11.2.08

ve ilk sobem

Ve ben de 1,5 yildan sonra sobelendim. Cerezkizi beni sobelemis.

hemen cevapliyorum......

Nefesimi kesecek anlar;

Aceleci ve heyecanli yapimdan dolayi nefesimi kesen cok sey vardir.Ama tadina vardigim bir sey varki oda

kulaklikla ,iyi bir müzik dinlemek ve dinlerken tüm enstrumanlari teker teker algilayabilmek........ kelimenin tam anlamiyla nefesimi keser,


Bunlar da yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim;

Yukarida belirttigim gibi aceleci oldugumdan isimi de bekletmem ve hemen hallederim.Sirf bu yüzden uykususuz kaldigim geceler bile olmustur.

(Izine gitmeden 1 ay önce bavul hazirlamam ,yapilmasi gerekenlerin bekletilmemesinin en iyi örnegi degil mi?????)

Haaa simdi aklima geldi birde Yunanca ve Italyanca konusmayi cok istiyorum.Bu dilleri ögrenmek icin niye bekliyorum? :-/

Bir daha dünyaya gelsem ve secme sansim olsa;

Yine sevgili kocacigimla evlenir,yine sevgili kocacigimla evlenir,yine sevgili kocacigimla evlenirdim.

Birde rahmetli babaannem ile daha cok vakit gecirir,bu kadar becerikli ,hamarat bir kadindan daha ne ögrenebilirim diye yanindan 1 dakika ayrilmazdim.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir yazı Serap,

Eşine ve Sana Sevgi..Çocuklara da..

Müvit

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcımm,süper cevaplar :)))
Bu arada sen kocana aşıksın hihiihihih..Allah nazardan saklasın sizi :))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap,
Eşinle birlikte 'Sevgililer Günü'nü
Kutlarım.
Sanırsam GÜMÜŞ YIL (25 YIL),
İnşallah ALTIN YIL,50.yılı da
Kutlarsınız...Muhabbetiniz,aşkınız
nice yıllar artarak devam etmesi
temennilerimle Sevgiler.
Neşe Kutlutan

bir dilim bir tutam dedi ki...

Nesecim benim hakkimda bayagi bir seyler biliyorsun.!Yorumlarin ile de beni sasirtiyorsun.Ben seni taniyormuyum??????????????

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap,
Çok hoşsun,elbette seni tanıyorum,
blogundan...yaşın belli,büyük kızın
25 yaşlarında..eh falcı olmama gerek yok:))Sevgiler
Neşe

meleginmarifetleri dedi ki...

Serap ne güzel yazmışsın canım ellerine sağlık sevgilerimle öptüm bay.
Sevgililer gününü kutluyorum

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
pastamla ilgili güzel yorumun icin tesekkür ederim.

Bende senin sobe cevaplarini cok sevdim, tatilden önceki bavul hazirlamama huyundan bende de var, bende nerdeyse hep bir gün önceden toplarim cantalarimi.

Selam ve sevgilerimle..

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

serap'cım
sevgililer günün kutlu olsun.
bu arada bu küçük oyuna katıldığın için teşekkürler.
sevgiler...