25.4.14

Blogum 7 yasinda….



Bir Blog hikayesi ve tesekkür…….

°Tam 7 sene evvel  bugün  blogumu açtım…

°Elimdeki bir sürü yemek kitaplarindan ve dergilerden faydalanip denemeler yapip bu platformadan sizlerle paylasiyorum..

°Blog yazarlarının ve yazılarının çokça oldugu en şaşalı bir dönemde acmış olduğum bu blog günlügü      sayesinde bircok yeni, farkli tariflerlerle, ilginc sunum sekilleri ile tanistim.

°Düzenlenen aylik yemek etkinliklerinin konusunu iple çekip katılma heyecanını yaşadım….

°Sonra  tüm cesaretimi toplayip bir etkinlige de  ben evsahipligi yaptim.

°Yalanci yemekler adi altinda ev sahipligi yaptigim etkinlikte birbirinden ilgin yalanci yemklerle tanistim.

°Türkiyede ki blog bulusmalarını gıpta ile  takip ederken, Almanya içinde de  var oldugunu ögrendigim  blogcularla irtibata gecerek onlarda Almanya'nın farkli şehirlerinde onlarca kilometreleri hiçe sayarak-  hemde sponsorsuz buluşmalar düzenleyip diger blog yazarlari ile tanisma firsati buldum.


°Bir gün mail kutuma düşen bir ileti ile heyecanlandim.Bir yemek dergisi benimle röportaj yapmak istiyordu.…

°Daha sonra yine aynı dergi için yaklaşık iki yıl gönüllü olarak çalıstım.

° Türkiye'de maalesef ( maç yüzünden) bloglara erişimin kaldırıldıgı ögrendim,bir kaç gün süren bu kapatma olayinin ardindan cezanlandırılan tüm blogcular ardindan ikinci ama daha uzun bir kapatma olayından  sonra neyazıkkı birer birer sustular.


°Tabiki  kapatma olayından  bende epeyce nasibimi aldim…Ziyaretci sayısı yüzde 90 azaldi…Yorumlar bitti…

°Haftada iki yayın yapan ben, iki ayda bir tarif koymaya  başladım…

°Bir kac kez bazılarının blogları canlandirma teşebüssleri ise maalesef istenen tepkiyi vermedi…


°Ziyaretlere  ve bırakılan  yorumlara cok cok mutlu oluyorum..

°Şimdi blogum biraz boynu bükük ama olsun..

° 7. yılım kutlu olsun..

Tüm izleyenlerime ,takipçilerime,bu blog sayesinde kazandığım dostlarima sonsuz teşekkürler…..



Serap






4 yorum:

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Evet haklısınız...bloglar arasındaki alışveriş eskisi gibi değil, bir kısmı sizin de bahsettiğiniz sebeblerden...ben de aynı fikirdeyim...ama daha başka etkenlerde var diye düşünüyorum son zamanlarda...teknoloji o kadar hızla gelişiyor ki insanlar daha hızlı ve eğlenceli olana doğru geçiş yapıyorlar...facebook, instagram gibi daha yeni paylaşım ortamları sanırım daha popüler olmaya başladı...ama olsun benim için blog ilk göz ağrısı ve siz de ilk ziyaret etmeye başladığım bloglardansınız, hatta ilk zamanlarda size sorular sormuştum ve siz de cevap vermiştiniz, tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum size :))sonra sosyal medyada meydana gelen olaylardan çok çok etkilendi blog dünyası...hiç önemli değil, blog yazanlar her birimizin buralarda olduğunu biliyoruz ve sessiz de olsa birbirimizi takip ediyoruz...nice nice mutlu günler dileklerimle...

Unknown dedi ki...

Nice yillara...

Sevgiler,

Asuman

rumma dedi ki...

Maşallah daha nice senelere..:) Ben de aşağı yukarı 8 senedir blogla haşır neşirim ama aktif olarak 6 sene oldu.Ne güzel bir uğraş bana çok iyi geliyor..

sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Rumma ,,Eski blog arkadasim..yorumun icin tesekkürler...