27.4.09

Balik filetodan araba

Artik Iglo'da Türkiye'de.Hazir donmus gidalar gercekten büyük kurtarici oluyorlar.Insanin vakti olmayinca buzluktan imdada yetisiyor.Gerci Türkiyede ne kadar cesit var bilmiyorum ama"balik fileto"sunun oldugunu dönen reklamlardan gördüm. Hazir bu ayki etkinlikte Sevgili Nilay'in düzenledigi Cocuklara özel olunca bakin neler hazirladim!Bunu yillar once bir dergide görüp not almistim ama yayinlamayi ,Türkiye'de yok diye göze alamadim.Kismet bu etkinlikmis.
BALIK FILETODAN ARABA


Malzemeler:

Iglo hazir balik filetosu

süslemek icin havuc,salatalik,mayonez,turp ve maydonoz saplari.

Yapilisi:

Turplardan yüzler hazirlayin.Salataliktan iki dilim kesin.Havuclari hazirlayin ve resimdeki gibi pismis baliklarla yerlestirin.Mayonezi sikma torbasina koyup sekiller verin.


Turplari hazirlaDipnot:.mak biraz zaman aldigindan baliklarin pisirilmesini sona birakin.Ben sebzeleri önceden hazirladim ve bunlari pörsümemeleri icin bir kase suya koydum.

Simdi bunu yemeyecek bir cocuk gösterin!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Patates yelkenli icin tarif burada.

17 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çocukları bilmem ama ben bayıla bayıla yerim:)
Çok şirin olmuşlar:) Ellerine sağlık..

doktor dedi ki...

çok güzel ellerinize, emeğinize aklınıza sağlık ama
lütfen çocuklarınıza işlenmiş gıdaları yedirmeyin.
katkı maddeli ürünler yedirmeyin

kirazdünyası dedi ki...

sanırım bu blogunu ilk ziyaretim.
çok sevdim sık sık geleceğim artık :)

sevgiler...

Eya dedi ki...

Ay cok hos olmus Serapcigim... harika bir fikir...sevgilerimle

zehra

LaMa dedi ki...

yien dokturmussun ne diyelim!
haklisin buna yemem diyen cocuk olmaz! :)

zerrin - misss dedi ki...

Çooook cici bu yaa..

bayıldım..

ellerine sağlık canım benim

sıcacık sevgiler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Papatya prens tesekkürler...


Doktor hanim yorumunuz ve uyariniz icin tesekkürler...

Sevgili KIRAZ DÜNYASI ziyaretin ve yorimun icin tesekkürler.Berlinden Bursaya selamlar...


Zehracim tesekkürler.Sevgiler


Lamacim dogru diyorsun...


Zerrincim benden de sana sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

bayıldımmmmmm
harika olmuş.bende yapar yerim valla.
:D

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

sunumlar süper olmuş ellerinize sağlık bende çok seviyorum çocuklar için özel sunumlar hazırlamayı.
sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Evdeki ufakliklar!! bayilmislardir buna eminim :))
The Kuzen

aysegul dedi ki...

Bunlar bayılmayacak şeyler değil:)
Hep harikalar yaratıyorsunuz.
Sevgiyle kalın,Ayşegül

edayurt dedi ki...

selam canım-yine harika yaratmışsınız inanın ellerinize saglık-buralardan oralara kocaman sevgiler canım.

Narince dedi ki...

Etkinlikte görüp de geldim. Çok şık ve yaratıcı sunumlar, teşekkür ederiz. Bu arada diğer tariflerinize de göz attım, çok beğendim. Tekrar görüşmek üzere sağlıcakla kalın Serap Hanım.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Etkinlik özetlerini bende takip ediyorum.
Henüz 2. bölüm yayınlandı,sanırım gerisi gelecektir.
Nilay işlerinin yoğunluğundan azar azar yayınlıyor diye düşünüyorum,
eğer etkinlik özetleri bittiyse Nilay'la iletişime geçip,durumu bildiririm.
Duyarlılığın için çok teşekkür ederim.
Bu arada yaptıkların çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Serapcım merhaba çocuklar için hari
ka sunumlar hazırlamışsın ellerine sağlık sevgiler...

Işıl dedi ki...

Çocuklar için hazırlanmış yemeklere bayıldım.
enimde küçük bir yavru kuşum var.
Ona da böyle güzel yaratıcı yemekler yaparım inşallah :)

ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Bayıldım bayıldım :) ne şirin şeyler bunlar böyle,balık filetodan balık ve kundak bebişler şahane olmuş.Tam birer sanat eseri :) ellerin,fikrin dert görmesin..sevgiler..