19.5.14

Şalgamlı Domates çorbası


ŞALGAMLI DOMATES ÇORBASI
domates corbasi

Malzemeler :

500 g Domates
1 sogan
2 diş sarımsak
3 kaşık zeytinyağı
1 kaşık balsamik sirke veya elma sirkesi
1 bardak şalgam suyu
1 l. sebze suyu
tuz karabiber
1 tatlı kaşıgı şeker
bir iki dal taze reyhan

Yapılışı:
Tencereye zeytinyagını alın ve ocağın altını açın..Soğanı gelişi güzel dograyın.Içine soyulmuş sarımsakları atın ve biraz kavurun..
Küp küp doğranmış domatesleri ekleyin ve bir iki çevirin..
Sebze suyunu,sirkeyi,reyhanı,şekeri ve şalgam suyunu ekleyip kısık ateşte 10 dakika pişirin..Tuzunu karabiberini kontrol edin..
Ister el blenderinden geçirin ister süzüp taze reyhan yaprakları ile süsleyin..


Sebze suyu yerine su ekleyerek bir sebze bulyon katabilirsiniz...


2 yorum:

anunturi gratuite dedi ki...

komşu romania anunturi gratuite den selam. tariflerinizi hep deniyor sizi takip ediyorum. tamam çok zaman başarim yok, Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia byeee.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Mesajiniz icin cok tesekkür ederim..Cok mutlu oldum.