15.4.13

blogum 7 yaşında



Bir Dilim Bir Tutam 7 yaşında……..

Bundan seneler önce kuzenimin ısrarı üzerine blog dünyası ile tanıştım…Elimdeki  yıllardır biriktirdiğim tarifleri arşiflemek adına, birer birer bu platformda sizlerle paylaştım..

Bununla da yetinmeyip blogum için  sürekli yeni tarifler arayışına girip deneyip yayınladım..Bu arada okunma oranı en çok Türkiye olduğu için tariflerimide tabiki orada bulunan malzemelerden olmasına özen gösterdim.

Gelen güzel ve övgü dolu yorumlar beni cesaretlendirdikçe ben daha çok arayışa girdim…

Bu arada bir gün Tuz Biber dergisinden gelen röportaj teklifi ile heyecanlandım.Bir kaç ay sonrada yine aynı dergide yaklaşık 2 yıl yazar oldum..

 Portakal ağacından Hatice'nin başlatmış olduğu  ve konusunu her ay merakla beklediğim etkinlik sayesinde hem bir çok yeni blog, hemde yeni ilginç tarifler öğrendim..

Sonra cesaretlenip"Yalanci tarifler" adı altında  bir etkinliğe  de  evsahipligi yaptım.(Bu arada sevgili Zehra'nin eşinede yardımlarından dolayi teşekkür ederim.).

Yine bu zaman zarfinda bu platformda  bir sürü arkadaşlıklar edindim..Içlerinden bazıları ise  sanal arkadaşlıktan çıkıp dostluğa dönüştü…

Zaman zaman  uzak şehirlerde bile olsak onlarla bulusup fikir alışverişinde  bulundum.

Sonra yaşadığım  şehirde  yeni blog yazarları bulunca sevinçten havalara uçtum..

Blogum sayesinde elimdeki minik fotograf makinasindan- daha iyi resimler cekebilmek adina mecburen- kurtulup daha profeyonel bir makina ile resim cekmeye baslayip,  ayrica yakin cekmenin  inceliklerinide ögrendim…

Bilgisayarla daha cok haşır neşir olup kendimi bu konuda  daha yetiştirdim.(En azindan öyle saniyorum).

Türkçeyi daha iyi kullanmayı, imla kurallarına dikkat etmeye özen gösterdim..

Blogum seni çok seviyorum…

Bana  seneler boyunca yorum yazanlara  ve şu an itibarı ile  690 takipçime teşekkür ederim...







27 yorum:

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

kolay değil 7 yıl...ellerinize sağlık bütün paylaşımlarınız için, daha nice nice yıllar tariflerinizi paylaşmanız dileklerimle...

Nurşen Aksoy dedi ki...

Daha nice güzel,bol tarifli senelere olsun...Emeğinize sağlık...Böyle güzellikleri bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler..sevgiler.

nesrin dedi ki...

Blog yasin kutlu olsun Serap ablacigim, ben de seni önce sanal ortamda sonra da sahsen tanidigim icin mutluyum. Güzel paylasimlarin devamini dilerim.

Unknown dedi ki...

Daha nice essiz tariflerle, nice senelere...:) Sevgiler,

sihirlirloklava dedi ki...

daha nice yıllara..

aslı dedi ki...

mutlu yıllar sana
mutlu yıllar sana
mutlu yıllar mutlu yıllar
mutlu yıllar sanaaa! :)))

TATESAL dedi ki...

Nice güzel paylaşımlara nice güzel yıllara arkadaşım....her tarifin ayrı güzel,ellerine yüreğine sağlık...

Eya dedi ki...

"bir dilim bir tutam" a nice mutlu yaslar olsun!

Emel Kurt dedi ki...

Selam ne hoş blog sayfanız 7 yaşında, daha ice paylaşımlarda buluşmak dileği ile sevgiler.
Bu arada bloğunuz en sevdiğim bloglardan biri :)))

Gezgiçler dedi ki...

İnternetin gücünü yıllar geçtikçe daha iyi anlıyorum. Blog sayesinde başlayan arkadaşlığımız tanışarak dostluğa dönüştü. Maalesef faal olarak blog hayatıma devam edemesem de senin blogun zevkle takip ettiğim oldukça kaliteli bir blog. Nice senelere Bir Dilim Bir Tutam....

ihlamurcum dedi ki...

Kutluyorum, ne mutlu. 7 yıl dile kolay.Ben henüz 3. yılı bitirmek üzereyim, ama inanın heyecanımı hiç bitirmedim.Mutlu yıllar, keyifli paylaşımlarda buluşma dileğiyle.

mutfagabuyrun dedi ki...

nice uzun seneler hep beraber güzel paylaşımlar dilerim canım.

reyhane dedi ki...

Nice paylaşımlara,benim blog seninkinin yarı yaşında neredeyse

pelince dedi ki...

Beraber nice nice yıllara canım..

sevimin sayfasi dedi ki...

iyikide acmisin blogunu
iyiki seni tanimisim...
daha nice yillara canim

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Blogunun yeni yaşı kutlu olsun, daha nice güzel paylaşımlara...
Birbirinden özenli ve orjinal fikirlerini ve tariflerini her zaman severek takip ediyorum.
İnşallah bende Haziran ayında 7. yılımı kutlayacağım.

Unknown dedi ki...

Serap'cım iyi ki açmışsın blğunu hari
ka paylaşımlarınla uzun seneler burada olman dileğiyle sevgiler...

Kuzzine dedi ki...

Yeni yaşınız hayırlı uğurlu olsun, tam 7 sene... biz henüz 3 yaşındayız...Umarım siz ve bizler uzun yıllar birlikte oluruz.
sevgilerimle

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Nice güzel yillara diyelim o zaman,ne kadar güzel...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nice nice senelere, güzel paylaşımlarla, güzel arkadaşlıklarla dolu yıllar dilerim :)

Denizin Tuzu dedi ki...

İyi ki doğmuş iyi ki bizlerlesin.. Bilgilerini saklamayıp bizlerle paylaştığın ve güzel görsellerle gözümüzü gönlümüzü açtığın için de ayrıca teşekkürler.Seni çok seviyoruz BİR DİLİM BİR TUTAM...

Oglak Kizlari dedi ki...

Nice senelere olsun.

Hevesli anne

Adsız dedi ki...

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and
wanted to say that I've really enjoyed surfing around your weblog posts. After all I'll be subscribing in your feed and I'm hoping you write once more very soon!

my homepage :: seo

Pasta sarayim dedi ki...

Canım Serap'cıgım blogunun 7.yası hayırlı ugurlu basarıların daim olsun.İyiki blogcu oldun,seni tanıdım sayende blog sahibi oldum,seni ve senin gibi dostlar kazandım.Yüreği güzel insan,bol tarifli nice 7 yıllar diliyorum....Haftaya Berlindeyim ...İstanbuldan sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hi! Do you know if they make any plugins to help with seo?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not
seeing very good results. If you know of any please share.
Thanks!

Özgen dedi ki...

Harika bir blog geçmişi nice yıllara sevgiler...

Adsız dedi ki...

GECMİŞTEN GELECEGE TAKİP EDİLEN NİCE ÖGRENCELERLE DOLU GÖZLERE BAYRAM ETTİREN BİR BLOG nice yılarda gözünüz eliniz varola sevgili Serap hanım
Aytop