11.6.12

Papatyalı Pasta

Bu  tür bir pastayi coktandir yapmak niyetindeydim…Kizimin arkadasina dogum günü pastasi istemesi üzerine firsat bilip hazırladim.. Papatyalari daha önceki denememden dolayı bir gün önce yapip kuruttum ki istediğim şekle gelsinler.Ertesi gün ise pastayi süsledigimde papatyalari bu sefer  fazla sıkıştıramadim.Bu sebebtende istediğim gibi dolu bir sepet  olmadı.Çünkü yapraklar kuruduğu için yerleştirirken kırıldılar.Birdahaki sefere kesinlikle modelleme hamuru ile yapmaya karar verdim.
DSC_0390

6990559928_c357c7c08b_c

20 yorum:

Susuz Yaz dedi ki...

ellerine saglık.. görüntüsü bile iştah acıcı tadı kımbılır nasıl.

Unknown dedi ki...

Seni kutluyorum canim arkadasim... Görüntü süper, eminim lezzeti de öyledir... Katja`ya mutlu yillar... Sevgilerimle,

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel bir görüntü:))

sarımutfak-hande dedi ki...

süper görünüyor içim açıldı resmen
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım çok cici bir pasta olmuş elle
rine,emeğine sağlık sevgiler.

Pasta sarayim dedi ki...

Canim,kac gündür bu güzel pastayi yayinlamani bekliyordum.Benim de sevdigim bir calisma,henüz kismet olmadi.Modelleme hamuru olmadan da mükemmel olmus.Ellerine emegine saglik Serap'cigim:)

Canan Demirbağ dedi ki...

Müthiş olmuş,ellerinize emeğinize sağlık...

Hülya dedi ki...

Bence çook güzel olmuş içim açıldı..Sevgiler

nesrin dedi ki...

Ben de cok sevdim Serap abla, ellerine saglik. Cok daha güzel pastalar bekliyoruz senden.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

çok ama çok çok güzel...ellerine sağlık...

ikisatirdokturmelik dedi ki...

Sanat eseri gibi olmuş ....maşallah....ellerinize saglık...

Nurşen Aksoy dedi ki...

çok güzel bir pasta olmuş..ellerinize sağlık..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Er war Super lecker :) Dankeschön noch mal. Lg Katja

fatosun mutfagından... dedi ki...

amaa çok güzell..çok masummm..ellerine sağlık canım..sevgiler..

Unknown dedi ki...

eline sağlık nefis görünüyor papatyalara emek verildiği her halinden belli. sevgiler

ehlikeyfchef dedi ki...

ellerine sağlık çok çok güzel olmuş...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

bahar geldigi bu pastayla nasilda belli oluyor
pastayi gorunce kizim geldi aklima, en son papatyalar icinde resim cekmistim :)
ellerine saglik harika gorunuyor

sevimin sayfasi dedi ki...

özledik o güzel pastalarini, cok güzel olmus canim...
ellerine saglik serapcim

ihlamurcum dedi ki...

Kızınıza mutlu yaşlar. Pastası da şaheser olmuş,elleriniz dert görmesin.

Mor Menekşe dedi ki...

Ham ham ham :D nefis görünüyor ya ellerine sağlık