20.3.11

Menekseli pasta

serap1
Bu pastalari yapali epey oldu...Yani pasta kursu öncesi...Aslinda yayinlama niyetinde degildim.Kurs aldiktan sonra tabiki üzerindeki hatalari görünce gerek duymamistim.Fakat Zehra hocam "olsun sen  yinede yayinla"israri üzerine bu iki pastayi yayinlamaya karar verdim.
Pandispanya icin Mügenin sayfasindan yararlandim..
Kakaolu pandispanya
Kremasi icin yazin yayinladigim yabanmersinli tatlida kullandigim kremayi denedim ve cok memnum oldum.
Üzerini lila seker hamuru ve yine seker hamurundan yaptigim menekseler ile süsledim.
pasta 3

pasta 2
Bu Pastadada yine Mügenin pandispanya dosyasindan yararlandim.Ici vanilyali frambuazli,disi cikolatali ganaj.
Üzerini ise elimde kalan ve kullanma süresinin bitmek üzere oldugunu gördügüm yesil seker hamuru ile kapladim..

didem pasta 2
didem pasta 1

19 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

menekşeler çok zarif olmuş elinize sağlık..

zeymurancafe dedi ki...

cok güzel şık bir pasta olmuş.ellerınıze sağlık

Yasemin dedi ki...

Sanat eseri gibi olmus,elinize saglik

Unknown dedi ki...

Serapcigim, Zehram dogru söylemis, o pastalari yayinlamaman yazik olurdu... Ellerine saglik arkadasim... Son derece zarif olmuslar... Kutluyorum seni canim benim...

Unknown dedi ki...

Serapcığım iki pastada muhteşem ama favorim mor olan çünkü benim rengim:)
Ellerine sağlık sevgiler.

Unknown dedi ki...

görüntü harika pasta da nefis duruyor ellerine sağlık.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Hercai menekşelere bayıldım Nesrinciğiminde pastası harikaydı Zehra iyi bir öğretmen sizlerde harika öğrencilersiniz ellerinize sağlık sevgiler

fatma dedi ki...

Caniim... neden yayinlamayasin?
Ikiside harika olmus menekseli cok sirin olmus ötekide zarif bir pasta ellerine emegine saglik arkadasim...

Adsız dedi ki...

Israr etmekle iyi etmis Zehra ne güzel olmuslar ellerine saglik Serapcim. Hele menekseler cok güzeell. Sevgiler canim öptüm...

Gulden dedi ki...

Bayildim menekseli pastaya! Ellerinize saglik.

Aycan dedi ki...

Canım;

menekşelerin çok sevimliler gerçekten.Ellerine sağlık.

Saglıklımutfak dedi ki...

İkisi de çok şık ellerine sağlık Serapcım:)

Adsız dedi ki...

Cok süper olmus her zamanki gibi.
Iste budur Serap farki !!!

Tam mevsimine uygun bir ilkbahar pasta si.

Ayrica Didem in pastasi da cok sade ve asil duruyor. Ellerine saglik

Selamlar
Ayla

nesrin dedi ki...

Serap ablacigim cok sahane olmuslar. O cicekleri yapmayi hayal bile edemiyorum. Gönlüne saglik.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

Serap ablacim bencede gayet hos olmuslar! haklarini yeme lütfen :) cidden cok güzeller!
ya bakiyorumda almanyada yasayan blogcu arkadaslar pek sevdi bu seker hamuru kursunu, heryer civil civil pastalar oldu :) hepinize kirkbir kere Masallah!
ah ah bende girisebilsem keske bu ise, ama iste gecemiyorum basina... cezaretim kalmadi.. aslinda hazir malzemelerde var ama iste of :( yine beceremicem diye korkuyorum :(

kocaman öpüyorum seni canim..hayirli geceler..

lezzettabağı dedi ki...

menekşeli pasta harika görünüyor bu işte artık iyice ustalaştın bence güzel arkadaşım. seni takip etmek çooook güzel iyi ki varsın, sevgiler bıraktım..

keskinli dedi ki...

canim niye yayinlamiyorsun ya
harika olmus her ikisde ellerine saglik ee kursuda alinca artik iyice usta oldun yani tebrik ederim darisi basima:))
sevgilerimi yolluyorum kocaman öptüm...

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim bizi neden bu güzel pastalardan mahrum etmek istiyordun, bir daha aklina getirme...
lütfen her yaptigin pastayi bizimle paylas...
ellerine, emegine saglik canim

Tarifkolik / Öznur dedi ki...

Menekşeli pastqa çok şık olmuş canım ellerine sağlık..