21.9.07

Elmali rulo kurabiye



MALZEMELER:

Ici icin:
2 su bardagi un 3 adet elma
5 cay kasigi toz seker yarim su bardagi kuru üzüm
1 adet yumurta 1 cay bardagi toz ceviz
100 gr margarin 1 yumurta
10 gr maya 1 tatli kasigi tarcin
yarim cay bardagi un 2 corba kasigi elma marmelati
Tuz
 Üzeri icin
 file fistik
YAPILISI:
*Unu eleyip ortasini havuz gibi acin.Su,tuz,seker,yumurta ,margarin ve mayayi unun ortasina alin.Kulak memesi yumusakliginda bir hamur elde edene kadar yogurun.15 dakika dinlendirin.
*Elmalari soyun, cekirdek yataklarini temizleyin,tavla zari büyüklügünde dograyin.Yumurtanin akini ve sarisini ayirin.Bir kabin icine ceviz(ben biraz iri biraktim)elma,tarcin,yumurta aki,ve üzümü karistirin.
*Elma marmelatini ekleyin(ben bal kullandim).
*Hamuru 1 cm kalinliginda acin.Ici icin hazirlanan karisimi yayip rulo seklinde sarin.2 cm kalinliginda dilimlere kesip file fistiklara bulayin.Üzerine yumurta sarisi sürüp 15-20 dakika daha dinlendirin.
*200 °dereceli firinda 18 dakika pisirin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

SERAP ABLACIM BU KURABIYEYI DENEDIM MISAFRLERIMDE BENDE COK BEGENDIK...
ZOR DURUMLARDA YETISIYORSUN COK TESEKKÜRLER

FATOS BOZKURT