3.5.12

Modelleme kursu

Uzunca bir süredir biz Berlinli  blogcularin neredeyse iple çektigi modelleme kursu eğitimi bu hafta gerçekleşti.
Sevgili Zehra "Eya's Cookies" onca yolu katedip ayağimiza kadar gelip  bize modelleme hamuru ile ilgili tüm detaylı bilgilerle birlikte insan ve hayvan figürleri çaliştirdi.
Cok zevkli cok eğlenceli bir kurs oldu.Sonunda elimizden çıkan bu figürlerle gayet gururlu bir  şekilde teker teker fotograf çekmeyi ihmal etmeyip ama nedense  hocamızla çekilmeyi unutuk.
Kendisine bir kez daha bizi kırmayıp buralara kadar geldiği ve böyle bir eğitim gerçekleştirdiği için tüm arkadaşlarim adina teşekkür ediyorum.
kizlar 
Kizlarimiz…...

oglanlar
Ve oğlanlarimiz
7136669311_c36ce1be8a_z

6 yorum:

Pasta sarayim dedi ki...

Tek kelime ile hepsi harika,süpppeeer
olmuslar.O kadar sirin görünüyorlarki bayildim.Yolunuz acik
olsun arkadaslar.Serap'cigim cok
öpüyorum,basarilar.

sevimlimutfak dedi ki...

Çok şirin olmuşlar, ellerinize sağlık. Sevgiler...

nesrin dedi ki...

hepsi cok sekerler. Zehra`ya ne kadar tesekkür etsek azdir. Cok güzel seyler ögrendik.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ne güzel.
Ada kız da bu tip atölyelerden çok hoşlanıyor.
Insan ne güzel oyalanıyor ve eserler muhteşem.

Yeteneksiz anne Çiğdem

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

cenevreye gelen yok mu... ben bunları görünce size çok özendim, emeğinize sağlık, hepsi de çok çok şirin olmuş...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzeller...Ne şanslısın hoca ayağınıza gelmiş ben kara kara düşünüyorum hangi zamanda İst.gideceğimi...sevgiler Serap abla...