15.10.15

Füme somonlu milföy cubuklari

Bu atıştırmalıklar yapımı çok kolay bir o kadarda lezzetli..
somon ve milföy

Füme somonlu milföy cubukları


Malzemeler:
150-200 g Füme somon
250-300 g Milföy

Yapilisi:
Milföyleri çözülmeleri için  yarım saat kadar bekletin…Daha sonra yan yana koyup ucları üst üste gelecek şekilde merdane ile biraz inceltin.
Somonları milföylerin üzerine yaprak yaprak uç uca dizin.Elinizle hafice bastırarak somonların biraz yapışmasını sağlayin.
Keskin bir bıçak ile 1 cm lik uzun şeritler kesin..Uzunluğunu istediginiz veya ikram edebileceginiz şekilde ayarliyabilirsiniz…Daha sonra bu şeritlerden teker teker alıp iki ucundan tutup bir ucu yukari bir ucu assagiya bakacak  sekilde cevirerek seritleri bükün, yagli kagit serili fırın tepsisine dizin.
200 dereceli fırında kızarıp kabarana dek pişirin..

Hazırlık süresi 30 dakika



6 yorum:

MERVE dedi ki...

milföylü pizza çubukları görmüştüm , bu da değişik bir tarifmiş, elinize sağlık :)

masal dedi ki...

çok lezzetli görünüyor. eline sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok lezzetli ve etkileyici görünüyor. Somonun alışalagelmiş sunumlarından çok farklı ve sofralarımızda estetik bir sunum sağlayacak bir paylaşım olmuş. Ellerinize sağlık. Naçizane kendi bloğuma da beklerim.

seolara dedi ki...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak
Etsiz Çiğ Köfte
Patatesli Börek
Biber Dolması

Tarif Dunyam dedi ki...

Harika bir blogunuz var tariflerinize bayıldım sizi takibe aldım banada beklerim :)

gozdeninevi dedi ki...

Ben bunu hep hazır yiyodum artık yaparım :)