4.5.08

Yunanistandan gelen incir receli!


Yunanistan'dan beklenen misafirim geldi......Aile dostumuz sevgili Anna teyzemiz 1hafta misafirim oldu....Her zamanki gibi bir sürü lezzetleri getirmeyi de ihmal etmemis.Incir receli,kurabiye ve güllü lokum,zeytin vs vs........Hmmmmmm hepsi cok güzeldi.....!

Haaa hazir gelmisken bir de 10 tepsi ispanakli kol böregi yapiverdi.

(Arkadaslar 6,5 kg ispanak yikadim.Dile kolay..).Böylelikle canimiz nezaman börek isterse buzluktan cikartip yiyecegiz......Isteyen buyursun gelsin.....herkese yetecek kadar var....

Ellerine saglik Anna teyze!

Su siralar ise kizkardesimin börek stogunu tamamliyor...Ve tüm bunlar yillar önce Almanya'da calisirken 4 parmagini elim bir kaza sonucu makinaya kaptirmasina rahmen!




7 yorum:

Adsız dedi ki...

Serap ablacim merhaba,sana çok tesekkur ediyorum destekçi yorumun ve geçmis olsun dileklerin için çok sagol canim,annemin durumu aynen devam ediyor insallah daha iyi olur,bu aralar uzuntulu olaylar arka arkaya geldi,napalim buna da sukur.
Canim incir reçeli sahane gozukuyor hiç bu sekil yememistim enfes gerçekten markette'kiler nerde bu nerde sahane.
Seni kocaman opuyorum kendine iyi bak.

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap,
reçeller nasıl güzel görünüyor.Anlatamam.Sanki canlı yanımda.Hatta mis gibi kokusunu da duyuyorum.
Anna'nın ellerine sağlık.Herkese Allah onun gibi dost nasip etsin.
Sevgiyle kalın.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Huriyecim hersey düzelecek insallah.Sen moralini yüksek tut.Ugradigin icin tesekkürler...

Sevgili bülbülün yeri yorumun icin tesekkürler.Berlin'den Ankara'ya selamlar....

Adsız dedi ki...

Serap hanım tarifleri bekliyoruz çok güzel duruyorlar.Böreklerde afiyet olsun. Anna'yı bizede gönderirmisin?Bizede misafir olsun.:)

İLKAY dedi ki...

Sevgili Serap ben valla gelmek istedim...kimbilir el açması börekler ne lezzetlidir...bir de bana göre en zor böreklerden biri..dile kolay o kadar ıspanağı yıkamak yani::)))eleriniz dert görmesin canım...
sevgiler,

Adsız dedi ki...

Serap'cım reçeller ne kadar canlı,
gel beni ye diyorlar.Anna benim
anam olurmu?...Ben börekle reçelide
birlikte yerim,ohh ne güzel yanına
da çay ve keçi peyniri..yaşasın !..
Güler Şentürk

bir dilim bir tutam dedi ki...

Emine'cim neden olmasin???


Ilkay uzuuun bir süre ispanak yapmam herhalde....


Gülercim yorumun icin tesekkürler......Gercektende cay güzel gidiyor bu böregin yanina...