15.7.09

veeee tatil.......



12 yorum:

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

Canım mutlu tatiller...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SERAPCIĞIM.
SAĞ SAĞLIKLA GÖRÜŞMEK ÜZERE..,
İYİ TATİLLER.. SEVGİLER.

Sevgi Küçük dedi ki...

iyi tatiller :)

Unknown dedi ki...

Canım benim iyi tatiller inşallah muhteşem bir tatil geçirirsin koca
man öpüyorum...

özgülüntarifleri dedi ki...

iyi yolculuklar Serapcigim sevdiklerinle birlikte guzel bir tatil gecirmeni dilerim.


sevgiler.

Adsız dedi ki...

İyi tatiller Serapcım,ben de salı
günü alaçatıda olacağım.kim bilir
belki görüşürüz(!)Sevgiyle kal,
20 gün kalacağız.....
Naciye Özkasım

Adsız dedi ki...

Serapcim iyi tatiller dilerim,benim
büyük kizimla damadimde yakinda
tatile cikacaklar.Cok iyi gecsin
canim.Sevgiler.....
Fatma (Canada)

durutarifler dedi ki...

Güle güle gidin güle güle gelin

meleginmarifetleri dedi ki...

Herkes tatilde yaaa:((
İyi tatiller tatil dönüşü görüşmek üzere öptüm by..

FİLİZ'CE dedi ki...

mutlu,huzurlu ve bir okadarda eğlenceli tatiller..

sevimin sayfasi dedi ki...

Talihiniz gözleriniz kadar berrak, kaderiniz bakışınız kadar güzel, umudunuz yarın kadar yakın, yarınınız aşkınız kadar mutlu, aşkınız Miraç kadar mukaddes, dualarınız istediğiniz gibi makbul olsun.
sevgilerimle sevim

pembecikolata dedi ki...

İyi tatiller:) Blogunuz süperrr:)