4.11.09

Kahveli kek


KAHVELI KEK
Malzemeler
300 g un
yarim paket kabarta tozu
300 g seker
3 yumurta
180 g erimis tereyagi
150 g findik
3 tatli kasigi granül kahve
1 su bardagi su
Yapilisi
Bir bardak suyun icine granül  kahveyi koyup erimesi icin karistirin.
Seker ve yumurtalari cirpin.Tereyagini ve kirilmis findiklari ekleyin.Un ve kabartma tozunu eleyerek koyun ve karistirin.Istediginiz bir kek kalibina karisimi bosaltin.Soguk firina keki koyun ve  200 dereceye getirin  yaklasik 1 saat pisirin.Lütfen kürdan testi yapmayi ihmal etmeyin.!
Ben üzerine Dr Oetker'in  kakaolu kremsantisini hazirladim.

25 yorum:

Işıl dedi ki...

ELLERINE SAGLIK
KİME YEDIRIYON YAPTIKLARINI

sevimin sayfasi dedi ki...

canim kek süper görünüyor,
kahve aromali her seye bayilirim
ellerine saglik canim
kahvemin yanina bir dilim aliyorum
öptüm canim
P.S. verdigim sayfaya baktinmi, marzipan icin ???

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika görünü
yor sunumda süper öpüyorum...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Isilcim sadec biz yiyoruz......Bu sebebten dolayida son zamanlarda keklerimi atilmasin diye hep mini formatta yapiyorum...

Sevimcim tesekürler-Sayfaya girdim.Ismarlamak icin sebeb ariyorum...


Deryacim tesekkürler

Ilker Erdem dedi ki...

Canim merhaba yine cok guzel bir tarif ve super bir goruntu. Sevgiler

hunerlieller dedi ki...

görüntü muhteşem.tadında da kahve varsa eminim süperdir..ellerine saglık canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

eline sağlık arkadaşım denemek için tarifi aldım nefis olacağından eminim içinde kahve olan herşeyi çok severim taif için teşekkürler sağlıkla kal

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ellerine sağlık. Kahve tadını tiramisuda çok seviyorum kekte de severim eminim. Üstündeki krema ayrıca şık olmuş. Sevgiler...

müjde dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Nefis bir kek olmuş.Sunuma da bayıldım.Sevgiler...

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Serap, kek süper görünüyor. Hem fındık hem de kahve harika aromalar kazandırmış olmalı bu keke. Süslemesine ayrıca bayıldım. Ellerine sağlık:).
Sevgilerimle...
aslı

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

tatlı sayfanın tatlı kadını,
yıllar öncede ne severdim bloğum yokken !!!
bana sayfalar açtırdı bu güzelliklerin :)))))
güzel emeklerine - ellerine sağlık Serapcığım..
bir fincan kahve alda gel, beraber tadalım :)

eldivenlerim dedi ki...

harika bir görüntü, ellerine sağlık arkadaşım.....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ilker'cim ugradigin ve yorumyazdigin icin tesekkürler.Sevgiler


Hünerlieller ve papatya68 güzel yorumlariniz icin tesekkürler...

Sevgili Esin

Sevgili Müjde

Sevgili Asli
Sizlerede tesekkürler...


Nunum bu güzel siirimsi yorum beni cok mutlu etti.


Sevgili eldivenlerim ugradigin icin tesekkürler...

Sevgi Küçük dedi ki...

ellerine sağlık! görüntüsü çok ama çok güzel. bu haftasonu mutlaka deneyeceğim.
sevgiler

Adsız dedi ki...

Nefis bir görüntü, ellerine saglik Serap'cim.

Adsız dedi ki...

ÇOOK ŞIK VE LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR CANIM..EMEKLERİNE SAĞLIK..SEVGİLERİMLE.

Adsız dedi ki...

Kahve kek insana cezbedici geliyor.
Ellerine saglik...

pelince dedi ki...

Serap sunumun şahane,sevmeyen bile olsa mutlaka bir dilim yer orası kesin...
ellerine sağlık...

Sevgiler yolluyorum...

durutarifler dedi ki...

Muhteşemmmm görüntü.
Eminim mis gibi de kokuyordur.
Ellerine sağlık.

Mimosa Café dedi ki...

süper güzel görünüyor. elinize sağlık.

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık çok leziz görünüyor...Selamlar....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mımm enfes görünüyor. hele bir fincah kahveyle nasıl da süper olur:)

ellerine sağlık canım..

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,

Gelmeyeli ne guzel lezzetler hazirlamissin, ellerine saglik.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum.

aysegul dedi ki...

Kahve ve kek,off yaa çok şekersin
Serap ablacığım:DDD
İyi hafta sonları...
SEvgilerrr

Unknown dedi ki...

hemen yapıcammm eve gidince nbayıldım:)