18.2.08

Somonlu yesil makarna

SOMONLU YESIL MAKARNA

Balik olsun da ,neli olursa olsun arkadaslar!!

Peki soslu olsun mu? Olsun!!!

Sosunda da somona en cok yakisan dereotu olsun mu?Olsun!!

Hadi yaninda makarna da olsun!!!Tamam;

Hadi makarnada ispanakli olsun!Peki peki....

Yeter degil mi?


Unu biraz sivi yagda kavurdum.Süt ekledim.Tuz ,karabiber ve dereotunu kattim.

Somonumu küp küp kestim ve az bir yagda pisirdim.

Ispanakli makarnami pisirdim.

Makarnamin üzerine sos döktüm ve kizarmis somonlari serptim..

14 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

En sevdigim kombinasyonlardan biridir, ellerine saglik canimcim, cok nefis bir tabak olmus.

Selam ve sevgilerimle..

ayşegül mutfakta dedi ki...

inanmıyorum çok harika olmuşş.. süpersin eline sağlık!

Eya dedi ki...

Serapcığım...ellerine sağlık.
Somon balığını bizde severek tüketiyoruz.Bu kombinasyonda çok leziz görünüyor.Bu arada ben bu hafta Berlin'e geliyorum.Birlikte bir kahve içmeye ne dersin?

Sevgiler

zehra

EZGi :)) dedi ki...

canım çok lezzetli bir tabak olmuş bu.ellerine saglık canım.kocaman sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Kevser yorumun icin teskkürler.

Aysegül'cüm tesekkürler..


Zehra dogru mu söylüyorsun? Bak buna cok sevindim....Neden olmasin?

Ezgi'cim kocaman sevgilerin icin kocaman tesekkürler..

keskinli dedi ki...

cok enfes bir menü olmus ellerine saglik canim sevgiler

uygarimizlahayat dedi ki...

Hımmmmmm görüntü muhteşem, ellerine sağlık...

Yemekbahane dedi ki...

balık sevmem ama somonu nedense çok severim.makarnadan vazgeçemem..eline sağlık. cidden canım çekti.

sevgiler
müge

Adsız dedi ki...

Merhaba Canım
Damla'dan geliyorum.Somonlu yeşil
makarnan enfes gözüküyor.Ellerine
sağlık.
Nil Gürgen

ilker'in mutfagi dedi ki...

makarna harika,somon harika,sos harika.enfes bir yemek olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Serap'cigim,
Burada somondan basak alternatifi pek olmayanlar icin guzel bir oneri, ellerine saglik. Sevgiler

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcımm, o zaman ne yapıoz, sen balıkları yiyosun ben makarnasını :))))) Balık sevmiyorum napim yaaa :((((
Ellerine sağlık, harika bir görüntü..
Sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Müge'cim madem somonu seviyorsun,bir somon tarifi daha yayinliyorum...


Nil'cim tesekkürler,

Ilker yorumun icin tesekkürler,

Aybikecik gercektenda baska balik bulamiyormusun?Bak bu cok kötü iste...

Feyza tamam tamam ben baliklarini yerim.....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ikizlerinannesi tesekkrler..bu arada senin fantalikekinde muhtesem olmus haa.....

Ugur böcegim tesekkürler..:-))