hepinizin ellerine saglik.Sevgiler.....

yeşim dedi ki...

serapcım kütük pasta esprisi cuk diye oturmuş çok güldüm hay çok yaşayın emi...pastan muhteşem olmuş canısı ellerine sağlık..bu hafta sana tüm istediğin güzellikleri getirsin canım.öpüyorum çok...

keskinli dedi ki...

canisi süper gecmis belli
orda olmayi o kadar cok isrterdimki ama insallah bende burdaki kursa katilirim:))
zehrayada ayrica tesekkürler tabiki nesrine'de pastalarin hepside süper olmus ellerinize saglik

kim yedi kiz o kadar pastayi:)))
öptüm...

peynir hösmelimi dedi ki...

Harika pastalar cikmis ortaya canim tebrikler.ne mutlu size:)
Serapcigim.Ben bir terslik olmazsa gelmeyi düsünüyorum.
Görüsmek dilegiyle sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim meraktan catladim burda yani...ne zaman yayinlanacak kursun görüntüleri diye...
pastalarin hepsi cok güzel, hepinizin ellerine emegine saglik...
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Canim benim, o harika pastalarla birlikte, gülen gözler ne kadar hos, eglenceli saatler gecirdiginizin göstergesi... Hepinizin ellerinize saglik.... Zehranin da emeklerine... Harika isler cikmis... Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

nakış gibi hepsi çok güzel...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerinize sğalık harika çalışmalar yapmışsınız:)

Eminim çokta keyifli saatler yaşanmıştır

LaMa dedi ki...

gercekten cok hos olmus.pastalardan ziyade biara ya gelip boyle bir olayi gerceklestirmeniz:)
afiyet, bal seker olsun

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

serap ablacigim hepimizin ellerine saglik sevgili zehramizin sayesinde cok güzel iki gün gecirdik bir sürü püf nokta ögrendik acikcasi ben pasta ve kurabiye yapmaya doyamadim umarim yine bir araya geliriz en kisa zamanda bu egitimi bize sunan sevgili zehramizaa ,bizlere evini mutfagini en önemlisi güler yüzüyle bizleri agirlayan nesrinimize sevgili sükran ablamiza veee bu organizasyonu gerceklestiren sevgili serap ablama coook tesekkür ederim sizleri tanidigim icin cok sansliyim sevgiler

Perilersofrasi dedi ki...

Ay kiskandim keyfinizi inanki, ne kadar zevkli saatler gecirmissiniz. Bende aranizda olmayi cok isterdim. hadi bakalim bu ogrendiklerinizi ara ara uygulayin yoksa unutursunuz :))Sevgiler

Nehir Butik Pasta dedi ki...

çok şık bir pasta olmuş ellerine sağlık arkadaşım
kütük pasta görüntüsü çok hoş
artık senden şeker hamurlu pastalar görmek isterim:)

hunerli dedi ki...

PASTALARIN HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL.EMİNİM ÇOK ZEVKLİ ÇALIŞMALAR YAPMIŞSINIZDIR.BENDE KURSTAKİ ZAMANIMDA ÇOK MUTLU OLUYORUM.ELİNİZE EMEGİNİZE SAGLIK.

Unknown dedi ki...

Benim marifetli kuzenim, dokturmussun yine :))

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canim, ne kadar güzel eglenceli vakit gecirmissiniz!
hepinizin ellerine, emegine saglik herbiri birbirinden özenle ve cok $Ik hazirlanmis..

sicacik sevgiler..

Özgen dedi ki...

Elmalı kek harika ama malzeme listen pek görünmüyor canım. Şu kurs işi ne kadar güzel ben de olsa burada hemen gideceğim ama malesef o kadar çok istiyorum ki

aslı dedi ki...

Ne güzel bir etkinlik olmuş Serap'cığım. Her birinizin pastası ayrı güzel olmuş, ellerinize sağlık.

canan kufer dedi ki...

ah, ah, ah, ben bunu nasil kacirdim???

