4.4.20

PILIC MÜCVER


Pilic Mücver


MALZEMELER:1 Tavuk gögsü-1 su bardagi pirinc-2-3 dal taze sogan-1/2 demet maydonoz-3 adet yumurta-100 g kasar peyniri-1 paket kabatma tozu-1 yemek kasigi tuz-2-3 yemek kasigi un-1 cay kasigi karabiber-Kizartmak icin sivi yag
YAPILISI:
Tavuk gögsünü az su ile haslayin.Cok ince kiyin-ben mutfak robotunda cektim.
Pirinci haslayin ve süzün.Taze sogan ve maydonozu incecik kiyin.Peyniri rendeleyin.Hepsini bir kaba koyup tuzot,karabiber ve yumurtalari ekleyin.Iyice karistirin.Yagi kizdirip elinizle sekil verdiginiz mucverleri iki taraflı kızartıp kagit havluya alin..

2 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

İlk defa duyuyorum bu yemeği. İştah açıcı bir görüntüsü var ama...

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Merhaba,

Sitenizi yeni keşfettim, tarifleriniz harika gerçekten, sitede arşiv bölümünü göremedim, ilk tarife kadar sayfaları geçerek geldim:) Sanırım bu ilk tarifiniz:)yayınlama tarihinden oldukça tecrübeli olduğunuz anlaşılıyor.İnş. bende zaman içinde sizin kadar başarılı olabilirim, siteyi kaydedip, zaman buldukça güzel tariflerinizi inceleyeceğim inş. Sunumlarınız da çok güzel, sevgilerimle, başarılar...