10.3.08

Sebzeli yesil lasanya-Vejeteryan lasanya

SEBZELI YESIL LASANYA Vejeteryan lasanya
Malzemeler:
Yesil (ispanakli)lasanya
1-2 kabak
1 kase konserve bezelye
1 sogan
1-2 kirmizi biber
Tuz,karabiber,sarimsak
Besamel sos icin
2 kasik un-ve süt,tuz
üzeri icin kasar rendesi
Yapilisi:
Kabak , biberler ve sogan küp küp dogranir.Tavada sivi yagda hafif sotelenir.Sarimsak katilir.Bezelyeler eklenir.Tuz(veya tuzot)ve karabiber ile tatlandirilir.
Bir baska tencerede sivi yagda un hafif kavrulur.Süt yavas yavas eklenir-Kivami pek koyu olmasin!
Firina dayanikli bir kaba biraz besamel sos yayilir.Bir sira (kuru-yani pismemis) lasanya yapraklari,biraz sos ve sebzeler sonra tekrar lasanya ,sos ve sebze vs eklenir.Üzerine kasar rendeis serpilir 180-200 derecede 20-30 dakika pisirilir.

Arzuya veya sezona göre domates,patlican da katilabilir.
Yesil lasanya olmasi sart degil sade de kullanabilrsiniz.

20 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canımmm,
Bu tam benim kardeşime göre olmuş, kendisi aslaaa et yemez:))
Hemen denemeliyim, yarına sürpriz olur ona:))

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler....

Adsız dedi ki...

Çook ama çook tatlısın kız kardeş!
Nerden bulursun bu isimleri aaa...
Sendemi vejeteryansın ayol,yok yok
yakışır ama...Dedimya çook tatlısın
seni içime sığdıracağım geldi Serap
kız kardeş.Öpüldünüz muccckkkkkk...
Özlem Su

Aynur dedi ki...

Cok guzel iyi bir fikir gercekden

ellerinize saglik

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

ayşegül mutfakta dedi ki...

canım eline sağlık lazanyaya bayılırım (en az garfield kadar :))
çok güzel olmuş gerçekten..

Leziz Sofralar dedi ki...

ne tesadüf bizim evdede bugün lazanya yendi ama bizimkisi kiymali olandandi,ama sebzeli daha saglikli görünüyor kesinlikle denenmeli ellerine saglik canim,sevgiler...

Adsız dedi ki...

bende bunun bir desigini yapiyorum harika ama seninkisi daha super bol malzemeli enfes renk renk sahane olmus iyi geceler dilerim canim optum

bir dilim bir tutam dedi ki...

Rapunzel bak iste tam kardesine göre!Benimde kardesim et yemez....


Özlemcim yok yok ben vejeteryan degilim, ama insanin vejeteryan arkadaslarim olunca degisik yemekler arayisina cikiyor.


Aynur'cum begendigine sevindim...


Aysegül'cüm yorumun icin tesekkürler...


Seval'cim ben bu lasanyayi kesfedeli hep sebzeli yapiyorum.Birde böyle dene istersen.


Huriyecim hosgeldin canim.Bende sana güzel bir gün diliyorum.

Gönül dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık.....hele alttaki papağanda tam süper...sevgilerimle ..öpüyorum

DAMLA dedi ki...

Londra'dan birilerinin döndüğü belli oluyor!... Vejeteryan yemekler başlamış...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gönül'cüm tesekkürler...

Damla'cim aynen öyle :-))

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
güzel yorumun icin tesekkürler canim. Haklisin, o deyim bence de eskidi, günümüzde artik gecerliligi yok.
Sebzeli lazanya yapmissin sende, ellerine saglik arkadasim, gecenlerde bende sade ispanaklisini yemistim, senin versiyonun daha zengin sebze acisindan, valla cok güzel görünüyor, sebze de cok yakismis hani.

Selamlar ve öptüm..

meleginmarifetleri dedi ki...

waww serapcım ellerine sağlık güzelim nefis bişey olmuş.
sevgiler öpüyorum baaaaay

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Serap'cigim. Cok guzel olmus. Hele asagida ki papagan pastaya bayildim, gidip bakiyorum simdi.

Sayfama yazdigin yorumu cevapladim, sen uzulme, elinden geleni yapmissin komsularin icin.

Bugun ne oldu biliyormusun, Turkiye'den getirdigimiz perdeler vardi ama makina dikisi gerekiyordu bir yerine, Chris dun aksam aldi ben yaparim dedi ve biraz evvel de getirdi,hatta bir iki tane daha var onlari da istedi. Sayfam da da dedim ya buralar daha farki, Almanya o bakimdan cok on yargili.Hic uzme kendini.
Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir gun diliyorum.

Adsız dedi ki...

Epeydir sayfalarina ugrayamiyordum canim.Hepsini pass yaptim kendim icin,ellerine saglik,en kisa surede vejetreyanla baslayacagim.Hayrola kuzum Londra'dan gelen damat adayimi,et yemezmi?İyi haberleri beklerim.

Benim kucuk kizimin dogumuna az kaldi,hayirlisiyla erkek bebek gelecek Serap teyzesi.Paylasimlarin icin DORNO..DORNO

Fatma (Canada)

Adsız dedi ki...

Alooo,aloooo Serap'cım sen bu güzel
mamaları yaparsın,ben bakarım,neee
yapacağız???

Bak ben sana komşu olmaya karar
verdim.Sağında solunda kiralık veya
satılık varmı breee...

Ellerine sağlık canım,para ile imanın kimde olduğu belli olurmu hiç:):)Hııı...

En sıcak duygularımla öpüyorum.

Tülay Yılmaz

Hülya YILMAZ dedi ki...

Serap'cım bizim evde çok seviliyor lazanya... hep kıymalı yaparım ama. sebzelisini yapsam bizim etobur çocuklara (çocukluktan öteler artık ama) da bahaneyle sebzeleri yutturabilir miyim acaba...
bir de aşağıdaki papağan pasta çok ilgimi çekti. Birkaçgün ömce bir uğramıştım bu pastaya tam yorum yazacaktım, dalgınlıkla kapamışım...
Ellerine sağlık...

hayat dedi ki...

Merhaba Serap, sebzeli yazanya nefis görünüyor.ellerine sağlık.
Sevgiyle kal...

Feyza Fidan dedi ki...

Serapcım, harika görünüyor lasanya..Lezzeti kimbilir ne güzeldir..Ellerine sağlık,
Sevgiler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Fatmacim ziyaretin icin tesekkürler.Demek annneane olmaya az kaldi.Haydi hayirlisi....


Tülay'cim sag taraf satilik buyur gel walla:-)

Hülya'cim madem sizinkiler etoburlar birde böyle dene belki hoslarina gider.....

Sevgili Hayat,ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler...

Feyzacim yorumun icin tesekkürler.Yine beklerim.....

Adsız dedi ki...

Cok sahane görünüyor,ellerine saglik.sevgiler.