12.9.12

Berlin-Istanbul bulusmasi


7979855252_78d818c306_z



Bundan iki ay önce  bir mail aldim… Mailde Istanbul'dan Berlin'e misafir olarak geldigini ve   Almanya blogcular toplantisina haberdar olup katilmak istedigini yazmis..

Fakat maalesef bu büyük bulusmaya bu sefer  geri dönüsüm fazla olmadigindan ve iptal olacagindan ama Berlin'deki  biz blog yazarlari ile  minik toplanti ayarliyabilecegimizi, bunun icin arkadaslarimin izinden dönmesini beklememizi yazdim.

Bu hafta belirledigimiz mekan ve saatte  bulusmamiz gerceklesti…Iki arkadasimiz hastalik sebebi,digeri ise henüz Türkiye'den dönmediginden maalesef aramiza yoklardi  ama biz Fatma abla ve sevgili Nursel onlaridanda bahsedip kulaklarini cinlattik.

Canayakin, isik sacan gözleri ve güleryüzlü Ajda arkadasimiz ve ablasiyla tanistigimiza cok memnun olduk….Bundan sonra birbirimizle daha cok haberlesecegimize söz verip,kendisinede iyi yolculuklar dileyip,yine bir güzel dostlugun baslangici olacagina inandigimiz duygularla ayrildik….


Bu arada Ajda blog dünyasina yeni katilmis ziyaret etmek,pasta ve kurabiylerin disinda Italyan mutfaginin degisik tariflerini denemek  istereseniz burayi tiklamaniz yeterli…..Ziyaretiniz ve yorumlariniz icin cok sevindirecektir….



6 yorum:

Pasta sarayim dedi ki...

Sevgili Ajda ile tanismamiza vesile oldugun icin,öncelikle sana tesekkür ederim Serap'cigim.Senin de dedigin gibi cok seker, cok tatli bir blog
arkadasi kazandik.Ablasini ve kendisini tanidigim icin bende cok mutlu oldum.Bulusmalarimizin devami dilegiyle.... Sevgiler

Unknown dedi ki...

Katilamadik bu bulusmaya,,, Ah su mesafeler....:( Insallah birdahaki sefere diyelim... Sevgilerimle,

sevimin sayfasi dedi ki...

cok güzel, darisi bizim basimiza...
bizim bulusma gerceklesecekmi yoksa iptalmi oldu??? bana haber verirsen cok sevinirim serapcim

Denizin Tuzu dedi ki...

Sizlerle tanismak benim icinde bir ayricalikti.Dilerim arkadasligimiz sürekli olur.Kalemine saglik cok güzek olmus...

nesrin dedi ki...

Üzüldüm gercekten yaninizda olamadigim icin, insallah ben de bir daha ki sefere diyorum.
Sevgilerimle

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım muhabbetiniz bol olsun..
sevgiler..