21.2.08

Ekmek canaginda salata ve güzel bir bulusma

Veeeee bendeniz Eya's cookies ile tanisti...

Evet evet yanlis okumadiniz!
Nihayet bende cogunuzun bloglardan takip ettigi bir pasta uzmani olan Eya's cookies den Zehra ile tanisma firsati buldum.Böyle bulusmalarin Türkiye'de gerceklestigini hep okurdum ve gipta ederdim biliyormusunuz?
Zehra'nin  kardesinin Berlin'de okudugunu,ara sira buraya geldigini duyunca bulusmaya karar verdik.
Bir randevu ayarladik. 
Ortak yönlerimizin coklugu sohbeti koyulastirdi ki birde ortak arkadaslarimiz oldugunu da ögrenince de cok sasirdik.Dakikalar dakikalari kovaladi.Anlattik anlattik..sizlerin cogunu da anmayi ihmal etmedik  ve veda vakti geldiiiiii...en kisa zamanda tekrar bulusmayi kararlastirdik ki bu yakin zamanda olacak insallah.....Bu arada Zehra sayesindede onun kaldigi semtte güzel ve hos cafelerin yerlerini ögrendim. -Damla hazir ol!-

ve Zehracim seninle tanistigima cok ama cok mutlu oldum.
EKMEK CANAGINDA SALATA


Malzemeler:


Tost ekmegi-ben kepekli kullandim


domates salatasi


Yapilisi:


Tost ekmeklerin kenarlarini bicak ile kestim.Sonra merdaneyle ekmeklerimi incelttim.Üstlerine tereyagi sürdüm.Kücük cam kaselerini(muffin kaliplarida olur)yagladim.Ekmekleri kaselere yerlestirip firinin izgara ayarinda kuruttum.Ekmekleri cam kaselerden dikkatlice cikartip salatalari icine koyup zaman kaybetmeden soframa getirdim.

13 yorum:

ayşegül mutfakta dedi ki...

valla hoş! eline sağlık canım ne güzel olmuş

meleginmarifetleri dedi ki...

Serapcım harika bir buluşma olmuş desene.
gerçektende bloglardan ne güzel arkadaşlıklar çıkıyor dimi.
ekmek çanağında süper olmuş, ellerine sağlık.
sana bişey daha sormak istiyorum yazındaki şu güzel ifadeleri nesıl yaptın bende yapabilirmiyim acaba sevgiler öptüm bay

bir dilim bir tutam dedi ki...

Melekcim bu smiliesleri sayfasini altta veriyorum.Sayfayi Almancanin disinda ingilizce ve baska dillerdede okumak mümkün.Cesitli kategoriler var.Mutluluk ,bulusma,sevgi,öfke vs vs.Hatta smiles generatordan kendi smilesini kendin yapiyor yazi yazabiliyorsun.Sonrada sadece html veya url sini kopyalayip istedigin yere yapistiriyorsun.Yardima ihtiyacin lursa bana haber ver.
http://smiles.rc-welt.com/

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aysegül'cüm sanada iyi bir hafta sonu diliyorum.Berlin'den sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcım, ne iyi etmişsiniz buluşmakla:)) Harika zaman geçirdiğiniz belli:))
Ayrıca salatanda harika olmuş..Çok hoş bir sunum yapmışsın..
Ellerine sağlık,
Öpüyorum seni..

sevimin sayfasi dedi ki...

ne güzel blog dan birisiyle görüse bildin senin adina cok sevindim

canaklarin süperolmus ellerine saglik canim

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
bu lezzetli canaklari cok begendim, ekmek ve salatasi birarada nasil da güzel duruyorlar, ellerine saglik arkadasim.

Selamlar ve öptüm..

sevdamavisi dedi ki...

Serapcığım,
gerçekten bu buluşmalar nefis oluyor. sanki yıllardır tanışıyor gibiyiz. o kadar konuşacak şey buluyor ki insan. umarım bizimki de güzel olur. sevgiler..

Eya dedi ki...

Serapcığıııııım...nasılsın...harika bir gündü.En kısa yamanda tekrar etmek dileğiyle....güzel bir hafta diliyorum.sevgilerimle....


zehra

uygarimizlahayat dedi ki...

Ayyy ne güzel yapmışsınız, bu blog arkadaşlığı çok farklı birşey, nerden nereye demi, allah içinize sindirsin...Ekmek çanağında salata da muhteşem olmuş ellerinize sağlık...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Feyza ve Sevim'cim tesekkürler.Bende bu salatayi görünce hemen yapayim dedim.Sunum benim icin cok ama cok mühim.....


Kevser'cim dogru söylüyorsun ekmek ve salatasi bir arada.....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevda'cim sizinkide insallah iyi gecer.Takipte olacagiz ha.....

ZEHRACIM SENI TANIDIGIMA BENDE COK MUTLU OLDUM:INSALLAH BIRDAHA GÖRÜSECEGIZ.

Ugurböcegim;dogru söylüyorsun,nereden nereeyee belki isi ileride büyütür sehirler disi-ülkeler disi ve farkli kitalardan da bulusuruz...

Jasminskager dedi ki...

Merhaba Danimarka'dan Berlin'e bizdende kucak dolusu sevgiler.Sitemi ziyaretin ve guzel yorumun icin coook tesekkur ederim canim.Tekrar beklerim.