29.8.11

Ramazan bayrami


bayram tebrigi

30 yorum:

Eya dedi ki...

Geldigimde bu fincanda kahve isterim ona göreeeee!!!Sevgiler benden deeee

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

hayirli bayramlar ablacim :)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

aydınlık ferah kahveleriniz, tatlı tadında bayramlarınız olsunn

emelce yemek dedi ki...

Sana da sevdiklerinle mutlu bayramlar

bir dilim bir tutam dedi ki...

Zehracim elbetteki :-))


Hasretcim sagol canim.Sevgiler

Akdenizkizi tesekkürler......


Emelcim tesekkürler...Berlinden sevgi ve selamlar

sevimin sayfasi dedi ki...

hayirli bayramlar serapcim...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevimcim bende senin ve ailenin bayramini kutluyorum...

Sevgili Derya güzel digin icin tesekkürler..

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,

Cok guzel, huzur dolu bir seker bayrami ve Zafer bayrami diliyorum, kutlu olsun hepimize.

Selam ve sevgiler..

anneminkizıyim dedi ki...

İslamın nurlu güneşi kalbine dolsun,
makamın cennet hz. Muhammed komşun olsun,
günlerin mutluluk,
gönlün saadetle dolsun bayramın mubarek olsun.

lalelimutfaklar dedi ki...

iyi bayramlar

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

Sevgili serap sevdiklerinle sağlıklı,mutlu şeker tadında bir bayram geçirmen dileğiyle...

kemalpasatatlisi.com dedi ki...

Gelin dostlar, bayram edelim, bayramlaşalım... Gelin bütün koşturmacaları bırakalım, bayram edelim, bayramlaşalım. Sevgilerimizi paylaşalım, sevgiyi çoğaltalım... Acılarımızı paylaşalım, acıyı azaltalım. İnciyi görmek dalgıcı sevindirir ve sevgide cimrilik bayramı mateme döndürür... Afrika'da derinden derine batmış inci inci dişlere dalgıçlar gerekiyor. Gelin bayram edelim. Çünkü bayramda sevgiler ırmak ırmak akar gönüllere... Irmak başında otururken aman ha, kimseden suyu esirgemeyin. Şimdi bayramdır; sevgi sahilde her çakıl taşında; sevgi her evde her sokak başındadır... Ağlayan kızımız ağlamayanların şetaretine katılsın artık...

Bayramınız mübarek olsun!..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

iyi bayramlar dilerim Serap

Bir Dilim Düş dedi ki...

canımmmmmmmmm sana da sevdiklerin ve ailenle birlikte iyi bayramlar dilerim.

Sevgiler,
Evren

nesrin dedi ki...

Bayramin kutlu olsun Serap abla.

yeşim dedi ki...

Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Ramazan Bayramı diliyorum.sevgilerimle...

Tijen dedi ki...

Serap'cığım,
Özlemişim sesini çok mutlu oldum mesajını görünce. Ben de sana ve ailene mutlu bayramlar diliyorum. Sevgiyle.

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

SANA SEVDIKLERINLE COOOOK MUTLU BIR BAYRAM GECIRMENI DILERIM SERAP ABLACIGM SEVGILER

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Çok teşr ederim adaşım seninde bayramın mubarek olsun..öpüyorum:)

pelince dedi ki...

Serapcım lokum tadında bir bayram diliyorum .. öpüyorum...

Begüm dedi ki...

Bayramin kutlu olsun Serap ablacim. Ben yokken neler kacirmisim neler... vakit ayirip tüm tariflere bakicam insallah :)

Özlem dedi ki...

iyi bayramlaaar :))

Pasta sarayim dedi ki...

Hayirli bayramlaaar Serap'cigim..
Ailenle birlikte nice güzel bayramlar gecirmeni dilerim.

marifet ellerimizde dedi ki...

GECMIS BAYRAMI9NI KUTLARIM...SEVGILER:))))))))

sibelyalcincom dedi ki...

sizinde bayramınız şeker tadında geçmiştir inşallah sevgiler:)))

hamurlumerdane dedi ki...

geçmiş bayramınız kutlu olsun

birsence dedi ki...

canım geçmiş bayramını en içten dileklerimle kutluyorum bayram boyunca minik prensesden fırsat bulup nete giremedim o yüzden gecikti tebriğim...nice güzel bayramlar görelim inşallah sağlıcakla...kocaman öpüyorum....

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim benim.... Gecmis bayramini canigönülden kutluyor, öpüyorum yanaklarindan... En kisa zamanda görüsmek dilegiyle... Sevgiler...

mandalincikmazi dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım
nice sağlıklı sevdiklerinle huzur içinde bayramlar dilerim...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

serapcığım merhaba canımm.
bende kutlayacağımız nice nice bayramlar diliyorum.
o güzel fincana öpücükler yolluyorum.

çok sevgiler boğaziçi kızdan
:))))