19.4.08

Milföyde yumurta

Ilk Damla'da yemistim bu güzel kombinasyonu....Milföy ve yumurta.Bende ondan sonra bir kac kez misafirlerime hazirladim .Sayfamda arsifimde olmasini istedigim icin tarifi veriyorum.

MILFÖYDE YUMURTA(Sürpriz yumurta)

MALZEMELER

Milföy

Yumurta

Karabiber,tuz,kekik

YAPILSI

Milföyleri muffin kaliplarina uclari disarida kalacak sekilde yerlestirdim.Iclerine 1 er yumurta kirdim.Tuz serptim.Arzu edilirse karabiber ve kekikte serpilir.

Önceden isitilmis firinda ilk önce milföylerin üzerine folyo örterek sonrada folyoyu kaldirarak hafif kizarana dek pisirdim.

Sabah kahvaltida yumurtayi farkli sunmak isteyenlere Damla'ninda dedigi gibi cok hos bir sunum.

12 yorum:

kirazdünyası dedi ki...

aaaaaa çok ilginç olmuş,ilk defa gördüm.mutlaka denemek lazım :)

hayatkazanbenkepce dedi ki...

GERÇEKTEN DE HARİKA BİR SUNUM VE ÇOK İYİ BİR FİKİR . ELELRİNİZE SAĞLIK....

elif dedi ki...

gerçekten çok hoş bir sunum olmuş ellerine sağlık

EZGi :)) dedi ki...

çok güzel bir sunum olmuş gerçektende ellerine saglık canım kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

selam canım kahvaltı için değişik bir sunum ve mutlaka lezzetlidir ellerine sağlık mutlaka deneyeceğim sevgileeeer

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Ellerine saglik canim cok ilginc olmus.
hepinize,
sevgilerimizi birakiyoruz...
Assy&Punky ve ben.

Adsız dedi ki...

E tabi yine iki kuzen paslaşıp bize
değişik kahvaltı alternatifi sunup,
şişmanlamamıza sebeb oluyor:)
Özlem Su

yemek dedi ki...

Ellerine sağlık, çok şık olmuşlar.
Sevgiler...

Eya dedi ki...

Serapcığım...Damlanın bu harika tarifini bende hemen uyguladım ve çok beğendik.Ellerine sağlık arkadaşım...


sevgiler ve güzel bir hafta dileğiyle...

zehra

gezgincigencler dedi ki...

canım çok ilginç ve hoş bir tarif..ayrıca sunumda çok harika duruyor, ellerine sağlık


sevgiler

Tijen dedi ki...

Vallahi çok yaratıcı. Annem görse güne gelen misafirlerime yap der!

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tijen'cim bende ilk gördügümde cok begenmistim.Gercektende ilginc degil mi???