6.8.11

kiwi smotie

Smotie nedir?Smotie meyvalarin iyice ezirek  süt ve yogurt eklenip içecek kivama gelmesinden olusan  kadifemsi saglikli icecektir.
Bazen içlerine süt kremasi veya maden suyuda katilir.Ayrica tadlandirmak icin bal,şeker ve dondurmada eklenebilinir.Bir çok meyvadan hazirlandigi gibi birkaç meyvanin birleşimi ile farkli tatlar elde edilebilinir.
Evde kalmiş ve yumusamiş meyvalarida degerlendirebilirsiniz.
Buz gibi smotieler hazirlamaniz icin önemli bir detay..!
Yogurt ve sütün soguk olmasi, meyvalarin ise kisa bir süre buzlukta beklettikten sonra işlenmesi gerekmektedir...
kiwi smotie

KIVI SMOTIE (2 Kisilik)
Malzemeler:
3 Kivi
1 muz
1 cay bardagi portakal suyu
arzuya göre biraz bal
Yapilisi:
Kividen süs icin  iki ince dilim kesip geri kalanini   ve muzu soyun.Kivi, muz ve  portakal suyunu  el blenderinden topaksiz hale gelinceye kadar gecirin .Isterseniz biraz bal katabilirsiniz...
Bardaklara bölüstürüp kestiginiz kivi dilimleri ile süsleyin.Hemen ikram edin.

Serap diyor ki.....!Hazirlamadan önce meyvalari muhakkak buzdolabinda iyice sogutun...

17 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

ben çok beğendim harika gözüküyor..
sevgiler..

nohut oda dedi ki...

foto harıka ama lezzet nasıldır bılemem senınkıne sut yada yogurt yok ama daha ıyıdır sanırım..

aslan dedi ki...

Sütten hiç hazzetmem...sadece yoğurt
ilave etsek olurmu?
Dostlukla..

LEZZETİKRAM dedi ki...

rengine bayıldım ellerinize sağlık ;)

pelince dedi ki...

Serapcım bende krema ile yapılanını severim.. nefis gözüküyor.. afiyet olsun,ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

nefis duruyor ellerine sağlık hiç denemedim:)sevgiler

Unknown dedi ki...

smotieler harika renklerinede bayıldım ellerine sağlık..

nesrin dedi ki...

Nefis görünüyor her zamanki gibi, ellerine saglik Serap ablacigim.

yeşim dedi ki...

nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Serap'cigim. Benim kizlar da bayiliryorlar, bir de boyle yapayim, sevgi ve selamlar san ve ailene...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

serap ablacim hayirli ramazanlar diliyorum ... iyisindir insallah.. görüsemedik bayadir..

lezzetin ise enfes görünür.. sunumu cok hos.. bende cocuklara SIK SIk yaparim..

sicacik sevgi ve selamlara..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

mükemmel bir yaz tarifi olmuş ellerinize sağlık....

lalelimutfaklar dedi ki...

ellerine saglik bende sut ile yapiyorum .cocuklarda begenerek tuketiyorlar selamlar

Unknown dedi ki...

Ben çok severim smoothie'leri. Hr çesidini yapmasi o kadar kolay ki. Ellerine saglik canim

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

Sevgili blog arkadaşım
Harikasın...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Serapcım merhaba, çok özür dilerim ilk yorumuna cevap yazamadım. Canım Ferah Türkiyede ve dergi bu ay çıkamadı teknik birtakım sorunlar oldu. Eylül ayında tekrar yayındayız inşallah. sevgiler

Ilker Erdem dedi ki...

Cook severim ellerine saglik aynen benim gibi hazirlamissin. Gercekten cok lezzetli ve saglikli. sevgiler