18.5.09

Havuclu kek


HAVUCLU KREMALI KEK

Malzemeler:

1 su bardagi seker

4 yumurta

2 su bardagi havuc rendesi

2 su bardagi ince cekilmis findik

1 su bardagi sivi yag

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu

alabildigi kadar un

Yapilisi:

Seker ve yumurta iyice cirpilir.Sivi yag eklenir.

Havuc rendesi,findik ve vanilya sekeride eklenir.

Un ve kabartma tozu elenerek eklenir ,karistirilir.

Dikdörtgen bir tepsiye yayilir.150-160 dereceli firinda pisirilir.

Soguduktan sonra daha önce hazirlanan kremasi sürülüp hindistan cevizi serpilir.

KREMASI

2 paket cig krema

2 su bardagi süt

1 cay berdagi seker

1 yemek kasigi un

4 dolu yemek kasigi nisasta

1 paket vanilya sekeri

Üzeri icin hindistan cevizi

Yapilisi:

Süt ve nisasta ve un bir kapta topaklari gidene kadar karistirilir,seker,krema ve vanilya sekeri katilip orta isida pisirilerek koyulasmasi saglanir.Biraz ilininca sogumus kekin üzerine dökülüp kasik yardimi ile düzeltilir.Bolca hindistan cevizi serpilir.

Ben krema donduktan sonra yuvarlak kaliplarla kekimi kestim..... Böylece neredeyse cupcake görünümünde güzel bir ikram oldu....

17 yorum:

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

canım... ellerine sağlık...harika bir kek olmuş... kolay gelsin...

Unknown dedi ki...

Serapcım ellerine sağlık benimde çok severek yaptığım bir kektir ellerine sağlık sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık. çok güzel olmuş. havuçlu kek en sevdğim kek türüdür.

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm nefis gözüküyor canımm ellerine sağlık:))

aysegul dedi ki...

Ellerinize sağlık efendim:)
Havuç vitamin kaynağı,hergün yerim.
Sevgilerr

müjde dedi ki...

Harika görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler...

hunerlieller dedi ki...

kek nefis görünüyor.bu şekilde sunumda çok güzel..birer porsiyonluk.ellerine saglık.sevgiler.

Mutfaknotlari dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuş
bendede havuçlu kek var bugün:)

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm nefis görünüyor buna benzer bir tarif bende yapmıştım tadı harikaydı
ellerine sağlık

HUYSUZBALIK dedi ki...

Üniversitede hep gittiğimiz bir Küp isimli bir kafe vardı. O zamandan beridir havuçlu kek yemedim. O kadar harika görünüyor ki. O günleri hatırlattı bana. Ellerine sağlık. Sevgiler...

tasarım mekani dedi ki...

Merhaba, cok guzel yemek tarifleri ve sunumlari gordum blogunuzda.. hepsi nefis.. teb rik ediyorum.. sizi favorime ekliyorum.. slmlar,medinem

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
havuclu kek deluxe diyelim buna biz en iyisi, öyle kuru kuru gitmez böylesi daha bomba olmus, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm..

peri dedi ki...

Havuclu kek kizimin en sevdigi kek cesidi. Ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Bak bende havuc islatacaktim, gidip hemen islatayım bari Serap'cim.Büyük kizim sol omuzuna
günes dovme yaptirdi,blujinlerini dizinden jiletle kesiyor.
Bunalimdami ne...ellerine saglik canim...Fatma (Canada)

sevim dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.Havuçlu keke bayılırımmmm.
Sitenizi yeni buldum.Hepsi çok güzel.Sevgiler.

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ dedi ki...

Serap hanim havuclu kek nefis olmus canim kek olarak sıklıkla yaparim ama kremalisini denememistim en kisa zamanda deneyecegim.

sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Serapcığım denedim ve sonuçtan çok memnun kaldım ellerine sağlık canım tekrar...