10.2.08

Sosis gulasi- (Yalanci gulas)

Ben geldiiimmmmm..Sayfama son iki haftadir yeni birseyler ekleyemedim.Sevgili kuzenim Damla ,oglu ve esi bizi ziyarete geldiler:Sizler icin de bol bol resim cekti.,haberiniz olsun haa...

Bu arada gecen hafta sevgili kayinbiraderimin de genc yasta vali oldugunu ögrenince daha da mutlu olduk.Onunla cok gurur duyuyoruz.Kendisine buradan basarilar diliyorum.
SOSIS GULASI-Yalanci gulas
Malzemeler:
Sosis-
Kirmizi biber -kare dogranmis
Sogan küp dogranmis
Salca(domates veya biber salcasi)
tuz ,karabiber
Yapilisi:
Soganlar ve kirmizi biber sivi yagda kavrulur.Salcasi eklenir.
Sosiler 1 cm dilimlenip eklenir.Tuz ve karabiber serpilir.1cay bardagi su katilip kisik ateste pisirilir.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar;
hoşgeldin:)))yemeğin güzel gözüküyo, ellerine sağlık canım.sosisi pek sevmediğimizden bişey diyemiyorum ama ellerine sağlık.
asotu.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Hoşşşşşşşşgeldiniz :))

Pazar sabahı kahvaltısı için ideal, Yalancı malancı :) süpper

ellerinize sağlık.

Sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik çok guzel gorunuyor, iyi pazarlar

bir dilim bir tutam dedi ki...

Arkadaslar hosbuldummmmm.

sevimin sayfasi dedi ki...

hosgeldin arkadasim,
cok özledim yaaaa, insan ara sira bi göz ata hic olmasa ;-)

sosis gulasini benim oglan cok sever,ama adi sosis gulas oldugunu bilmiyordum dogrusu, senin sayende adi oldu artik yaparken anlatmasi benim icin daha kolay olacak
ellerine saglik

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
tekrar aktif olmana sevindim, harika bir tarifle dönmüssün, ellerine saglik diyorum.

Bu arada, ben seni bundan sonra daha iyi izleyebilmek icin linklerime ekledim izninle, sende beni eklersen cok sevinirim.

Selam ve sevgilerimle..

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcım, gerçekten epey bi aradan sonra enfes bir tarifle geldin, hoşgeldinnn..Ellerine sağlık enfes olmuş..Bu arada bende tebrik ediyorum kayınbiraderini..
Sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevim'cim sayfama birseyler ekleyemedim ama aksamlari firsat buldukca siteleri dolastim.Sanada ugradim ama yorum birakamadim.Sana iyi bir hafta diliyorum.Bu arada hazine kekini yapip yigenime hediye ettim.Cok sevindi.Yanliz koskoca Berlinde o paralari bulmak hicte kolay olmadi...


Kevser,cim tesekkürler.Ben senin sayfana baska bir yerden girdigim icin listeye eklemeyi unutmusum....Hemen ekliyorum.Sevgiler..

Feyza cim cok cok tesekkürler..

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

serap'cım
umarım kuzeninle hoş vakit geçirmişsindir.
gezdiklerinizi görmek için onun sitesini de izleyeceğim...

bu arada, eğer kabul edersen seni mimledim...

Adsız dedi ki...

Serap'cım,
Sayfana tekrar hoş geldin.,hemde
güzel bir tarifle hoş geldin.
Kayınbiraderinin genç valilğide
hayırlı olsun.İçişieri Bakanlığı
Müsteşarı akrabamdır.Soyadından
hangi ilde vali olduğunu öğrenip,
kendime saklayacağım:)
Damla'nın sayfasında henüz bişiler
yok.Güzel resimleri bekliyoruz.
Sevgiler,
Özlem Su

ilker'in mutfagi dedi ki...

sosisler nefis görünüyor.tam kuzucuklara göre olmuş.ellerinize sağlık.bu arada yeni bebek sekeri sipariş blogum www.elaseker.blogspot.com ada beklerim.sevgiler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Özlem'cim Damla hazirlik asamasinda...En kisa zamanda resimleri yayinlayacak...Bu arada isim konusunda duyarli davrandigin icin tesekkürler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ilker en kisa zamanda siteyi ziyaret edecegim.Yorumun icicn tesekkürler.

Adsız dedi ki...

Tam kahvaltılık olmuş.Gerçi meze olarak ta ikram edilebilir ellerine sağlık sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

üfff çocukluğumdan görüntü..

buna benzer birşey sabahları yapardı annem bize haftasonları harika olurdu.