17.10.09

Kizarmis mantar

                              
Sarimsakli yogurt soslu
KIZARMIS MANTAR
Malzemeler:
Arzuya göre mantar
(Ben kahverengi Kültür mantari kullaniyorum.Bunlarin tadi beyazina göre daha fazla)
Yogurt
sarimsak
Yapilisi:
Mantarlari temizleyin.Büyüklügüne göre ister ortadan ikiye,ister dilimlere bölün.Kizarmis yaga atip bir kac dakika kizartin.Cikarinca kagit havluda fazla yagini akitmasi icin bekletin.Üzerine sarimsakli yogurt dökün.
Ve mümkün oldugu kadar sicak servis ederseniz mantarlar fazlada yumusamamis oluyorlar....

14 yorum:

pelince dedi ki...

Bu şekilde hiç pişirmemiştim,nefis olmuş.. ellerine sağlık...

Güzel bir hafta sonu diliyorum..

Klasik Tatlar dedi ki...

Ellerinize sağlık, muhteşem görünüyor.

Eya dedi ki...

Serapcigim, mantarin her türlüsüne bayilirim, ellerine saglik, sevgiler

zehra

aleyna dedi ki...

çok değişik ve hoş bir lezzet.yoğurdun güzelleştirmediği bir lezzet hatırlamıyorum.eline sağlık canım

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hiç denemedim !!
hiçde tatmadım inanırmısın serap'cığım ?

bir dilim bir tutam dedi ki...

Pelincim müthis bir sey oluyor....

Klasik tatlar tesekkürler...


Zehracim dogru söylüyorsun.Mantar gercektende güzel bir sebze...

Aleyna tesekkürler......


Nunucum o zaman bir an önce denemeni tavsiye ediyorum.Pisman olmassin...Sevgiler

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

kızartılmış mantar.ilk kez duydum ve çok güzele benziyo.ilk fırsatta denicem.elinize sağlık

FİLİZ'CE dedi ki...

daha önce hiç yoğurtlu yememiştim,kesinlikle güzel olur..mantara bayılırım zaten..nefis gözüküyor.ellerinize sağlık...

Işıl dedi ki...

değişik bi tarif eline sağlık mantarı hiç kızartmayı düşünmemiştim

mutfaktakizaman dedi ki...

hic denemedigim bir lezzet.. ee denemek sart oldu benim gibi bir mantar severe:))
sevgiler canim

Pembe Tatlar dedi ki...

İlk defa kızarmışını görüyorum desem !!!
Ama mantarı çok severim mutlaka deneyeceğim...

Aysultan... dedi ki...

Yerim her halini yerim ellerinize sağlık:)
çok güzel görünüyor...

gulsev dedi ki...

Görüntü güzel gözüküyor, ellerinize sağlık.
sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

bende kizartilmis mantari cok severim, ama yogurtlu hic denemedim
nefis görünüyor, ellerine saglik