:-( canan

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım ellerinize sağlık hepside harika olmuş pastaların..
Sorma canım benim vallahi bende blogdan soğudum bloglar açıldımı açılmadımı bilmiyorum desem yalan olmaz.
DNS ayarını değiştirdim pc'nın öyle girebilmeye başladım ama dediğin gibi gelen giden yok sesiz sedasız bir ortamdayız.
şimdilerde açılmaya başladı sanırım..
Ama sen takip etmeye devam et canımın içi..
Kolaylıklar dilerim öptüm by...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,
Bu tür eğitimlerin öğrenmek, tanışmak aynı zamanda da çok güzel dostlukların temelini attığını görüyor ve çok beğeniyorum. Sanalla başlayan ama gerçek dostluğa dönüşen paylaşımlarınız çok olsun.
Bu harika pastalar için başta Zehranın olmak üzere herkesin ellerine emeklerine sağlık.
Çok sevgiler,

emine dedi ki...

muhtesem görünüyor abla,böyle bi kurs alabilmek icin ne yapmazdim ki?bayiliyorum tatlilarli bilhassa pastayla ugrasmaya.kendimi fazlasiyla gelistirmem gerek bilhassa seker hamuruyla yapilanlardan.cicek yapiminida seviyorum,ben sizden cok uzakta nrw,deyim,peki ben nasil kurs alacagim?
emine

bir dilim bir tutam dedi ki...

Eminecigim biz gecen hafta sonu NRW da toplandik..Hatta pastakursu veren zehra hanimda aramizda idi...
Zehra Bielefeld'de oturuyor..
Eger senin gibi pasta kursu almak isteyen 3 kisi daha bulursan ayaginiza kadar geliyor...Sonucta bize yani Berlinede geldi..
En iyisi sen kendisi ile irtibata gec.Sevgiler

sevcan ünlü dedi ki...

serap hanim bu pasta coookkkk güzel olmus ellerinize saglik ben bisey sorabilirmiyim bu pastanin icindeki kremanin tarifini verebilirmisiniz sevgilerimle

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Sevcan
Kremasi cok basit:
1 paket pudingi 400 ml süt ile pisir.Icine 2 kasik seker at. Iyice soguyunca oda sicakligindaki 150 g tereyagina azar azar sogumus pudingi ekle.Sonra 50-100 g pudra sekeri kat.Kreman hazir...Pastaya sürerken farkli meyvalar veya cikolata parcaciklari kullanabilirsin.Sevgiler

sevcan ünlü dedi ki...

tesekkür ederim serap hanim ilk firsatta deneyecegim sevgilerimle

Adsız dedi ki...

I've been browsing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my view, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.

Here is my website: car insurance dallas
my web site: dallas car insurance

Adsız dedi ki...

Selalar hersey cok güzel olmus....
Bende böyle bir kursa katilmak istiyorum acaba mümkün mü????

bir dilim bir tutam dedi ki...

Adsiz yorumcum Berlinde pasta kursu icin sorun icin bana skilinc@yahoo.de üzerinden yazarsan sevinirim....detayli bilgileri ve hocanin adresini oradan verebilirim...

Adsız dedi ki...

Mehraba
Seker hamuru nasil yapilir
Bilgilerinize ihtiyacim var
Tesekürler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Merhaba,
Ben seker hamurunu hazir aliyorum…
Ama illa yapmak istiyorum diyorsaniz "seker hamuru yapimi" diye arama motoruna verin ..Bununla ilgili tarifler bolca var…Hatta daha da kolay olsun diyorsaniz Marshmallow dan yapilan seker hamuru tarifini bile bulabilirsiniz….Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhaba ben pasta kursu için yazıyorum nasıl ulaşabilirim size?

fatime dedi ki...

Merhaba,tüm tarifleriniz harika.bu pastada kullandığınız pandispanya tarifini paylaşabilirmisinizlütfen?

bir dilim bir tutam dedi ki...

Fatime yanda cikolatali güllü pasta var..O resmi tiklarsan yapimina gecececksin…Oradaki pandispanyayi yapiyorum..