18.12.09

Cikolatali pasta


ILK KAPLAMALI PASTAM...!
Cikolatali portakal sekerlemeli pasta
Yillardir cesitli kutlamalar icin kremali pastalar hazirladim....Blogumu actiktan sonra seker hamuru veya marzipanla kapli pasta veya kurabiyelere cogu kez ic cekerek baktim..Gecenlerde seker hamuru ve marzipan kapli  kurabiye denemem de oldu...Ama pastaya bir türlü cesaret edemedim....Ve iste o gün geldi.....artik benimde bir kapli!pastam var...
Hamurunu sevgili Mügenin "pandispanya dosyasindan" kakaolu nisastali tarifi pisirdim.
Kremasi ise cikolatali ganajdan hazirladim.Icine portakal sekerlemeleri koydum.
Ve üstünüde Marzipani renklendirerek kapladim....Hem görüntü hem tadi cok begenildi...Aslinda icinide görüntülemek istedim.Ama son dilimine kadar yenildi....!
Ayrica Zehra'cimada pasta kaplamada beni cesarenlendirdigi icin tesekkürü borc bilirim.


24 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika görünüyor serap'cığım
çokda muntazam elbette..
tadını merak etmiyorum
müthiştir çünkü !

Unknown dedi ki...

Serap'cım maşallah sana harika lez
zetler sunuyorsun.Pastan süper elle
rine sağlık öpüyorum...

sevgi dedi ki...

Canım çok güzel olmuş. İlk deneme için oldukça şık görünüyor. Ellerine sağlık

Eya dedi ki...

Tebrik ediyoruuuuuum Serapcigim...
Gercekten ilk pasta icin cok düzgün olmus. Inan bana zamanla cok daha iyi olacak, kendin de fark edeceksin...Ellerines saglik, bundan sonra bekliyoruz baska güzel pastalar...sevgiler

zehra

Işıl dedi ki...

bensana hep aynı yorumu yazıyotum harıka olmus

bir dilim bir tutam dedi ki...

ARKADASLAR GÜZEL VE CESARET VERICI YORUMLARINIZ ICIN TESEKKÜRLER

Özlem dedi ki...

Eğer bu ilk ise sonrakiler kimbilir nasıl olacak :) çok başarılı olmuş, ellerine sağlık canım.
Sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım kesinlikle harika olmuşşş emeğine sağlık bayıldım:D

LEZZETİKRAM dedi ki...

harika olmuş tebrikler ,darısı benim gibi cesaret edemeyenlere cnm :) ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım.bizim burada
buna şapka çıkartılır denir..aynen
öyle canım..sevgiler..zülâl

Esra E. dedi ki...

Merhaba Serap iade~i ziyarete geldim bu kez :)
Biz de gün kurusu alıyoruz evde böyle fabrikasyon kayısı yok hatta çalıştığım okulda ki hocalar çok seviyorlar çoğu da egeli ve heryıl 5-6 kilogram malatyadan getirtiyorlar hoşafını yapan var sağlık için yiyen var ve bunu tanıyanlar diğer ilaçlı olanları almıyor.İzmir'de ikamet ettiğimiz için Malatya'dan akrabalarımız gönderiyor.Sevgilerimle

EZGi :)) dedi ki...

ne harika bir görüntü ellerine saglık canım sevgiler

Uğur CAN dedi ki...

İlk'ler hep zordur ama yapana kadar. Eminim şimdi "niye bu kadar bekledim kafamda büyüttüğüm kadar zor değilmiş" diyorsundur. Ben çok beğendim, eline sağlık

Sevgilerimle Uğur

Sevgi Küçük dedi ki...

Serap harika olmuş! Ellerine sağlık

Baharcicegi dedi ki...

Ilk defa yapmaniza ragmen harika bir pasta olmus,renkleri cok hos eline saglik
blogcular bulusmasini haber verdigin icin tesekkür ederim,sevimin sayfasinda okumustum ama bana cok uzak kaliyor.
istanbuldaki arkadaslar gibi sansli degiliz bulusmak icin,Almanyanin heryerinden arkadaslar var ama hepimizde birbirimize uzak mesafedeyiz
Yinede duyarliligin icin tesekkür ederim
sevgiler

aysegul dedi ki...

Efenim hedieler dağatıomussunuz
Zehra ablada gördüm.ben de ben de
isterem bana ne :Pp

Malatya kaysısı kaldiysa bi adet kurutulmuşundan lütpen ama :DD

Sevgilerrr

bir dilim bir tutam dedi ki...

Aysegülcüm , canim... sen hediye iste,birde adresi yolla niye göndermiyim ki?

Istedigin hediye olsun....
kayisi bile hazirlarim ne olacak...

Unknown dedi ki...

Sevgili Serap hanim, öncelikle pastama biraktiginiz yorum icin cok tesekkür ediyor ve blogunuzda yaptigim (simdilik) cok kisa gezintide gördügüm tüm o muhtesem tarifler ve sunumlar icin sizi kutluyorum, ellerinize, emeklerinize saglik diyorum... Ve sizi tanidigima cok seviniyorum. Kestane konusuna gelince, maalesef (bilmem gördünüz mü?) Münster kücük bir sehir ve oldukca az Türk yasiyor, bu yüzden ufacik bir Türk bakkali var, ama onda da fazla birsey bulmak mümkün olamiyor... Bu yüzden 2-3 ayda bir Düsseldorf taraflarina gidiyoruz Türk Marketlerini talan etmek icin... Ayrica ben (henüz 9 yildir) bu gurbet ellerde yasayan biri olarak memleketimin (Istanbul) kestanelerini mumla ariyorum... Ama dediginiz o Alman Marketlerindeki Fransiz kestanelerini arayacagim... Ehh artik bulamazsam sizin oralara gelirim... Bulusacagimiz günü ben de sabirsizlikla bekliyorum... Sevgilerimle, Filiz

Unknown dedi ki...

Harika gorunuyor canim ellerine saglik.
Kucak dolusu sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim canim pastan harika görünüyor cok güzel olmus, ellerine saglik
net`de sorunum var canim gec kaldim :-( kusura bakma...
bulusma icin yeni anket yaptim, oylamani bekliyorum...
zehra ve ilkerin cumartesi günü gelmeleri imkansiz oldugu icin, cumartesigününü cikartim anketden, insallah bu kez net bir sonuc alabiliriz...
öpüyorum canim

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Renkleri ve görünümü ile nefis bir pasta olmuş, ellerine sağlık.
Bu arada;
Bana bıraktığın yorumdaki sözlerine katılıyorum.
Haklısın o zamanlar bu kadar çok yemek programı yoktu.
Yazımda bahsettiğim kitap Luna margarinin promosyon kitabı olduğu için piyasada yada kitapçılarda bulunur mu bilmiyorum.
Ben yinede kitabın ismini vereyim;
A La Luna Yemekler.
2 ciltlik bir kitap, İnşallah bulabilirsin.

GÜLSÜM dedi ki...

yukarıda resmini gördüğüm renkli şekerleri sitede göremedim.... hangi etiketle bulacağım...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Gülsüm

Renkli kesme sekerler "yenilebilir hediyeler" kategorisinde...
sevgiler

casminella dedi ki...

İlk denemede bu kadar başarılı olduğunuza göre daha sonra yapacaklarınızı merakla bekliyoruz, tebrikler, sevgiler...