14.4.09

peynirli patates ücgenleri



PEYNIRLI PATATES ÜCGENLERI
Malzemeler:
500 g haslanmis patates
1 yumurta
100 g galeta unu
100 g cesnili labne peyniri
Tuz,Karabiber
Yapilisi:
Haslanmis patatesler iyice ezilir.Ben mutfak robotunu kullandim ve iyi sonuc aldim. Icine 1 yumurta kirilir ve galeta unundan 3-4 yemek kasigi konup iyice karistirilir.Tuzu ve biberi katilir. Ceviz büyüklügünde parcalar alinip elle hafif acilir.Ortasina 1 cay kasigi yardimi ile labne konur kapatilir .
Galeta ununa batirilir..
Ücgen sekil verilir.Kizgin yagda kizartilir.Salata yaninda ikram edilir.
DIPNOT:1) Labne yerine bir parca kasarda konulur.2)Ücgenleri hazirlarken bir kaseye soguk su koydum ve her seferinde elimi bu suya batirdim.Böylelikle patetesler elime yapismadi.3)Kizartmadan önce bir müddet kendisini cekmesi icin buzdolabinda beklettim.

18 yorum:

edayurt dedi ki...

merhabalar-öncelikle geri dönüşümüz için ve yanlış anlaşılmayı paylaştıgınız için cok tsk ederim-evet ankarada eryamanda oturuyorum-göletin tam karsısındayım-beklerim:))buralardan oralara kocaman sevgiler
www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

Adsız dedi ki...

sunum çok güzel sayfan çok güzel sen en güzell

ellerine sağlık
sevgiler
kocaman öpücüklerrrrrrr

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlıkn egüzel bir tarif bende deneyecegim hafta sonu bakalım senin ki gibi güzel olacak mı sevgiler

mujdenin denemeleri dedi ki...

Harika görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler...

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Şekilleri çok muntazam olmuş..Fotoğraf da çok iştah açıcı.
Ellerine sağlık:).
Sevgiler...
aslı

Unknown dedi ki...

Patates ve peynirin harika uyumu... Ellerine sağlık canım...

durutarifler dedi ki...

Çok hoş bir fikir .
Ellerine sağlık
Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

SERAPCIĞIM BU NE GÜZEL BİR ŞEYDİR BÖYLE..
AMA FENA SIKI DİYETTEYİM.. BİRAZ SAĞLIK SORUNLARI- BİRAZDA YAZA BAHARA İNAT :)))))
ELLERİNE SAĞLIKKK AKLIM YAPTIKLARINDA KALDI :((((

Pasta Perisi dedi ki...

ellerine sağlık... çok gusel görünüyor. tarif kolay sunum hharika...

Damak Tadı dedi ki...

Serap'cığım çok nefis görünüyor..Vermiş olduğun ölçülerden kaç adet çıkıyor farkında mısın? Değişik ve çok leziz geldiler bana..Ay sonu toplantımız için yapabilirim..Teşekkürler canım..


Sevgiler..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gül'cüm vallahi saymadim ama gözümün önüne tabagimi getirip icindekileri canlandirdim ve saniyorumki 20-25 olmasi lazim...

Ferkay dedi ki...

Merhabalar Serap hm. Blogunuza bayıldım bende değişik tatları denemeyi çok severim her zaman uğrayacağım sizi de beklerim.
Bu arada acaba peynirli patatesleri kızartmak yerine fırınlasak nasıl olur hiç denedinizmi merak ettim.
Sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Feray,denemedim bende ilk defa yaptim.Ama saniyorum olur cünkü patatesler pismis eh peynirde hazir sadece hertari kizarsin diye bir kere cevirmek gerekir saniyorum..Sevgiler

sevil dedi ki...

serapcım ellerine saglık
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık.çok beğendim gerçekten

cansudere dedi ki...

slm ben geldım blognuz cok güzel geçerken ugradım izlemeye aldım şimdi gidiyorum ama biraz daha dolanacam sizin blogda byyy

Sevil Şahin dedi ki...

MERHABA
PATATES ÜÇGEN TARİFİNİZ SEVGİLİ IŞIL TARAFINDAN DENMİŞ VE BENİM İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİNE KATILDI BENDE TAFİNİ AYNEN YAYINLADIM
BİLGİN OLSUN

Adsız dedi ki...

Iyi bir baslangic