6.8.09

Karpuz Şiş

Ramazanin ücüncü gününde ister iftar sonrasi ister sahurda yenilebilinicek karpuz sisleri hazirladim.Afiyet olsun.

 KARPUZ ŞİŞ
                        Sıcak günlerin vazgeçilmez meyvası karpuzun farklı sunumu!!!
Gerekli malzemeler:

Çekirdeksiz karpuz
beyaz peynir
(dagilmayan bir cesit olmasi gerekiyor)
Çöp Şiş
 nane yapraklari
Hazirlanişi:
Karpuzlari mümkün oldugu kadar düz ve kare biçiminde kesiyoruz.Peynirleride aynen böyle hazırliyoruz  cöpşişe bir peynir bir karpuz  ve nane olarak takıyoruz.
Serap diyor ki.....kavun ile de hazirlanabilinir.!

22 yorum:

sünter dedi ki...

Süppper bir fikir,bayildim!!!

Zeynep'in Evi dedi ki...

daha güzel bir karpuz peynir sunumu olamazdı..

Sevgi Küçük dedi ki...

harika bir fikir! aklınla bin yaşa!! bayıldım gerçekten
sevgiler

Unknown dedi ki...

yemiş ve serinlemiş gibi oldum.ellerine saglık.

müjde dedi ki...

Çok yaratıcı gerçekten.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Vallahi muhteşem! Biz de arada öğlenleri karpuz-peynir sefası yapıyoruz...

Gaye dedi ki...

süper fikir...süper sunum..denemek için sabırsızlanıyorum :)

Unknown dedi ki...

Harika bir sunum
ellerine sağlık
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Kahvaltıda peynir ekmek karpuz yemesine baılırım:))
Sunum harika olmuş canım...

aslan dedi ki...

Fena fikir gibi gelmedi bana.Ancak
kayık tabakta sunum yapabilirdiniz
Dostlukla...

Dilek Mutfakta dedi ki...

görüntü muhteşem:)))

sarımutfak-hande dedi ki...

offff süper ya cnm çekti doğrusu bayılırım peynir karpuza ellerine sağlık

benden, bizden... dedi ki...

sitenizi bugün maydonoz aracılığı ile keşfettim ve bayıldımmmm :) hep takip edeceğim sevgiler...

kirazdünyası dedi ki...

süper fikir valla,ellerine sağlık :)

Adsız dedi ki...

harika bir sunummm

ellerine sağlık
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harikasın serapcığımm.
seninle işte böyle yenilesi herşey..
HOŞGELDİN ARKADAŞIM.....
dönüşte görüşmek üzere sevgiler.. güzellikler diliyorum.
allahaısmarladık canım..

Gönül dedi ki...

geldim hayatım geldimmmm...alakana çok teşekkür ederim tatlım...benimde canım sıkıldı arkadaşlarımın arayıpta o reklamı gördünmü demeleri...neyse umarım hallolur ve sitem tamamen elden gitmez....umarım tatilin güzel geçmiştir....canım benim ben şimdi bi çöpcük alıp kaçıyorum çok öpüyorum ...sevgilerimle

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Tam yazlık bir tarif. Sıcak günlerde kavun-karpuz ve peynir süper oluyor ama bu şekilde bir sunumu hiç düşünmemiştim. Ellerinize, fikrinize sağlık. Sevgiler.

Ilker Erdem dedi ki...

Goruntu super. Karpuz sevmesende cok begendim. Sevgiler

serpilobakizi dedi ki...

Merhaba arkadaşım sunumlarınız harika çok güzel ve değişik tarifler var elinize sağlık sevgilerimle bende beklerim....

devince dedi ki...

sunumunuz çok hoş diğer sunumlarınızada bayıldım

Unknown dedi ki...

Harika bir görüntü müthiş sunum emeğine sağlık deneyeceğim izninle bir ara;))
Bol neşeli güner dilerim...